Zie het maar zo, als dat mokkel al te dom is om de juiste persoon een bericht te sturen, dan is ze de moeite gewoon niet waard.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dat zijn er in ieder geval 20 meer als ik in een jaar (hoewel ik vermoed, nee ik weet het zeker, dat jij iets meer mail hebt ontvangen)
Overigens net 10 minuten geleden een interessebericht gekregen van een zeer leuk uitziende dame . Ben ik een bericht aan het opstellen krijg ik een mailtje van haar met als tekst. Sorry verkeerde profiel
ik heb em ge-edit, vind het serieus sneu voor je, maar wel netjes dat ze iig uit zichzelf aangeeft dat ze verkeerd zat, hoef je iig niet vol spanning op haar reply te wachten, als die al zou komen.quote:
Met serialdaters met een korte termijn geheugen kunnen ze natuurlijk geen rekening houdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:38 schreef Natalie78 het volgende:
Inmiddels een eerste reactie gekregen van een van mijn drie matches van de speeddate. En ik weet dus echt niet meer wie het is. Even nadenken hoe te reageren. Helaas ook geen achternaam die Googlebaar is, alleen een voornaam.![]()
Toch wel een verbeterpunt voor die organisatie.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Met serialdaters met een korte termijn geheugen kunnen ze natuurlijk geen rekening houden
Volgens mij date jij het vaakste van iedereen hierquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Tsjk.
Zo vaak date ik niet hoor!
dat kan natuurlijk ook iets over de rest zeggen...quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Volgens mij date jij het vaakste van iedereen hier
Ja!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook iets over de rest zeggen...
god, had je me net een beetje hoop gegeven, trap je die nu weer de grond inquote:
Oh maar nee...neeeeeee zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
god, had je me net een beetje hoop gegeven, trap je die nu weer de grond inik ben potdorie nog niet verder gekomen dan een plan voor een date dat ruim van tevoren werd afgeblazen
![]()
Nou vooruit, dan moet de rest beter zijn best doen....quote:
je hebt nog steeds niet vertelt waaromquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
god, had je me net een beetje hoop gegeven, trap je die nu weer de grond inik ben potdorie nog niet verder gekomen dan een plan voor een date dat ruim van tevoren werd afgeblazen
![]()
ze zag er vanaf omdat ze van de roze wolk afgevallen was en ik toch niet haar type ben. dat is wat ik weetquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan moet de rest beter zijn best doen....
[..]
je hebt nog steeds niet vertelt waarom
Irritantquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:38 schreef Natalie78 het volgende:
Inmiddels een eerste reactie gekregen van een van mijn drie matches van de speeddate. En ik weet dus echt niet meer wie het is. Even nadenken hoe te reageren. Helaas ook geen achternaam die Googlebaar is, alleen een voornaam.![]()
Daar ben ik ook nog steeds benieuwd naar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
je hebt nog steeds niet vertelt waarom
Ze stuurde me een mail terug dus ze is volwaardig lid en dan nog een interesse bericht sturenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb em ge-edit, vind het serieus sneu voor je, maar wel netjes dat ze iig uit zichzelf aangeeft dat ze verkeerd zat, hoef je iig niet vol spanning op haar reply te wachten, als die al zou komen.
Hah, gelukkig vallen mannen nooit in slaap van mijn kusjes........quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze zag er vanaf omdat ze van de roze wolk afgevallen was en ik toch niet haar type ben. dat is wat ik weet
en ik heb een kusje van Alie gehad! kan ik straks lekker slapen
why don't you give it a try?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hah, gelukkig vallen mannen nooit in slaap van mijn kusjes........
okay niveau daalt het spijt me
quote:
truste!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:54 schreef von_Preussen het volgende:
Ondanks het dalende niveau wens ik u allen een goede nachtrust toe!
Weltrusten!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik heb een kusje van Alie gehad! kan ik straks lekker slapen
Verstandig en idem dito, ik ga ook een poging wagen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:54 schreef von_Preussen het volgende:
Ondanks het dalende niveau wens ik u allen een goede nachtrust toe!
Weltrusten!
Goed punt, slaap lekker...quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
en ga ik echt naar bed. slaap lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |