Ondanks dat ik na twaalven mijn eigen taal heb?quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zal we laat worden.
Tof als je langskomtIk vond je echt een toffe gast
(turbotaal voor iemand van 41)

In die vroegere jaren werd er ook heel veel crap op de radio gedraaid, alleen dat herinner je je niet meer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O er wordt inderdaad nog steeds hele goede muziek gemaakt, alleen werkt de radio niet meer mee. Gaaf nummer ditInderdaad muziek met de hoofdletter M.
En tering wat een moeilijk ritme,,,,

Ken ik wel, word ook op de radio gedraaid hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er nog steeds muziek gemaakt. Betere, zelfs.

Ja ze worden gelukkig steeds bekender, en terecht. In november in Groningenquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ken ik wel, word ook op de radio gedraaid hoor.
 .
.

er is nu ook nog steeds goede muziek, absoluut, alleen jammer dat de radiozenders niet meer meewerken. Dat wat wij waarschijnlijk gemeenschappelijk mooi vinden wordt amper meer gedraaid...quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In die vroegere jaren werd er ook heel veel crap op de radio gedraaid, alleen dat herinner je je niet meer.
Ik vind het altijd jammer als mensen zeggen dat vroeger de muziek zoveel beter was, terwijl je als je even zoekt heel veel moois kunt vinden.

Whehehehequote:Op dinsdag 28 september 2010 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ondanks dat ik na twaalven mijn eigen taal heb?
Turbotaal is ook heel erg nineties.

Welterusten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn mandje in...
Ik neem de muzikale mijmeringen met me mee.
Mijn dochter is jarig en om 6:30 moet ik zingen

En veel plezier morgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja, ik ging naar bed
Welterusten

Stelletje langslapers
 Stelletje langslapers  

.
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |