de die hard linkerbaanstrijders tikken de 250 ongeveer aan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt en veel harder dan 160-180 rijden ze echt niet.
Nope, eerste keus is t 4x4 centrumquote:
ah okequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nope, eerste keus is t 4x4 centrum.. Ga er nu maar even heen.
Daarom pools nummerbord en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:24 schreef Rauw. het volgende:
A37 richting duitsland, daar kun je pas mooi trappen.
Alleen veel controle
het kan, maar de weg is er niet op gebouwt. Duh.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef xyzyx het volgende:
Ik moet trouwens nog wel ergens filmpje hebben van een echte baas die wel zo dom was om te gaan filmen tijdens t te hard rijden.. dacht dat ze ook 200 rijden tussen heerde en zwolle.. zal straks wel ff opzoeken zie je dat het gewoon prima kan
Man Rauw, jouw autokennis valt in het niets bij die van Justin Bieber, dus probeer het maar geeneens.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
het kan, maar de weg is er niet op gebouwt. Duh.
Beebie beebie beeeeebiequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Man Rauw, jouw autokennis valt in het niets bij die van Justin Bieber, dus probeer het maar geeneens.
OP HET CIRCUIT OOK! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja man facking wreed gek
O wacht in duitsland is dat normaal
quote:
Ja, vet grappig!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zag gisteren een filmpje van een gozer met het syndroom van tourette. Ging ie zingenkomisch
Opgezwollequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:06 schreef Rauw. het volgende:
Dus ik ga naar macdonalds of haal pizza al tonno
mag ik je nu aanrakenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef TripleP het volgende:
Lol een pool die ik neit ken heeft gereageerd op een tweet van mij.
Amai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |