Thinking bout the robber-e, that I did last week!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef Bravebart het volgende:
Ready or not, here I come, you can't hide
huhu en nu vuur erbijquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef Hyman het volgende:
Koekblik zit ook weer vol met brandbaar spul
Voedsel prepareren.quote:
Vader prepareren dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, dat doet mn vader.
Flexxxxxxxxxxquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb een zelf preparerende vader, vet handig.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn moeder maakt geen eten, macaroni.
Waarom niet apart reizen dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat een gedoe om naar een begrafenis te gaan als er vier mensen samen heen moeten en twee ervan allebei compleet ergens anders dan de andere twee wonen.
Ja dat kan dus wel maar we moeten er wel tegelijk zijn zegmaar, dus ergens meeten blablaquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom niet apart reizen dan?
?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:29 schreef Marco001 het volgende:
hhhmm, Carnolli's(ofzoiets.. die rolletjes)
En inderdaad, apart reizen en anders tja, jammer dan, weet je ook eens hoe een taxichauff zich voelt..
gecondoleerd trouwens
Ik wil horen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef TripleP het volgende:
Ik ga denk ik vanavond een mixje opnemen![]()
![]()
![]()
Ajaxquote:
quote:
Nee.quote:
quote:By Entering this Page, You accept that distributing/downloading Mp3 Files is illegal unless you do so for previewing purposes and you intend to delete Mp3 Files in 24 hours, after previewing.
Mp3's downloaden is niet illegaal. Uploaden/verspreiden welquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:16 schreef TripleP het volgende:
www.mrtzcmp3.net
ik zit daarmee nu te downloaden maar ik ben bang dat je me gaan tracken door dit:
[..]
Is dat een pak van m'n hard.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mp3's downloaden is niet illegaal. Uploaden/verspreiden wel
Ik heb gewoon spotify en dat voldoet prima aan mijn muziek behoefte..quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:19 schreef TripleP het volgende:
[..]
Is dat een pak van m'n hard.
Mulve.com is offline gehaald en dat was ZON heldenprogramma, maar ik vrees dat ik volgende maand een mandje van beatport moet kaufen.
Koop een 58 mm fisheye lens voor mequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin om wat te bestellen bij DealExtreme maar weet niet wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |