abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86926965
Stuur ik een keer weer een hartje, krijg ik binnen 3 seconden weer een gebroken hartje terug. Pfff... Ben er nu wel klaar mee geloof ik.

Mijn zelfbeeld lijdt onder die datingsites ;( :P
pi_86927003
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik nu vertel dat ik uit pure verveling een artikel over de geschiedenis van streekbussen zit te lezen, dan krijg ik vast een ban.

Alhoewel, tis natuurlijk een "leuk" idee om op je datingprofiel onder hobby's "streekbussen" te vermelden. 8)7
Ban-waardig inderdaad :{
pi_86927005
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik jou hier niet eerder gezien of wel? Wat zijn jouw datingsite ervaring tot nu toe dan?
Nadat ik zelf een profiel op een datingsite had aangemaakt ben ik dit topic gaan volgen (benieuwd naar de ervaringen van anderen), en heb een hele tijd alleen meegelezen. Toen vanavond iemand met stroopwafels op de proppen kwam, en er voor mijn neus een pak met.....stroopwafels stond, kon ik het niet laten om te reageren.

Tot nu toe heeft zich er bij mij weinig concreets voorgedaan, omdat ik toch enigzins teleurgesteld ben over het "aanbod" aan dames op RP, ik vind er weinig echt "leuke" dames tussenstaan (lekker zijn er wel meerdere, maar dat is niet hetzelfde als leuk). En de dames die wel interesse in mij hebben, daar ben ik dan weer minder van gecharmeerd (sommigen voelen echt als een belediging). Maar goed, af en toe komt er iets leuks langs, en wie weet levert dat nog eens wat op. :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:00:31 #79
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86927042
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Stuur ik een keer weer een hartje, krijg ik binnen 3 seconden weer een gebroken hartje terug. Pfff... Ben er nu wel klaar mee geloof ik.

qua uiterlijk hoef je imho iig geen negatief zelfbeeld te hebben :)

en von_preussen, ik heb je dus verleid met mijn stroopwafels? lukte dat maar bij de dames! :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_86927106
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

en von_preussen, ik heb je dus verleid met mijn stroopwafels? lukte dat maar bij de dames! :)
Verleiden? Nee, datgene waar ik naar lonkte had ik immers al voor mijn mik staan. Alleen vond ik het grappig dat je tegen hetzelfde probleem aanliep, namelijk dat 1 zo een zak voor 1 persoon iets teveel van het goede is.
pi_86927154
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

qua uiterlijk hoef je imho iig geen negatief zelfbeeld te hebben :)

De liefde van de man gaat door de maag. Zo was het toch?
pi_86927164
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:

Vertel eens hoeveel gebroken hartjes jij al verstuurd hebt ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_86927210
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:02 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Verleiden? Nee, datgene waar ik naar lonkte had ik immers al voor mijn mik staan. Alleen vond ik het grappig dat je tegen hetzelfde probleem aanliep, namelijk dat 1 zo een zak voor 1 persoon iets teveel van het goede is.
Tegen dat probleem lopen veel singles aan, niet alleen bij stroopwafels :P Helaas.
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:07:15 #84
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86927274
ik moet dit ff kwijt...of www.shirtvandedag.nl een supershirt besteld )

ga er geen voruw mee versieren, maar toch :)
pi_86927278
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:04 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Vertel eens hoeveel gebroken hartjes jij al verstuurd hebt ?
21 in de laatste 3 maanden tel ik :P
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:08:25 #86
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86927312
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

en dan zeuren over een gebroken hartje dat je terugkrijgt :P
pi_86927325
quote:

[..]

Stuur je bij iedereen waar je niets in zit een "niet interesse" berichtje terug, of alleen bij de mensen die je vaker benaderen?
pi_86927412
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik moet dit ff kwijt...of www.shirtvandedag.nl een supershirt besteld )

ga er geen voruw mee versieren, maar toch :)
Dat was toch wel voor mij een reden om a certain someone een berichtje te sturen! :Y Dus zeker wel hoor.
pi_86927432
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:08 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Stuur je bij iedereen waar je niets in zit een "niet interesse" berichtje terug, of alleen bij de mensen die je vaker benaderen?
Ligt aan mijn bui. Sommigen reageer ik niet op. Soms stuur ik een hartje terug. Da's wel lastig aan geen fullmember zijn, je hebt weinig opties.
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:14:05 #90
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86927481
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:11 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Dat was toch wel voor mij een reden om a certain someone een berichtje te sturen! :Y Dus zeker wel hoor.
zie er wel vaker vette shirts, maar dan werkte de site niet. besteloptie wilde niet, maar vandaag wel. t geld is al van de rekening af en nu maar wachten....mag ik dat shirt wel op mijn werk aan eigenlijk?

niet mag:
Fuck Google, ask me
Hellraiser: Your suffering will be legendary, even in hell!
Burn MF Burn.

wl mag:
Patient of dept. of mental health

mmmmm....
pi_86927607
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:14 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

zie er wel vaker vette shirts, maar dan werkte de site niet. besteloptie wilde niet, maar vandaag wel. t geld is al van de rekening af en nu maar wachten....mag ik dat shirt wel op mijn werk aan eigenlijk?

niet mag:
Fuck Google, ask me
Hellraiser: Your suffering will be legendary, even in hell!
Burn MF Burn.

wl mag:
Patient of dept. of mental health

mmmmm....
Nerd shirt policy, ja?
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:19:44 #92
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86927631
nja, werk in een callcenter waar regelmatig opdrachtgevers over de vloer komen en waarmee ik ook in contact sta. mijn lange haar en sik (jaar geleden) kon eigenlijk ook niet.....
pi_86927858
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
nja, werk in een callcenter waar regelmatig opdrachtgevers over de vloer komen en waarmee ik ook in contact sta. mijn lange haar en sik (jaar geleden) kon eigenlijk ook niet.....
Oh okay ja. Dan zul je sommige van die shirts thuis moeten laten. :D Maar ik vind ze als vrouw in ieder geval erg leuk. :P
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:27:42 #94
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86927881
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:26 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Oh okay ja. Dan zul je sommige van die shirts thuis moeten laten. :D Maar ik vind ze als vrouw in ieder geval erg leuk. :P
ah, das leuk om te horen. dan gloort er nog hoop aan de horizon daar jij vast niet de enige vrouw ter wereld bent die zulke shirts wel kan waarderen :)
pi_86927915
quote:

[..]

Dat zijn er in ieder geval 20 meer als ik in een jaar (hoewel ik vermoed, nee ik weet het zeker, dat jij iets meer mail hebt ontvangen)

Overigens net 10 minuten geleden een interessebericht gekregen van een zeer leuk uitziende dame . Ben ik een bericht aan het opstellen krijg ik een mailtje van haar met als tekst. Sorry verkeerde profiel :(
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:29:39 #96
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86927931
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:28 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dat zijn er in ieder geval 20 meer als ik in een jaar (hoewel ik vermoed, nee ik weet het zeker, dat jij iets meer mail hebt ontvangen)

Overigens net 10 minuten geleden een interessebericht gekregen van een zeer leuk uitziende dame . Ben ik een bericht aan het opstellen krijg ik een mailtje van haar met als tekst. Sorry verkeerde profiel :(
_O- _O- _O-

maar tis idd wel een beetje lullig....
pi_86927985
quote:

[..]

Oohh...dat is echt lullig zeg. Nou ja, ze laat in ieder geval nog wat horen dan. ^O^
pi_86928003
quote:

[..]

Dat zal wel ja :) Al heb ik wel eens meer mail ontvangen :P

da's wel erg lomp zeg, niet echt aardig..
pi_86928010
quote:

[..]

Jemig. Wat een dom wijf. Ik was nog even hoopvol toen ik je eerste zin las, had je een leuke date gegund.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_86928052
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:29 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Ja, lach maar. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')