quote:Ah! Een proefkonijn en mening. Gaaf!Op maandag 25 oktober 2010 23:34 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Als je nog test proefpersonen zoekt, 6 nov. ben ik wrs in de buurthaha
quote:Sodeju, da's niet misselijk.Op dinsdag 28 september 2010 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
Mn ouders verdienen met hun patatkraam rond de 10k per maand . Gaat 2k vanaf voor standplaatsen .
Winter natuurlijk oliebollen
quote:Ff denken of het kan: als een patatje zo'n 3 euro kost en 30dagen 10 uur open bent.Op woensdag 27 oktober 2010 09:13 schreef Xcalibur het volgende:
Is die 10k omzet of winst? Als het omzet is gaat er van die 8k nog wel meer af namelijk, en dat is het weer niet ontzettend veel voor 2 personen....
quote:De ouders van Stokstaart hadden duidelijk een ander concept dan ik heb.Op woensdag 27 oktober 2010 16:47 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Ff denken of het kan: als een patatje zo'n 3 euro kost en 30dagen 10 uur open bent.
Voor 10k omzet zijn grofweg zo'n 10 klanten per uur nodig.
Voor 10k winst heb je minstens 30 per uur nodig.
Zal allebei best kunnen al lijkt me het eerste wel iets waarschijnlijker.
Ik vraag me af hoeveel klanten per uur en tegen welke prijs TS zichzelf heeft voorgenomen.
quote:Denk dat je het op het begin niet al te ingewikkeld moet maken voor jezelf.Op woensdag 27 oktober 2010 17:02 schreef Stali het volgende:
[..]
De ouders van Stokstaart hadden duidelijk een ander concept dan ik heb.
Overigens begin ik gewoon drie dagen in de week. (vrij, za, zo). Moet je eens luisteren, ik ben geen doorgewinterde ondernemer en kom gewoon als eeuwige werknemer uit het bedrijfsleven en heb ook geen ondernemers in mijn achtergrond. Maar ik denk wel dat ik wat kan verdienen met mijn concept. Hoe ik het tegenover elkaar moet zetten is voor mij echt nog even aftasten. De ouders van Stokstaart hadden veel doorlopende uren, ik verwacht een paar piekuren maar kan er nog helemaal niets over zeggen.
Daar liep ik bijv. ook tegenaan bij het maken van stoofvlees, het is wel duur en ik moet het er wel uit kunnen halen dus ik begin daar nog niet mee wanneer ik net begin, of als specialiteit voor een dag.
Zo enorm lang.quote:Op donderdag 4 november 2010 01:13 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe lang ? 2/3/4 maanden of langer. Ken het probleem. Had een probleem met de gemeente en dat duurde ook al zo lang. Op een gegeven moment heb ik een wethouder benaderd en toen was het zo geregeld.
meld je aan bij de plaatselijke tennisclub, de kinderen bij de hockey en je man lid laten worden van de lionsquote:Op donderdag 4 november 2010 01:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo enorm lang..
Het punt is een beetje dat ik hier niet vandaan kom en dus nog niet zo'n netwerk van het ons kent ons heb.
Heb je nu nog een baan oid ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef Stali het volgende:
Als het goed is heb ik maandagmorgen iets zinnigs te melden.
Drie gemiste oproepen en een voicemail gekregen van de gemeente met het verzoek om terug te bellen op een direct nummer. Vrijdagmiddag meteen teruggebeld. Moet je niet doen want dan krijg je natuurlijk helemaal niemand aan de lijn. Overigens echt mijn fout want ik moet gewoon wat beter op mijn mobieltje letten in plaats van het maar overal rond te laten slingeren.
Wel tof dat jullie er naar vragen. Doet me goed.
Door het wachten ebt het enthousiasme een beetje weg en daar zit je dan met je bedrijfje op papier, steekt de onzekerheid de kop op terwijl ik het ontzettend graag wil en er geen dag voorbij gaat dat ik er niet aan denk. Zou er zelf wat meer bovenop moeten zitten. Dubbel he?
dit was een serieuze tipquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
meld je aan bij de plaatselijke tennisclub, de kinderen bij de hockey en je man lid laten worden van de lionswedden dat je binnen no-time een heel netwerk tot je beschikking hebt
En hoe ging he?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef Stali het volgende:
Als het goed is heb ik maandagmorgen iets zinnigs te melden.
Drie gemiste oproepen en een voicemail gekregen van de gemeente met het verzoek om terug te bellen op een direct nummer. Vrijdagmiddag meteen teruggebeld. Moet je niet doen want dan krijg je natuurlijk helemaal niemand aan de lijn. Overigens echt mijn fout want ik moet gewoon wat beter op mijn mobieltje letten in plaats van het maar overal rond te laten slingeren.
Wel tof dat jullie er naar vragen. Doet me goed.
Door het wachten ebt het enthousiasme een beetje weg en daar zit je dan met je bedrijfje op papier, steekt de onzekerheid de kop op terwijl ik het ontzettend graag wil en er geen dag voorbij gaat dat ik er niet aan denk. Zou er zelf wat meer bovenop moeten zitten. Dubbel he?
Maandagmorgen gebeld uiteraard. Woensdagochtend (morgen) is de mevrouw van de vergunningen weer aanwezig. Bizar en iets waaraan ik moet wennen. Het is hier natuurlijk geen randstad maar een dorp en veel mensen werken deeltijd. Maar vandaar nog geen update. Morgen, hoop ik echt van harte.quote:
Ik zou heel graag je recept willen proberen. Als je tijd en zin hebt het te sturen dan hou ik me zeker aanbevolen om het te proberen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dit was een serieuze tipalhoewel jij ws iets te laat zal zijn als je je nu pas aanmeldt
Wil je nog steeds snert maken btw? Dan stuur ik je van de week een recept.
heb net pm gestuurd nav deze postquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Maandagmorgen gebeld uiteraard. Woensdagochtend (morgen) is de mevrouw van de vergunningen weer aanwezig. Bizar en iets waaraan ik moet wennen. Het is hier natuurlijk geen randstad maar een dorp en veel mensen werken deeltijd. Maar vandaar nog geen update. Morgen, hoop ik echt van harte.
[..]
Ik zou heel graag je recept willen proberen. Als je tijd en zin hebt het te sturen dan hou ik me zeker aanbevolen om het te proberen.
Vind het idee trouwens ook heel lief. Jouw oma uit Brabant, jij, de kleindochter woont nu boven de rivieren en dan het recept van jouw oma weer terug naar Brabant. Zoiets kan ik niet afslaan natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |