Voor.quote:
Ja juist, vond het wel een aparte naamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:27 schreef JDude het volgende:
Oude Stationsstraat, Heeze-Leende, NBno sweat, ik vind dat wel ok, goed gedacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Limburg?quote:
Nee, wel heel zuidelijk.quote:
Klopt uiteraardquote:Op woensdag 29 september 2010 08:27 schreef JDude het volgende:
Oude Stationsstraat, Heeze-Leende, NB
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef JDude het volgende:
Ik zie het verschil met een boerenschuur in Dongeradeel niet helemaal, maar goed.
Nou, ik vond het serieus een leuk idee om wat vaker te zoeken naar subtiele hints die de locatie verraden.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:22 schreef bork het volgende:
Ik ook niet, Volgens mij laat ik altijd hints zien, ik kan niet snel terughalen waar niks herkenbaars instaat.
Je moet doen wat je wilt dat maakt mij niet uit, ik ventileerde alleen mijn persoonlijke voorkeur.![]()
Ieder zijn meug toch?
Dat dacht ik ook, maar zowel bij de A1 als de A35 heb ik het nog niet kunnen vinden..quote:Op donderdag 30 september 2010 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
ziet er wel bekend uit, maar geen idee... de A1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |