Dat klinkt weer zo Zuster Cliviaquote:Op maandag 27 september 2010 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie, wat dacht je van Hoofd Dettol?
Lekker frips ende hygienisch
Nee. Hoofd vuilniszak it will bequote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef Greys het volgende:![]()
Dat zat er in natuurlijk, die TT.
Tombo, wat snap je niet aan het woord NIET?
Ik wil wel Hoofd Gezellige Lieve Dekentjes voor Dierenthuis zijn.
Mag zeker niet?
Gouden Duo zijn wij he?quote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt weer zo Zuster Clivia
Hoewel ik dan wel goed bij jou pas, als Hoofd Allesreinigert!
Ik lees selectiefquote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
![]()
Dat zat er in natuurlijk, die TT.
Tombo, wat snap je niet aan het woord NIET?
Dat is Catquote:Ik wil wel Hoofd Gezellige Lieve Dekentjes voor Dierenthuis zijn.
Mag zeker niet?
Ik zal vragen of ze ook nog ff bij jou langs willen komen als ze hier klaar zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef APK het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat de F&F-schoonmaakploeg mijn huis komt schrobben?![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lees selectief![]()
[..]
Dat is Cat
Cat --> Hoofd Gezellige Lieve Dekentjes
Elies --> Hoofd Keukenrol
Ing --> Hoofd Allesreiniger
Qwea --> Hoofd Kauwstaaf
Tombo --> Hoofd Gourmet
Greys --> Hoofd Vuilniszak
quote:Jullie zijn van harte welkom.Bezoek zoals bekend tussen 2 en 4 uur.
Wat we goed kunnen gebruiken:
allesreinigers, vuilniszakken groot en normaal, eenpersoonshoeslakens,
fleecedekens, dettol, kauwstafen van buffelhuid groot en klein, keukenrollen.
Misschien zie ik jullie dan.
groetjes Fuzzy
In de rij, ze komen eerst langs mijquote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef APK het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat de F&F-schoonmaakploeg mijn huis komt schrobben?![]()
Stimmt. Ik wil mijn plek wel tijdelijk delen met tomboquote:Op maandag 27 september 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Q had ook al gemaild over Koermett meende ik?
Je kan beter Hoofd Vuilniszak zijn dan Vuilniszak-hoofd genoemd wordenquote:
Een kauwstaaf kun je krijgenquote:Op maandag 27 september 2010 22:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In de rij, ze komen eerst langs mij![]()
En die fleecedekentjes kan ik ook altijd wel waarderen
Ik wil wel heel graag, maar ik moet echt even kijken of het gaat lukken allemaalquote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een kauwstaaf kun je krijgen![]()
Je gaat toch wel mee he?![]()
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan beter Hoofd Vuilniszak zijn dan Vuilniszak-hoofd genoemd worden
Tis november, trutjequote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag, maar ik moet echt even kijken of het gaat lukken allemaalHeb in oktober veel gepland staan en ik moet nog een beetje studieachterstand inhalen
![]()
PIK MIJN VRAAG NIET VERDOMME!quote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, je mag ook voor de taart zorgen![]()
Hoe doen we het eigenlijk? Iedereen koopt/betaalt zelf iets?
Of gaan we de actierekening ook nog gebruiken?
Of....we leggen allemaal een bepaald bedrag in en daar kopen de spullen voor.
quote:Op maandag 27 september 2010 22:42 schreef JJH het volgende:
Ik zal vragen of ze ook nog ff bij jou langs willen komen als ze hier klaar zijn.
Drietst!quote:
GMTAquote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Qwea het volgende:
Ik zei dus in het vorige topic iets van hoe doen we dat. Pleuren we p.p een bedrag bij een? Of iemand een ander idee?
Ik heb geen zin om de quote te zoeken, sue my ass.
Dat weet ik, maar aangezien oktober dus al zo druk is...quote:
quote:
Het verschil in vriendelijkheid is op zijn minst opvallendquote:
oooohquote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar aangezien oktober dus al zo druk is...
Na 6 november sluiten we tijdelijk je account hier af, mag je dan studeren.quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag, maar ik moet echt even kijken of het gaat lukken allemaalHeb in oktober veel gepland staan en ik moet nog een beetje studieachterstand inhalen
![]()
Lekkere lebber voor jou. In je neusgat!quote:
Mag ik dan op z'n minst ook ergens Hoofd van zijn?quote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Na 6 november sluiten we tijdelijk je account hier af, mag je dan studeren.
Maar je gaat gewoon mee....PUNT
Ja hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mag ik dan op z'n minst ook ergens Hoofd van zijn?
Jeeejquote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
Tukkietijd voor Hoofd Vuilniszak!
E.e.a. in te halen.
Morgen gaan we ons wel even buigen over de centjes.
Er staat op zich nog best wat op onze DTH rekening
Dit is serieus de eerste keer dat jij eerder gaat slapen dan ik!quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
E.e.a. in te halen.
quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
E.e.a. in te halen.
Dus eigenlijk ben ik dan hoofd van iedereenquote:
Eeeeeeeeeeehm...quote:Op maandag 27 september 2010 22:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben ik dan hoofd van iedereen
Hoofdpijn.quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Goodbye het volgende:
I second that.quote:
Charming.quote:Op maandag 27 september 2010 22:51 schreef Qwea het volgende:
Ik voel me kut. En ik heb niet eens mijn hand in mn broek.
You're too kindquote:
Haaaave you met Qwea?quote:
Hoofd Papier om lijstjes op te makenquote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeehm...
Right. Andere taak voor Goodbye, iemand?
quote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lees selectief![]()
[..]
Dat is Cat
Cat --> Hoofd Gezellige Lieve Dekentjes
Elies --> Hoofd Keukenrol
Ing --> Hoofd Allesreiniger
Qwea --> Hoofd Kauwstaaf
Tombo --> Hoofd Gourmet
Greys --> Hoofd Vuilniszak
quote:
Is wel een beetje het vuilnisbakkie uit deze reeks, of niet?quote:
Nee, natuurlijk nietquote:
Zie, daar is ze al.quote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietIk lig nu in bed met laptop, wilde eigenlijk nog douchen maar dat doe ik zo wel
IK BEN HOOFD GOURMETquote:
Jij bent Hoofd Mooiquote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh ja, chips tussen de kussens van de bank.quote:
Je kunt niet zonder ons.quote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietIk lig nu in bed met laptop, wilde eigenlijk nog douchen maar dat doe ik zo wel
Ga je je auto door de asjes laten zakken!?quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
Zullen we Eliesje hoofd koektrommel maken?
Hoofd Huppelig!quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, chips tussen de kussens van de bank.
Dat scheelt wel urnen verhuizenquote:Op maandag 27 september 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
Zullen we Eliesje hoofd koektrommel maken?
De zak was al leegquote:
Ik heb alle vertrouwen in je.quote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Goodbye het volgende:
Jullie hebben iets te hoge verwachtingen van me, vrees ik
Nee johquote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Goodbye het volgende:
We hebben je al eens gezien hequote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Goodbye het volgende:
Dat bedoel ikquote:
We hebben je allemaal gezien, en je hebt niet achteraan gestaan bij het uitdelen.quote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hebben je al eens gezien he
Dat klinkt als kwantumkorting.quote:Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Dettol kan ik op het werk evt. wel weer bestellen in 10 liter cans
"Krijgen" kan ik op het werk niet, maar bestellen wel.quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt als kwantumkorting.![]()
Ik kan op mijn werk nog kijken of ik handschoenen kan roggelen, maar veel dozen zullen dat niet zijn.
Tuulk kan je niet krijgen. Maar grotere hoeveelheden zijn vaak goedkoper en goedkoop is goed.quote:Op maandag 27 september 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Krijgen" kan ik op het werk niet, maar bestellen wel.
Tegen inkoopsprijs, maar volgens mij zou Barbaaf ook nog achter handschoenen aan.
Nog wat moois geproduceerd?quote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep dagje prototypes produceren
nee, maar het werkt welquote:
Als het maar werkt.quote:Op maandag 27 september 2010 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar het werkt wel![]()
het is een proof-of-principle, oftewel het doet het, maar het ziet er niet uit![]()
de tekeningen zijn voor het uiterlijk
quote:Op maandag 27 september 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mayonaise pompen![]()
ik hoop dat het volgende project iets boeiender is
Ik had helemaal gemist dat er eentje overleden was!quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:44 schreef trovey het volgende:
. Bedankt voor het meeleven allemaal.
Sylvester is afgeleverd bij het crematorium (morgen hoor ik wanneer ik hem weer kan afhalen) en de bij de hak van Palle is de ontsteking van Palle minder geworden maar daardoor ziet de wond er nog enger uit.....lijkt op een open beenbreuk bij een mens maar dan zonder breuk (je ziet dus gewoon zijn bot uitsteken bij de hak
), echter het weefsel om het bot heen ziet er gezond uit en bloedt (en dat is en goed teken
) . Alles weer gezalfd en verbonden en dat moet ik zelf woensdag en vrijdag herhalen en dan volgende week maandag weer melden als het allemaal goed gaat. Huisdieren.....ik ben er een tikje minder enthousiast over tijdens zulke tijden maar het hoort er nu eenmaal bij.
Tijd om weer een tukje te gaan doen.
quote:'Roze poes past goed bij kapsel'
SWINDON - De eigenares van de roze poes die enkele dagen geleden in een tuin werd gevonden, zegt het beestje roze geverfd te hebben omdat het goed bij haar kapsel zou staan.
Dit vertelde de vrouw aan de krant The Sun.
De roze poes, Oi! Kitty genaamd, werd enkele dagen geleden in een tuin gevonden. De politie ging opzoek naar de eigenaar van het beestje. De 22-jarige Natasha Gregory bleek de eigenares van de poes.
Kleurstof
In een interview met The Sun vertelde de vrouw dat ze het idee om haar poes te verven gekregen had door een tv-programma.
“Ik heb haar geverfd met voedselkleurstof, dat ik op tv heb gezien”, aldus de vrouw. “Ik wist dat het niet giftig of gevaarlijk voor de poes kon zijn, omdat het ook gebruikt wordt om eten te kleuren.”
“Ik wilde altijd al een roze huisdier”, gaat Gregory verder. “Het is mijn favoriete kleur en nu past ze perfect bij mijn kapsel.”
Het houdt wel in dat je ook in het echt zo huppelig danst alsquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:29 schreef Goodbye het volgende:
Hoofd Huppelige Lijstjes meldt zich!
Waar denk je dat ik de bijnaam huppelig vandaan heb?quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het houdt wel in dat je ook in het echt zo huppelig danst alshe?
Ik heb het je nog nooit zien doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik de bijnaam huppelig vandaan heb?
Pics van jou met pomponsquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:31 schreef Goodbye het volgende:
Waar denk je dat ik de bijnaam huppelig vandaan heb?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het je nog nooit zien doen
Just for the lucky few, sorryquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[..]
Just for the lucky few, sorry
Nou ja zegquote:
Lekker *jaloers heb niet zoveel zin in werkquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:18 schreef Cat22 het volgende:
Hoofd Knuffelige Dekentjes present!![]()
Wat zal ik eens gaan doen op deze regenachtige dag?![]()
Bubbelen!![]()
![]()
![]()
Senses, succes met Los Dodogs Ballos.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:39 schreef Rewimo het volgende:
Het raadsel van de Roze Poes is opgehelderd![]()
'Oi! Kitty'quote:De roze poes, Oi! Kitty genaamd,
Ik vind het stiekem hilarisch, die naamquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem hilarisch, die naam
Die naam wel, maar die kleurquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem hilarisch, die naam
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:21 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Senesta, succes met Dodge en zijn ballen vandaag!
Thnxquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:18 schreef Cat22 het volgende:
Hoofd Knuffelige Dekentjes present!![]()
Wat zal ik eens gaan doen op deze regenachtige dag?![]()
Bubbelen!![]()
![]()
![]()
Senes, succes met Los Dodogs Ballos.
Nee, Dodge mag niet meteen eten. Wel drinken, kleine beetjes. Pas als hij weer fatsoenlijk bij kennis is mag hij met kleine beetjes beginnen met eten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:26 schreef senesta het volgende:
[..]
[..]
Thnx
Ik vind het toch altijd wel heel zielig hoor. Hij snapte er niets van, sprong vanmorgen al in de koelkast van de honger![]()
Maar vanmiddag om 14:00 mag ik hem weer halen. Dus ik ga van tevoren al de kruik klaarliggen, het spuitfloconnetje met valeriaangeur voor allebei de katten (ik kan mijn feliwaystekker niet vinden) nog een keer extra stofzuigen en verse bakjes eten en drinken neerzetten (mogen ze dat meteen al? )
Nee, ik stress niet hoor![]()
Hummer was echt van de wereld weet ik nog en wat ik wel heel eng vond was dat hij zo koud was.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Waarschijnlijk mag ie nog een paar uurtjes niks eten of drinken. En ze waggelen altijd zo leuk na een narcose
Hmm dan hoop ik voor Hummer dat hij een beetje dooreetquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, Dodge mag niet meteen eten. Wel drinken, kleine beetjes. Pas als hij weer fatsoenlijk bij kennis is mag hij met kleine beetjes beginnen met eten.
Komt goed hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:26 schreef senesta het volgende:
[..]
[..]
Thnx
Ik vind het toch altijd wel heel zielig hoor. Hij snapte er niets van, sprong vanmorgen al in de koelkast van de honger![]()
Maar vanmiddag om 14:00 mag ik hem weer halen. Dus ik ga van tevoren al de kruik klaarliggen, het spuitfloconnetje met valeriaangeur voor allebei de katten (ik kan mijn feliwaystekker niet vinden) nog een keer extra stofzuigen en verse bakjes eten en drinken neerzetten (mogen ze dat meteen al? )
Nee, ik stress niet hoor![]()
Ik heb hem nog niet, en ik moet vrijdag al praten met iemand!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef Cat22 het volgende:
Kijk es wat meneertje postbode net bracht?![]()
[ afbeelding ]
Doos = goedgekeurd![]()
[ afbeelding ]
En hij had nóg een pakketje!![]()
[ afbeelding ]
Tombo, heb jij het jouwe ook al? Ik meen dat Cue het voor haar date met JJH ontvangt.
*gaat lezen en uitpakken*
Maar goed dat die stofzuiger zelf zijn werk doet: kan ik mijn huiswerk maken voor de date.
Ik wil een filmpje maken met kittens bovenop de Roomba.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:23 schreef Qwea het volgende:
Cat22 ; Ik ben echt heel benieuwd hoe het werkt e.d en of het werk. Ist mogelijk dat je pics en filmpjes maakt van dat ding in actie? Zou hier ook ideaal zijn met alle haren van Baloe
O noes!!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, en ik moet vrijdag al praten met iemand!Hoe kom ik die date door zonder boek!
Heb wel een brief dat ik mn helpende zorg en welzijn diploma op mag halen inDen Haag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik denk dat ze ons allemaal mee uit eten neemt, als dank voor onze steun gedurende deze stressvolle periodequote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O noes!!!!!![]()
En feli!Dat wordt groot feest zeker?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, dat ga ik niet zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Diner voor 3 Chez maison Ocelot?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ons allemaal mee uit eten neemt, als dank voor onze steun gedurende deze stressvolle periode
Dan wil wel een Leeweshakequote:
Nee joh!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Valt me nog mee! Ik dacht dat ze ruim over de 1000 euro waren
Leeweshake FTW!quote:
Nee, ik stond te janken toen ik die brief lasquote:
Wrom?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik stond te janken toen ik die brief las![]()
Voor de luie mensch.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Zuigen en dweilen![]()
Wat een uitvinding
quote:
Whut? Why?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik stond te janken toen ik die brief las![]()
Eerlijk delen dan!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dat ligt een beetje aan de financiele situatie tegen die tijd, misschien een patatje met zijn 3en
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herfstdip denk ik![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor de luie mensch.![]()
Ik had meteen een jurkje voor haar gekocht, maar ik vind haar al mooi zoals ze nu is in haar wit met mintgroene kleedje.Dus het jurkje blijft nog even op de hanger.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herfstdip denk ik![]()
![]()
![]()
En morgen vraag je je af waar je je druk over gemaakt hebt![]()
Komt allemaal goed![]()
I'm the patron saint of the denial.
Ja, dat is het stomme ja, dat ik eigenlijk weet dat het nergens op slaat, maar dat helpt nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
En morgen vraag je je af waar je je druk over gemaakt hebt![]()
Komt allemaal goed![]()
Alles is gewoon stommer dan stom vandaagquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is het stomme ja, dat ik eigenlijk weet dat het nergens op slaat, maar dat helpt niet![]()
En ik vind het ook stom dat ik naar Den Haag moet voor dat diploma
JA!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles is gewoon stommer dan stom vandaag![]()
En morgen is alles weer leuk![]()
Haaai Ll
quote:
Jaa ik kwam weer even binnenfappen en pikte net je verhaaltje mee.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wil je een kwarkbolletje met rozijntjes?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaa ik kwam weer even binnenfappen en pikte net je verhaaltje mee.
Liefquote:Komt wel goedVoor je het weet vliegen de jaartjes voorbij en heb je binnen no-time alles wat je graag wil
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]Als je het zo op een hoop gooit klinkt het ook als heel veel. Maar je hebt al keiveel bereikt! Heel veel van de dingen die je noemt overkomt je, kun jij niks aan doen dat het zo loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herfstdip denk ik![]()
![]()
![]()
En luister naar ome LL:quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaa ik kwam weer even binnenfappen en pikte net je verhaaltje mee.
Komt wel goedVoor je het weet vliegen de jaartjes voorbij en heb je binnen no-time alles wat je graag wil
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jamaar... je gaat toch niet alleen voor dat diploma naar Den Haag? Daar maak je een leuk dagje van!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is het stomme ja, dat ik eigenlijk weet dat het nergens op slaat, maar dat helpt niet![]()
En ik vind het ook stom dat ik naar Den Haag moet voor dat diploma
Werk ze!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Al sal regg komm (of zoiets)
Ik ga maar weer es aan het werk....nog 3,5 uur en dan zit de eerste werkdag er weer op
Ja, dat kan misschien welquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar... je gaat toch nit alleen voor dat diploma naar Den Haag? Daa rmaak je ene leuk dagje van!
Hallo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:27 schreef Cat22 het volgende:
ZEG! LIEFDELOZE!![]()
Ik zie je de laatste tijd zo weinig. Je verwaarloost ons.
Toen was jij allang weer hier.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hallo.
Ja jullie hebben V&A (en mij) zomaar gedumpt!
Ohquote:
Zo, die kijkt echt boos.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:34 schreef senesta het volgende:
Hummer was echt van de wereld weet ik nog en wat ik wel heel eng vond was dat hij zo koud was.
Die is echt beroerd geweest.
Ik zit daar ook nog hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hallo.
Ja jullie hebben V&A (en mij) zomaar gedumpt!
plus datquote:
Vind je het heel gek als je in een kooitje word gepropt, gedrogeerd, en uren later weer wakker word en je ballen wegquote:
Prioriteiten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar ik ben meestal in TAL, wat vrij druk is, ik probeer nog een beetje te werken, studie, zo af en toe nog een beetje koekeloeren naar huisje en/of vakantie... Dus vandaar
Jij spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vind je het heel gek als je in een kooitje word gepropt, gedrogeerd, en uren later weer wakker word en je ballen weg
Ach, fluitje van een cent.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
Vind je het heel gek als je in een kooitje word gepropt, gedrogeerd, en uren later weer wakker word en je ballen weg
Ja dat is dusquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Prioriteiten.![]()
V&A SC is ook niet echt meer wat het is geweest he?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is dus
1) werk
2) school
3) vakantie
4) huis
5) FOK!
Nu....vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is dus
1) werk
2) school
3) vakantie
4) huis
5) FOK!
Nah, het was meer dat ik mn vrienden en familie er ook wel tussen heb staan, iig hoger dan FOK!quote:
2 is nog steeds even beetje weer in komen met 2 lange avondjes college van 1730 - 2230 (na een dag werk), maar ik vind het allemaal wel interessant, dus das positiefquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu....vooruit dan maar.![]()
Nog nieuwe ontwikkelingen op de punten 2,3 en 4?
Wie?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, het was meer dat ik mn vrienden en familie er ook wel tussen heb staan, iig hoger dan FOK!
Leuk druk dus en leuke vooruitzichten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
2 is nog steeds even beetje weer inkomen met 2 lange avondjes college van 1730 - 2230 (na een dag werk), maar ik vind het allemaal wel interessant, dus das positief
3 word wss Egypte maar hoe en wat weten we ook nog niet. We gaan maar 8 daagjes maar zijn niet echt 'liggen en bakken' mensen, dus we willen ook nog wel wat leuks doen. Dus de opties zijn nu óf de 8 dagen geheel in Luxor of Cairo doorbrengen (veel te zien), óf naar Hurghada of Sharm el-Sheikh (aan de zee is ook best wel lekker zonder te bakken) en dan een binnenlandse vlucht en nachtje pakken in Cairo om pyramides e.d. te bekijken.
4 is nog steeds hetzelfde, beetje kijken, beetje orienteren, her en der wat info opvragen. Het is nog even afwachten of DVM die PhD-functie nog gaat krijgen of niet. Dat maakt ook heel veel uit wat betreft huur vs koop etc.
Ik ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Valt me nog mee! Ik dacht dat ze ruim over de 1000 euro waren
Iedereen aan de roomba!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loveless: ben jij trouwens al ergens Hoofd van?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik lees alleen net dat Hurghada alleen leuk is als je je hotel niet uit wil, niets van de cultuur wil zien en van hordes russen houdt. Dat het mooie strand en het lekkere weer eigenlijk het enige zijn
Ja het is ook praktisch gebouwd voor de toeristen, dus ehh jaquote:
*schrapt van lijstje*quote:The city was founded in the early 20th century, and since the 1980s has been continually enlarged by Egyptian and foreign investors to become the leading seashore resort on the Red Sea. Holiday villages and hotels provide aquatic sport facilities for sailboarders, yachtsmen, scuba divers and snorkelers.
Gaat ie wel mee???quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Loveless: ben jij trouwens al ergens Hoofd van?
Ja toch!?quote:
Dat waar ik met zussie was (daar heb je foto's van gezien) was ook Hurghada.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik lees alleen net dat Hurghada alleen leuk is als je je hotel niet uit wil, niets van de cultuur wil zien en van hordes russen houdt. Dat het mooie strand en het lekkere weer eigenlijk het enige zijn
*luistert mee*quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
Tombo, ik heb leuk nieuws tegen je herfstdip!
Nee maar dat was toch ook een 'amper het resort uit komen'-vakantiequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat waar ik met zussie was (daar heb je foto's van gezien) was ook Hurghada.
Geen Rus gezien hoor
Tomboooo! Geopend op zaterdag!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Kijk eens waar er nu ook een vestiging van Shabu is?
Er schijnt in R'dam ook weer een nieuwe sushi toko te komenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Wij gingen inderdaad ook maar een weekje, zus en ik. En wij kwamen alleen maar voor de zon, voor het liggen, voor het zwemmen en voor het snorkelen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar dat was toch ook een 'amper het resort uit komen'-vakantie
Ik schrap 'm iig denk ik. Als je op Zoover of Vakantiereiswijzer recensies leest is de tendens wel dat het gewoon leuk is om lekker te zonnen of aan het strand te liggen, maar er verder weinig écht cultureels en egyptisch aan is zeg maar. En ik ben geen strandmens, dus wil toch wel íets van cultuur meepikken. Zeker in Egypte
Ik wil geen sushi toko, ik wil een sushi-and-then-some tokoquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er schijnt in R'dam ook weer een nieuwe sushi toko te komen
Nee de afstand is te groot voor een bus idd. Dus vandaar dat we ook hebben zitten kijken naar binnenlandse vlucht naar Cairo en dan daar een nachtje in hotelquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij gingen inderdaad ook maar een weekje, zus en ik. En wij kwamen alleen maar voor de zon, voor het liggen, voor het zwemmen en voor het snorkelen.
Ik heb in één week echt geen trek om 24 uur in zo'n enge bus te hobbelen om een piramide te kunnen zien, dat doe ik dan wel als ik een keertje langer ga
En ik ben echt geen cultuurbarbaar, zeker niet qua Egypte, want ik heb een hele kast vol boeken over geboobytrapte piramidesMaar wij gingen toen alleen om uit te rusten. Overigens zitten die Russen ook gewoon IN de hotels hoor, niet alleen er buiten
Maar die heb ik dus in dat hotel niet gezien. Verder zoek je het maar lekker zelf uit, ik wilde alleen zeggen dat dat van die Russen niet voor alle hotels opgaat
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Jaknikkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee de afstand is te groot voor een bus idd. Dus vandaar dat we ook hebben zitten kijken naar binnenlandse vlucht naar Cairo en dan daar een nachtje in hotel
Oh ik geloof je wel qua Russen hoordat lees je ook altijd over welke bestemming dan eigenlijk ook. Er zijn altijd wel mensen die zich ergeren aan Russen/Engelsen of zelfs Nederlanders
![]()
Ik neem gewoon m'n eigen mee, dan heb ik genoeg Rus gezien voor de hele vakantie
Haarlem!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil geen sushi toko, ik wil een sushi-and-then-some toko
Want juist de and-then-some dingen zijn zo lekker bij Shabu
Haarlem opent ook binnenkort!
Daar moet je echt eens gaan eten hoorquote:
Als Ll reageert op een post van mij is het zeldzaam als hij ja knikt hoorquote:
Nog nooit geweest!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haarlem!
Nog dichterbij! En das nog leuker om te winkelen Cat!
Maar die is nog niet openquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haarlem!
Nog dichterbij! En das nog leuker om te winkelen Cat!
Wil je niet met mij naar Shabu ofzo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
Ing, DML en Gb!
Goodbye, gezien dat er in Amsterdam ook een Shabu zit nu?![]()
![]()
Dan hoef je er niet voor hierheen te komen!
Leuk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moet je echt eens gaan eten hoor
En dan vooral die plakjes eendenborstfilet nemen![]()
De sushi is daar eigenlijk maar bijzaak (ondanks het feit dat hij superlekker is!).
En anders kom ik wel een keer mee, kijken of Amsterdam net zo goed als die in Zoetermeer is
Met cat wordt sowieso 30 oktober, even kijken wat er dan open isquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die is nog niet open
Dan proberen we gewoon allebei, test jij met Cat die in Haarlem en met mij (en Cat weer?) die in Amsterdam
Jawellllll, maar dan gaan we toch in Amsterdam?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wil je niet met mij naar Shabu ofzo?![]()
Maar ik hou het in gedachte!
Die houdt wel van Japans, dus dat is een goeie!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawellllll, maar dan gaan we toch in Amsterdam?
Wil Conleche misschien ook wel mee!
Nog 3,5 weekquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo, hoever is je hormonale zus nu?
Dan wordt ze er vast nog gezelliger op als ze overtijd gaat lopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nog 3,5 week![]()
![]()
En ze dacht dat ie al ingedaald was, maar dat is ie nog (lang) niet, dus het duurt nog wel even zegt de verloskundige...
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan wordt ze er vast nog gezelliger op als ze overtijd gaat lopen
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom zijn we dan ook gestopt met zwangere vrouwen gewoon 9 maanden afzonderen
Ai..... Sterkte.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ze willen liever dat het nu al komt... En ze heeft echt een vlekkeloze zwangerschap gehad, dus ik heb het idee dat ze ook wel een beetje aan het "zeuren om het zeuren" isEn ik zie het er inderdaad wel van komen dat ze overtijd gaat lopen en dan nog meer een monster wordt
Oh, zeg dat dan meteenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een internetverbinding mag dan nog net.
quote:
Ja, dan hebben we DML nog stééds hier!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een internetverbinding mag dan nog net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Daarom juistquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh, zeg dat dan meteen![]()
Maar via een internetverbinding kan je bijvoorbeeld geen schopjes voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
Das wel leuk hoorquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn Zusje wordt vast niet zo'n hormonster
Wacht maar tot de laatste maanden, ik dacht ook dat het wel mee vielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Noes, m'n lieve, kleine Zusjequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wacht maar tot de laatste maanden, ik dacht ook dat het wel mee viel
quote:
Hoeveel vrouwen zouden er gemiddeld tegelijk zwanger zijn? Volgens mij moet je aardig wat vestigingen opzetten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Het word nog druk daar in die Pregnant Woman Holding Facility met al die zwangere SC'ers, zusjes, en weet ik wat
Ah nee, als het van m'n eigen is ben ik vast ook wel in no time zo 'koetsjie-koetsjie aaaaaaaaah wat lievvvvvvvvvvvvvvv'-onuitstaanbaar bezig. Maar goed, soms bij anderen (niet jou perse hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Mijn meneer is helemaalnu hij het kan voelen.
Maar jij bent Liefdeloos dus jij stoere macho man hebt daar niks mee, das waar ook
Hmm... het schijnt wel dat ze zo in de laatste maanden toch ongelofelijk hitsig worden? Misschien toch geen slecht ideequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen zouden er gemiddeld tegelijk zwanger zijn? Volgens mij moet je aardig wat vestigingen opzetten.
Irritant in ieder geval, met tijden. Maar of dat de hormonen of de andere (1,2, 3) kinderen waren weet ik niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Cat, was je broer ook hormonaal?![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:38 schreef senesta het volgende:
Hij is weer thuis!!![]()
En eigenlijk hartstikke wakker al. Loopt gewoon ook al rond, al op de bak geweest en zich nu aan het wassen. De dierenarts zei dat hij er ook echt al aan toe was, flinke ballen en hij stonkHij heeft daar over zich heen gepiest en ik kan je melden dat de dierenarts gelijk had, pfffff.
Maar ik ben blij dat die stinkerd er weer is
Wat doet je meneer dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit koetsjie koetsjie ben geweest of ga worden. En ik zal je hier in deze SC ook niet onder spammen met foto's, bij deze beloofd Ll.
Ik vind trouwens de reactie van mijn meneer op dit gebeuren interessanter dan dat ik er zelf op reageer.
Goed, volgend onderwerp maar weer.
Ja, dat!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah nee, als het van m'n eigen is ben ik vast ook wel in no time zo 'koetsjie-koetsjie aaaaaaaaah wat lievvvvvvvvvvvvvvv'-onuitstaanbaar bezig. Maar goed, soms bij anderen (niet jou perse hoor) vind ik het toch redelijk onuitstaanbaar worden dat het écht nergens anders meer over kan gaan en je echt haast plaatsvervangende schaamte krijgt over hoe debiel ze met een babietje om kunnen gaan. Dat je echt denkt 'Het is ook gewoon een mensje hoor, geen debieletje'
Knappe Stinkerd!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:38 schreef senesta het volgende:
Hij is weer thuis!!![]()
En eigenlijk hartstikke wakker al. Loopt gewoon ook al rond, al op de bak geweest en zich nu aan het wassen. De dierenarts zei dat hij er ook echt al aan toe was, flinke ballen en hij stonkHij heeft daar over zich heen gepiest en ik kan je melden dat de dierenarts gelijk had, pfffff.
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:38 schreef senesta het volgende:
Hij is weer thuis!!![]()
Gelukkig!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:38 schreef senesta het volgende:
Hij is weer thuis!!![]()
Ik denk dat Ll ook meer in het echte leven bedoelt, dat je soms kennissen hebt die - als je met ze afspreekt - ineens echt over NIETS anders meer lijken te kunnen pratenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit koetsjie koetsjie ben geweest of ga worden. En ik zal je hier in deze SC ook niet onder spammen met foto's, bij deze beloofd Ll.
Ik vind trouwens de reactie van mijn meneer op dit gebeuren interessanter dan dat ik er zelf op reageer.
Nee joh, ik bedoelde jou niet. En je moet dat soort dingen al heul niet laten voor mij hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lenen bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
DML, aai jij ook elke 10 seconden over je buik?
Ik word daar naar van, mede omdat alle leuke zwangerschapsjurkjes er lelijk van worden en ik ze dus niet kan lezen mocht het ooit zo ver zijn
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:38 schreef senesta het volgende:
Hij is weer thuis!!![]()
Ja, lenen jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lenen bedoel je zeker?![]()
Ik aai eigenlijk nooit over mijn buik. Als ik iets voel, steken of zo, dan druk ik er wel eens tegenaan maar that's it.
Ik heb trouwens ook geen echte zwangerschapsgarderobe. De jurkjes die ik heb kan ik nadien ook aan zo los vallen ze.
En je moet heel wat aaien, wil je zo'n jurk verslijten toch?
Klinkt als zwangerschapsfappen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
DML, aai jij ook elke 10 seconden over je buik?
Ik word daar naar van, mede omdat alle leuke zwangerschapsjurkjes er lelijk van worden en ik ze dus niet kan lezen mocht het ooit zo ver zijn
Nee, maar er is niet voor niets een OUD. Ik denk dat de meesten me daar ook best weten te vinden t.z.t.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, ik bedoelde jou niet. En je moet dat soort dingen al heul niet laten voor mij hoorIk heb toch nooit gereageerd als je foto's van je echo plaatste ofzo. Ik ga dat niet verzieken voor andere mensen, het doet mij persoonlijk gewoon weinig als ik de moeder/vader to be in kwestie niet / amper ken en iedereen is dan 'oehhhhhh en aaaaaaaah's er uit aan het gooien
Ja das ook nog zoiets natuurlijk. Die hormonsters zijn óf zo heet als een gloeilamp of zo koud als de vriezer. Dus je moet of flink aan de bak of weken op een houtje bijten.quote:
QFT!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah nee, als het van m'n eigen is ben ik vast ook wel in no time zo 'koetsjie-koetsjie aaaaaaaaah wat lievvvvvvvvvvvvvvv'-onuitstaanbaar bezig. Maar goed, soms bij anderen (niet jou perse hoor) vind ik het toch redelijk onuitstaanbaar worden dat het écht nergens anders meer over kan gaan en je echt haast plaatsvervangende schaamte krijgt over hoe debiel ze met een babietje om kunnen gaan. Dat je echt denkt 'Het is ook gewoon een mensje hoor, geen debieletje'
Voor poezen, die moeten helemaal opengemaakt worden (gaat door de buik), en bij katers kan het gewoon er vanaf gesneden wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is het nou voor katers of voor poezen heftiger die ingreep? Voor poezen toch, dat is ook duurder?
Die van mij (vrouwtjes) waren niet zo apatisch en naar als ik hier van sommigen lees.
Mannen hebben het zwaar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das ook nog zoiets natuurlijk. Die hormonsters zijn óf zo heet als een gloeilamp of zo koud als de vriezer. Dus je moet of flink aan de bak of weken op een houtje bijten.
Teh horror
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mannen hebben het zwaar.
*aaiaaiaai*
Maar qua gedrag wil dat niks zeggen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor poezen, die moeten helemaal opengemaakt worden (gaat door de buik), en bij katers kan het gewoon er vanaf gesneden worden
Nee, het was niet geplandquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat doet je meneer dan?![]()
(was het bij jullie nou niet gepland?)
Dat helpt bij mij wel altijd!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef Qwea het volgende:
Ik wil iets lekkers eten vanaaf. Maar ik ben verkouden en proef toch amper watzou pittig eten helpen voor mijn verkoudheid?
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef Qwea het volgende:
Ik wil iets lekkers eten vanaaf. Maar ik ben verkouden en proef toch amper watzou pittig eten helpen voor mijn verkoudheid?
Pleegpoes.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:52 schreef Goodbye het volgende:
Die van mij had de dag erna haar hechting er al vakkundig losgemaaktGelukkig is het toen niet open gegaan en gewoon goed geheeld!
Ik wist het niet meer zeker, dat verklaart natuurlijk ook wel de omslag qua gedragquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, het was niet gepland![]()
En de meneer was een beetje van, het is een ver van mijn bed show maar nu die het gevoeld heeft issie opeens helemaal into het schoppen gebeuren. Elke avond even voelen e.d.
Gezien het feit dat ik mezelf ook niet zo heppie de peppie voel, is het fijn dat hij er nu zo bewust mee bezig is.
Voor verdere uitleg verwijs ik u graag via PM naar een topic in OUD eventueel.
Die ene heeft toch nog geen kindjes gehad!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pleegpoes.![]()
Over twee weken mag ik mijn twee logeerdames een dagje wegbrengen. (ben aan het denken welke smiley ik erbij zet:want zielig en stel dat er wat gebeurt en
omdat ze nooit meer kittens hoeven te krijgen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Of zou voor katers en poezen ook gelden dat mannen zoveel zieliger zijn als ze ziek zijn?
Maar bij mijn poezzies was het ook een wereld van verschil. Buffy was langer bij de DA gebleven en echt nog knockout toen ze thuis kwam en toen ze stukje probeerde te lopen viel ze om en knalde ze tegen alles aan e.d.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor poezen, die moeten helemaal opengemaakt worden (gaat door de buik), en bij katers kan het gewoon er vanaf gesneden worden
Nog even ter verdediging. Hij vond het eigenlijk vrij snel gewoon leuk hoor maar volgens hem beleven mannen het nou eenmaal anders en is het wat onrealistisch en praatte hij er daarom weinig over. Nu hij het kan voelen is dat anders schijnbaar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wist het niet meer zeker, dat verklaart natuurlijk ook wel de omslag qua gedragWel cool dat ie het nu zo leuk vindt!
Ja lijkt me wel logisch, ook al zit je in een relatie is het toch ff schrikken en wennen als je vriendin onverwacht zwanger is (niet werkende anticonceptie? Moet ik bang zijn?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nog even ter verdediging. Hij vond het eigenlijk vrij snel gewoon leuk hoor maar volgens hem beleven mannen het nou eenmaal anders en is het wat onrealistisch en praatte hij er daarom weinig over. Nu hij het kan voelen is dat anders schijnbaar.
Ik weet ook niet hoe mannen werken/in elkaar zitten op dat gebied eigenlijk.
Oke, kom maar met suggestiesquote:
Hahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:58 schreef Cat22 het volgende:
Fillumke voor de Qwea: Stofzuiger robot #2 Waar we nooit meer stofzuigen
Mijn man vond de zwangerschappen ook best wel eng. En de onzekerheid over de gezondheid van het kindje hield hem ook erg bezig, veel meer dan ik op dat moment besefte eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nog even ter verdediging. Hij vond het eigenlijk vrij snel gewoon leuk hoor maar volgens hem beleven mannen het nou eenmaal anders en is het wat onrealistisch en praatte hij er daarom weinig over. Nu hij het kan voelen is dat anders schijnbaar.
Ik zagquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:58 schreef Cat22 het volgende:
Fillumke voor de Qwea: Stofzuiger robot #2 Waar we nooit meer stofzuigen
Nee je hoeft niet bang te zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel logisch, ook al zit je in een relatie is het toch ff schrikken en wennen als je vriendin onverwacht zwanger is (niet werkende anticonceptie? Moet ik bang zijn?). En sowieso is het denk ik als man zijnde wat raar en 'ver van m'n bed show' als je er nog niks van ziet/merkt. En een vrouw merkt er natuurlijk in veel gevallen al veeeeel eerder direct wat van
Kan, kan ook verschillen per poes sowiesoquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar bij mijn poezzies was het ook een wereld van verschil. Buffy was langer bij de DA gebleven en echt nog knockout toen ze thuis kwam en toen ze stukje probeerde te lopen viel ze om en knalde ze tegen alles aan e.d.
En Mips die stond alweer op haar pootjes toen ik haar ging halen en ging vrolijk met een buik vol hechtingen weer overal op springen enzo.
Ook andere DA, dus misschien verschil in (soort) verdoving?
Dat is ook wel zo... Ik heb alleen mn zwager als vergelijking, en die sprong gaten in de luchtquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
vriendin van me deed aan periodieke onthouding, kennis aan voor het zingen de kerk uitquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
(niet werkende anticonceptie? Moet ik bang zijn?).
Periodieke onthouding lijkt me sowieso onbetrouwbaar, want; mens. Je bepaalt nu eenmaal niet wanneer je wel en niet zin hebt. En je moet maar de discipline en doorzettingsvermogen hebben het wél veilig doen in die periodequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:02 schreef tombolafan het volgende:
vriendin van me deed aan periodieke onthouding, kennis aan voor het zingen de kerk uit![]()
Dat werkt idd niet --> alletwee zwanger
Stiekem is ze gewoon ge F&F bannedquote:
Ik heb dat van de week terug zitten lezen want ik had het compleet gemist en bedacht mij toen hetzelfde. Ik had dr wel terug verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
Grijs; http://www.rotterdam.nl/k(...)bouwput_stadskantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |