Dat klinkt weer zo Zuster Cliviaquote:Op maandag 27 september 2010 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie, wat dacht je van Hoofd Dettol?
Lekker frips ende hygienisch
Nee. Hoofd vuilniszak it will bequote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef Greys het volgende:![]()
Dat zat er in natuurlijk, die TT.
Tombo, wat snap je niet aan het woord NIET?
Ik wil wel Hoofd Gezellige Lieve Dekentjes voor Dierenthuis zijn.
Mag zeker niet?
Gouden Duo zijn wij he?quote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt weer zo Zuster Clivia
Hoewel ik dan wel goed bij jou pas, als Hoofd Allesreinigert!
Ik lees selectiefquote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
![]()
Dat zat er in natuurlijk, die TT.
Tombo, wat snap je niet aan het woord NIET?
Dat is Catquote:Ik wil wel Hoofd Gezellige Lieve Dekentjes voor Dierenthuis zijn.
Mag zeker niet?
Ik zal vragen of ze ook nog ff bij jou langs willen komen als ze hier klaar zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef APK het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat de F&F-schoonmaakploeg mijn huis komt schrobben?![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lees selectief![]()
[..]
Dat is Cat
Cat --> Hoofd Gezellige Lieve Dekentjes
Elies --> Hoofd Keukenrol
Ing --> Hoofd Allesreiniger
Qwea --> Hoofd Kauwstaaf
Tombo --> Hoofd Gourmet
Greys --> Hoofd Vuilniszak
quote:Jullie zijn van harte welkom.Bezoek zoals bekend tussen 2 en 4 uur.
Wat we goed kunnen gebruiken:
allesreinigers, vuilniszakken groot en normaal, eenpersoonshoeslakens,
fleecedekens, dettol, kauwstafen van buffelhuid groot en klein, keukenrollen.
Misschien zie ik jullie dan.
groetjes Fuzzy
In de rij, ze komen eerst langs mijquote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef APK het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat de F&F-schoonmaakploeg mijn huis komt schrobben?![]()
Stimmt. Ik wil mijn plek wel tijdelijk delen met tomboquote:Op maandag 27 september 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Q had ook al gemaild over Koermett meende ik?
Je kan beter Hoofd Vuilniszak zijn dan Vuilniszak-hoofd genoemd wordenquote:
Een kauwstaaf kun je krijgenquote:Op maandag 27 september 2010 22:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In de rij, ze komen eerst langs mij![]()
En die fleecedekentjes kan ik ook altijd wel waarderen
Ik wil wel heel graag, maar ik moet echt even kijken of het gaat lukken allemaalquote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een kauwstaaf kun je krijgen![]()
Je gaat toch wel mee he?![]()
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan beter Hoofd Vuilniszak zijn dan Vuilniszak-hoofd genoemd worden
Tis november, trutjequote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag, maar ik moet echt even kijken of het gaat lukken allemaalHeb in oktober veel gepland staan en ik moet nog een beetje studieachterstand inhalen
![]()
PIK MIJN VRAAG NIET VERDOMME!quote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, je mag ook voor de taart zorgen![]()
Hoe doen we het eigenlijk? Iedereen koopt/betaalt zelf iets?
Of gaan we de actierekening ook nog gebruiken?
Of....we leggen allemaal een bepaald bedrag in en daar kopen de spullen voor.
quote:Op maandag 27 september 2010 22:42 schreef JJH het volgende:
Ik zal vragen of ze ook nog ff bij jou langs willen komen als ze hier klaar zijn.
Drietst!quote:
GMTAquote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Qwea het volgende:
Ik zei dus in het vorige topic iets van hoe doen we dat. Pleuren we p.p een bedrag bij een? Of iemand een ander idee?
Ik heb geen zin om de quote te zoeken, sue my ass.
Dat weet ik, maar aangezien oktober dus al zo druk is...quote:
quote:
Het verschil in vriendelijkheid is op zijn minst opvallendquote:
oooohquote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar aangezien oktober dus al zo druk is...
Na 6 november sluiten we tijdelijk je account hier af, mag je dan studeren.quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag, maar ik moet echt even kijken of het gaat lukken allemaalHeb in oktober veel gepland staan en ik moet nog een beetje studieachterstand inhalen
![]()
Lekkere lebber voor jou. In je neusgat!quote:
Mag ik dan op z'n minst ook ergens Hoofd van zijn?quote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Na 6 november sluiten we tijdelijk je account hier af, mag je dan studeren.
Maar je gaat gewoon mee....PUNT
Ja hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mag ik dan op z'n minst ook ergens Hoofd van zijn?
Jeeejquote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
Tukkietijd voor Hoofd Vuilniszak!
E.e.a. in te halen.
Morgen gaan we ons wel even buigen over de centjes.
Er staat op zich nog best wat op onze DTH rekening
Dit is serieus de eerste keer dat jij eerder gaat slapen dan ik!quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
E.e.a. in te halen.
quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
E.e.a. in te halen.
Dus eigenlijk ben ik dan hoofd van iedereenquote:
Eeeeeeeeeeehm...quote:Op maandag 27 september 2010 22:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben ik dan hoofd van iedereen
Hoofdpijn.quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Goodbye het volgende:
I second that.quote:
Charming.quote:Op maandag 27 september 2010 22:51 schreef Qwea het volgende:
Ik voel me kut. En ik heb niet eens mijn hand in mn broek.
You're too kindquote:
Haaaave you met Qwea?quote:
Hoofd Papier om lijstjes op te makenquote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeehm...
Right. Andere taak voor Goodbye, iemand?
quote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lees selectief![]()
[..]
Dat is Cat
Cat --> Hoofd Gezellige Lieve Dekentjes
Elies --> Hoofd Keukenrol
Ing --> Hoofd Allesreiniger
Qwea --> Hoofd Kauwstaaf
Tombo --> Hoofd Gourmet
Greys --> Hoofd Vuilniszak
quote:
Is wel een beetje het vuilnisbakkie uit deze reeks, of niet?quote:
Nee, natuurlijk nietquote:
Zie, daar is ze al.quote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietIk lig nu in bed met laptop, wilde eigenlijk nog douchen maar dat doe ik zo wel
IK BEN HOOFD GOURMETquote:
Jij bent Hoofd Mooiquote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh ja, chips tussen de kussens van de bank.quote:
Je kunt niet zonder ons.quote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietIk lig nu in bed met laptop, wilde eigenlijk nog douchen maar dat doe ik zo wel
Ga je je auto door de asjes laten zakken!?quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
Zullen we Eliesje hoofd koektrommel maken?
Hoofd Huppelig!quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, chips tussen de kussens van de bank.
Dat scheelt wel urnen verhuizenquote:Op maandag 27 september 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
Zullen we Eliesje hoofd koektrommel maken?
De zak was al leegquote:
Ik heb alle vertrouwen in je.quote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Goodbye het volgende:
Jullie hebben iets te hoge verwachtingen van me, vrees ik
Nee johquote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Goodbye het volgende:
We hebben je al eens gezien hequote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Goodbye het volgende:
Dat bedoel ikquote:
We hebben je allemaal gezien, en je hebt niet achteraan gestaan bij het uitdelen.quote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hebben je al eens gezien he
Dat klinkt als kwantumkorting.quote:Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Dettol kan ik op het werk evt. wel weer bestellen in 10 liter cans
"Krijgen" kan ik op het werk niet, maar bestellen wel.quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt als kwantumkorting.![]()
Ik kan op mijn werk nog kijken of ik handschoenen kan roggelen, maar veel dozen zullen dat niet zijn.
Tuulk kan je niet krijgen. Maar grotere hoeveelheden zijn vaak goedkoper en goedkoop is goed.quote:Op maandag 27 september 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Krijgen" kan ik op het werk niet, maar bestellen wel.
Tegen inkoopsprijs, maar volgens mij zou Barbaaf ook nog achter handschoenen aan.
Nog wat moois geproduceerd?quote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep dagje prototypes produceren
nee, maar het werkt welquote:
Als het maar werkt.quote:Op maandag 27 september 2010 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar het werkt wel![]()
het is een proof-of-principle, oftewel het doet het, maar het ziet er niet uit![]()
de tekeningen zijn voor het uiterlijk
quote:Op maandag 27 september 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mayonaise pompen![]()
ik hoop dat het volgende project iets boeiender is
Ik had helemaal gemist dat er eentje overleden was!quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:44 schreef trovey het volgende:
. Bedankt voor het meeleven allemaal.
Sylvester is afgeleverd bij het crematorium (morgen hoor ik wanneer ik hem weer kan afhalen) en de bij de hak van Palle is de ontsteking van Palle minder geworden maar daardoor ziet de wond er nog enger uit.....lijkt op een open beenbreuk bij een mens maar dan zonder breuk (je ziet dus gewoon zijn bot uitsteken bij de hak
), echter het weefsel om het bot heen ziet er gezond uit en bloedt (en dat is en goed teken
) . Alles weer gezalfd en verbonden en dat moet ik zelf woensdag en vrijdag herhalen en dan volgende week maandag weer melden als het allemaal goed gaat. Huisdieren.....ik ben er een tikje minder enthousiast over tijdens zulke tijden maar het hoort er nu eenmaal bij.
Tijd om weer een tukje te gaan doen.
quote:'Roze poes past goed bij kapsel'
SWINDON - De eigenares van de roze poes die enkele dagen geleden in een tuin werd gevonden, zegt het beestje roze geverfd te hebben omdat het goed bij haar kapsel zou staan.
Dit vertelde de vrouw aan de krant The Sun.
De roze poes, Oi! Kitty genaamd, werd enkele dagen geleden in een tuin gevonden. De politie ging opzoek naar de eigenaar van het beestje. De 22-jarige Natasha Gregory bleek de eigenares van de poes.
Kleurstof
In een interview met The Sun vertelde de vrouw dat ze het idee om haar poes te verven gekregen had door een tv-programma.
“Ik heb haar geverfd met voedselkleurstof, dat ik op tv heb gezien”, aldus de vrouw. “Ik wist dat het niet giftig of gevaarlijk voor de poes kon zijn, omdat het ook gebruikt wordt om eten te kleuren.”
“Ik wilde altijd al een roze huisdier”, gaat Gregory verder. “Het is mijn favoriete kleur en nu past ze perfect bij mijn kapsel.”
Het houdt wel in dat je ook in het echt zo huppelig danst alsquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:29 schreef Goodbye het volgende:
Hoofd Huppelige Lijstjes meldt zich!
Waar denk je dat ik de bijnaam huppelig vandaan heb?quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het houdt wel in dat je ook in het echt zo huppelig danst alshe?
Ik heb het je nog nooit zien doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik de bijnaam huppelig vandaan heb?
Pics van jou met pomponsquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:31 schreef Goodbye het volgende:
Waar denk je dat ik de bijnaam huppelig vandaan heb?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het je nog nooit zien doen
Just for the lucky few, sorryquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[..]
Just for the lucky few, sorry
Nou ja zegquote:
Lekker *jaloers heb niet zoveel zin in werkquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:18 schreef Cat22 het volgende:
Hoofd Knuffelige Dekentjes present!![]()
Wat zal ik eens gaan doen op deze regenachtige dag?![]()
Bubbelen!![]()
![]()
![]()
Senses, succes met Los Dodogs Ballos.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:39 schreef Rewimo het volgende:
Het raadsel van de Roze Poes is opgehelderd![]()
'Oi! Kitty'quote:De roze poes, Oi! Kitty genaamd,
Ik vind het stiekem hilarisch, die naamquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem hilarisch, die naam
Die naam wel, maar die kleurquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem hilarisch, die naam
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:21 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Senesta, succes met Dodge en zijn ballen vandaag!
Thnxquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:18 schreef Cat22 het volgende:
Hoofd Knuffelige Dekentjes present!![]()
Wat zal ik eens gaan doen op deze regenachtige dag?![]()
Bubbelen!![]()
![]()
![]()
Senes, succes met Los Dodogs Ballos.
Nee, Dodge mag niet meteen eten. Wel drinken, kleine beetjes. Pas als hij weer fatsoenlijk bij kennis is mag hij met kleine beetjes beginnen met eten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:26 schreef senesta het volgende:
[..]
[..]
Thnx
Ik vind het toch altijd wel heel zielig hoor. Hij snapte er niets van, sprong vanmorgen al in de koelkast van de honger![]()
Maar vanmiddag om 14:00 mag ik hem weer halen. Dus ik ga van tevoren al de kruik klaarliggen, het spuitfloconnetje met valeriaangeur voor allebei de katten (ik kan mijn feliwaystekker niet vinden) nog een keer extra stofzuigen en verse bakjes eten en drinken neerzetten (mogen ze dat meteen al? )
Nee, ik stress niet hoor![]()
Hummer was echt van de wereld weet ik nog en wat ik wel heel eng vond was dat hij zo koud was.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Waarschijnlijk mag ie nog een paar uurtjes niks eten of drinken. En ze waggelen altijd zo leuk na een narcose
Hmm dan hoop ik voor Hummer dat hij een beetje dooreetquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, Dodge mag niet meteen eten. Wel drinken, kleine beetjes. Pas als hij weer fatsoenlijk bij kennis is mag hij met kleine beetjes beginnen met eten.
Komt goed hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:26 schreef senesta het volgende:
[..]
[..]
Thnx
Ik vind het toch altijd wel heel zielig hoor. Hij snapte er niets van, sprong vanmorgen al in de koelkast van de honger![]()
Maar vanmiddag om 14:00 mag ik hem weer halen. Dus ik ga van tevoren al de kruik klaarliggen, het spuitfloconnetje met valeriaangeur voor allebei de katten (ik kan mijn feliwaystekker niet vinden) nog een keer extra stofzuigen en verse bakjes eten en drinken neerzetten (mogen ze dat meteen al? )
Nee, ik stress niet hoor![]()
Ik heb hem nog niet, en ik moet vrijdag al praten met iemand!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef Cat22 het volgende:
Kijk es wat meneertje postbode net bracht?![]()
[ afbeelding ]
Doos = goedgekeurd![]()
[ afbeelding ]
En hij had nóg een pakketje!![]()
[ afbeelding ]
Tombo, heb jij het jouwe ook al? Ik meen dat Cue het voor haar date met JJH ontvangt.
*gaat lezen en uitpakken*
Maar goed dat die stofzuiger zelf zijn werk doet: kan ik mijn huiswerk maken voor de date.
Ik wil een filmpje maken met kittens bovenop de Roomba.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:23 schreef Qwea het volgende:
Cat22 ; Ik ben echt heel benieuwd hoe het werkt e.d en of het werk. Ist mogelijk dat je pics en filmpjes maakt van dat ding in actie? Zou hier ook ideaal zijn met alle haren van Baloe
O noes!!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, en ik moet vrijdag al praten met iemand!Hoe kom ik die date door zonder boek!
Heb wel een brief dat ik mn helpende zorg en welzijn diploma op mag halen inDen Haag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik denk dat ze ons allemaal mee uit eten neemt, als dank voor onze steun gedurende deze stressvolle periodequote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O noes!!!!!![]()
En feli!Dat wordt groot feest zeker?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, dat ga ik niet zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Diner voor 3 Chez maison Ocelot?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ons allemaal mee uit eten neemt, als dank voor onze steun gedurende deze stressvolle periode
Dan wil wel een Leeweshakequote:
Nee joh!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Valt me nog mee! Ik dacht dat ze ruim over de 1000 euro waren
Leeweshake FTW!quote:
Nee, ik stond te janken toen ik die brief lasquote:
Wrom?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik stond te janken toen ik die brief las![]()
Voor de luie mensch.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Zuigen en dweilen![]()
Wat een uitvinding
quote:
Whut? Why?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik stond te janken toen ik die brief las![]()
Eerlijk delen dan!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dat ligt een beetje aan de financiele situatie tegen die tijd, misschien een patatje met zijn 3en
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herfstdip denk ik![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |