Verzekering voor de kraam zelf? Klink ik heel onnozel dat als de kraam in de fik vliegt ik dan gewoon pech heb? Die verzekeringen daar wil ik pas aan denken als ik er mijn brood mee kan verdienen. Vooralsnog is het een idee om erbij te hebben en ook niet om rijk te worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
Oohja, heb de hele topic paar dagen geleden wel gelezen maar voor de zekerheid vraag ik het toch. Heb je ook al gedacht aan verzekeringen voor je kraam?
Dank je wel. En zo is het natuurlijk. Als het niet loopt post ik het uiteraard ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Leuk
Succes @TS, al was het alleen maar voor de ervaring
WAverzekering is alleen voor prive en niet voor "zakelijk" dacht ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Verzekering voor de kraam zelf? Klink ik heel onnozel dat als de kraam in de fik vliegt ik dan gewoon pech heb? Die verzekeringen daar wil ik pas aan denken als ik er mijn brood mee kan verdienen. Vooralsnog is het een idee om erbij te hebben en ook niet om rijk te worden.
Heb sowieso een WAverzekering. Corrigeer me graag als ik nu heel naief ben..
[..]
Vergunning daar staat of valt echt alles mee inderdaad.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:07 schreef stoeltafel het volgende:
Om welke gemeente gaat het ? Kijk anders is in het bestemmingsplan van het centrum.
Als je de vergunning kan regelen dan ben je voor 50% al klaar
Ja, het gaat wrs. allemaal niet zo snel als ik aanvankelijk even wel dacht.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:22 schreef stoeltafel het volgende:
Maar het kan nog wel een tijdje duren, denk 2/3 maanden. Succes en heb geduld
Als je kraam schade lijdt is dat misschien niet zo erg, maar daar houdt je risico niet op. Een zakelijke aansprakelijkheidsverzekering is wel aan te raden en zal in het algemeen niet duur zijn. Mocht iemand dan zijn mond branden aan een te heet frietje of frituurvet over zijn hand krijgen, dan hoef je in ieder geval niet te vrezen dat je je huis moet verkopen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:06 schreef Stali het volgende:
Verzekering voor de kraam zelf? Klink ik heel onnozel dat als de kraam in de fik vliegt ik dan gewoon pech heb? Die verzekeringen daar wil ik pas aan denken als ik er mijn brood mee kan verdienen. Vooralsnog is het een idee om erbij te hebben en ook niet om rijk te worden.
Heb sowieso een WAverzekering. Corrigeer me graag als ik nu heel naief ben..
Dorp. 22.000 mensen in de gemeente.quote:
Heb wel aardig in mijn hoofd wat ik wil en dat is vrijwel meteen beschikbaar.quote:
En anders kom ik naar een FOK!meet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:41 schreef eleusis het volgende:
Anders doen we er een Fok!-meet op een zaterdag.
Ja, heb een ondernemingsplan, dat heeft Ryan voor me geschreven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wat heb je, zo in het kort, allemaal nu op papier staan dan? Echt een ondernemingsplan of ?
En op wat voor vergunningen wacht je nu, die anderen doen dat immers ook zonder? En krijg je deze redelijk snel of ben je dan al maanden verder?
Ga ik op mijn giechel, dan is het enorm jammer en dan zal ik het jullie uiteraard ook vertellen hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:07 schreef stoeltafel het volgende:
Kan je wel wat verdienen in zo'n klein dorp ? Hoeveel dagen ga je er staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |