Ladies movie dus .....quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:23 schreef bork het volgende:
sorry was naar de film, geen aanrader wat mij betreft The American, mevr. Bork was meer enthousiast.
Een zomers tafereeltje
[ afbeelding ]
George Clooney dusszquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ladies movie dus .....
Heineken en Lipton Thea .... en een bruggetje....
Ja God die de Nespresso killledquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:40 schreef bork het volgende:
[..]
George Clooney dussz
en een kerktorentje!
quote:
Ik ken Balisto niet maar ik mag hem welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:30 schreef chufi het volgende:
En weer iets met treinen..... ken je Bork?
Dit plaatje was te mooi om niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:30 schreef chufi het volgende:
Klopt uiteraard.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:32 schreef bork het volgende:
Voordorpsedijk, Utrecht Nederland
Leuke foto!![]()
ff het bizarre feit aankaarten dat dit trein type alleen op zondag vroeger dit punt soms passeerdequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:30 schreef chufi het volgende:
Dit is wel iets voor jou, deze is niet echt makkelijk denk ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:47 schreef chufi het volgende:
Als ie morgenvroeg nog niet geraden is doe ik een poging
quote:
Ik heb 'm niet eens opgezochtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:15 schreef bork het volgende:
Die van Jdude klopt ookDat was ook een thuiswedstrijd
![]()
![]()
quote:ehm ja
quote:Klopt! Ik wijs mezelf ook vast punten toe voor de vorige opgave...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |