Dit is een programma in de zendtijd van Politieke Partijen: de VVD
Jorritsma greep echt elke gelegenheid om Zalm te promoten aan ![]()
En die andere miep had ook weinig in te brengen....
Zoals verwacht een anticlimax vergeleken met de andere uitzendingen.... Tenzij ze in de montage wonderen kunnen verrichten...
quote:Nee, ik kreeg die boodschap doorgestraald van jomanda
Op zaterdag 21 december 2002 10:04 schreef qube808 het volgende:
ah, je was erbij!?
quote:Die opname was 100 keer leuker dan deze
Op zaterdag 21 december 2002 10:37 schreef CloudBox het volgende:
Die uitzending met Bos en die moslimpolitica was ook al flut.
quote:Dan maar snel op Ned3 afstemmen voor Nuhr.
Op zaterdag 21 december 2002 10:40 schreef calvobbes het volgende:[..]
Die opname was 100 keer leuker dan deze
quote:dan zullen ze vast veel harm grappen erin stoppen
Op zaterdag 21 december 2002 10:40 schreef calvobbes het volgende:[..]
Die opname was 100 keer leuker dan deze
quote:Je drukt je nog zacht uit...
Op zaterdag 21 december 2002 01:25 schreef calvobbes het volgende:
Kijk niet raar op als er voor de uitzending ineens de mededeling:Dit is een programma in de zendtijd van Politieke Partijen: de VVD
Jorritsma greep echt elke gelegenheid om Zalm te promoten aan
En die andere miep had ook weinig in te brengen....
Zoals verwacht een anticlimax vergeleken met de andere uitzendingen.... Tenzij ze in de montage wonderen kunnen verrichten...
Ik ben naar de opnames geweest naar de uitzending met Wouter Bos en Fatima Hilatik. Toen heb ik echt gelachen, maar deze keer was het echt matig. Hopelijk is er genoeg grappig materiaal om er een uitzending mee te vullen...
Het hoogtepunt, wat de kijkers thuis niet zullen zien, was dat Thomas Acda aanwezig was bij de opnames...
Maar ach...hopelijk was Heertje wel btje in vorm
quote:Ja dat wel en Jan Jaap ook. Was trouwens ook nog een kort maar krachtig verbaal onderonsje tussen Jan Jaap en Annemarie
Op zaterdag 21 december 2002 16:51 schreef mitt het volgende:Maar ach...hopelijk was Heertje wel btje in vorm
quote:modetechnisch verantwoord?
Op zaterdag 21 december 2002 22:09 schreef Duiveltja het volgende:
waarom hebben ze allemaal jassen aan?
En vanwege een niet geheel warme studio in de winter misschien...
Volgens mij mochten JJ en Jorritsma elkaar niet zo ![]()
Toch jammer van deze anti-climax...
quote:Ze deed altijd knoflook in het eten van haar dochter op zaterdagavond. Zodat dat jongens zou afstoten bij het stappen.
Op zaterdag 21 december 2002 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Annemarie geen leuke vrouw. Bij Kevin Masters was ze ook al zo stom bezig.
Hoe gek kun je zijn ?
quote:Bij Kevin Masters zou ik ook stom gaan doen.
Op zaterdag 21 december 2002 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Annemarie geen leuke vrouw. Bij Kevin Masters was ze ook al zo stom bezig.
quote:Jij stuurt aan op Daphne Deckers?
Op zaterdag 21 december 2002 22:30 schreef matthijn99 het volgende:
Sja, dit was wel een mindere aflevering ja.
Soms zijn er gasten met grappige anekdotes of zijn de gasten onverwacht veel grappiger dan we ze tot nu toe kennen. Helaas was dat bij deze 2 niet echt het geval, of het kwam er in ieder geval niet uit.
quote:jij ziet het wel erg somber in
Op zaterdag 21 december 2002 22:33 schreef Vamos het volgende:
Verreweg de minste aflevering van het seizoen.Volgens mij mochten JJ en Jorritsma elkaar niet zo
Toch jammer van deze anti-climax...
quote:Mee eens of overdreven? Goedkope grappen waren er wel wat veel, maar de gasten Jorritsma en Schrijver waren nou ook niet bepaald humoristisch te noemen.
Herbert Rougoor uit Gaanderen:"Ik heb zaterdagavond met gekromde tenen zitten kijken naar Dit was het nieuws. Het was niet leuk,vaak gemaakt en de grappen over mensen met een verstandelijke handicap waren over de grens van humor heen. Ook het stukje over God was respectloos. Annemarie Jorritsma was er als gast en die moest de heren er regelmatig attent
op maken dat het wel wat minder kon. "Christien Smit uit Winterswijk:"Dit was het nieuws moet grappig zijn,maar is het niet. Zaterdagavond waren er veel kwetsende opmerkingen over God en gelovigen. Ook werd de paus 'de laatste ontbrekende schakel tussen mens en aap' genoemd. Da's makkelijk scoren zo. "
[Dit bericht is gewijzigd door SigmundFreud op 22-12-2002 15:24]
Bij DWHN moeten ze gewoon kappen met die politici, want ze blijken gewoon geen van allen humor te hebben, de enige die positief opviel was Wouter Bos.
en jah misschien vinden we het nu saai doordat we al die supersterke afleveringen gewend zijn (vooral toen Marc-Marie in de crew zat, dat was erg
)
tis allemaal wel leuk nog, maar soms moeten ze echt moeite doen om nog grappig te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |