Thinking bout the robber-e, that I did last week!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef Bravebart het volgende:
Ready or not, here I come, you can't hide
huhu en nu vuur erbijquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef Hyman het volgende:
Koekblik zit ook weer vol met brandbaar spul
Voedsel prepareren.quote:
Vader prepareren dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, dat doet mn vader.
Flexxxxxxxxxxquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb een zelf preparerende vader, vet handig.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn moeder maakt geen eten, macaroni.
Waarom niet apart reizen dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat een gedoe om naar een begrafenis te gaan als er vier mensen samen heen moeten en twee ervan allebei compleet ergens anders dan de andere twee wonen.
Ja dat kan dus wel maar we moeten er wel tegelijk zijn zegmaar, dus ergens meeten blablaquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom niet apart reizen dan?
?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:29 schreef Marco001 het volgende:
hhhmm, Carnolli's(ofzoiets.. die rolletjes)
En inderdaad, apart reizen en anders tja, jammer dan, weet je ook eens hoe een taxichauff zich voelt..
gecondoleerd trouwens
Ik wil horen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef TripleP het volgende:
Ik ga denk ik vanavond een mixje opnemen![]()
![]()
![]()
Ajaxquote:
quote:
Nee.quote:
quote:By Entering this Page, You accept that distributing/downloading Mp3 Files is illegal unless you do so for previewing purposes and you intend to delete Mp3 Files in 24 hours, after previewing.
Mp3's downloaden is niet illegaal. Uploaden/verspreiden welquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:16 schreef TripleP het volgende:
www.mrtzcmp3.net
ik zit daarmee nu te downloaden maar ik ben bang dat je me gaan tracken door dit:
[..]
Is dat een pak van m'n hard.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mp3's downloaden is niet illegaal. Uploaden/verspreiden wel
Ik heb gewoon spotify en dat voldoet prima aan mijn muziek behoefte..quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:19 schreef TripleP het volgende:
[..]
Is dat een pak van m'n hard.
Mulve.com is offline gehaald en dat was ZON heldenprogramma, maar ik vrees dat ik volgende maand een mandje van beatport moet kaufen.
Koop een 58 mm fisheye lens voor mequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin om wat te bestellen bij DealExtreme maar weet niet wat.
Youtube/internet radio>spotify.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb gewoon spotify en dat voldoet prima aan mijn muziek behoefte..
Tof man. Kom je hier wel eens binnen zonder het over de auto van je vader te hebben?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:16 schreef xyzyx het volgende:
Stonden we vanmiddag bij stoplicht te wachten omdat we naar supermarkt wilde want moesten weer nieuw traytje energie drank (we hadden dorst namelijk).. begint die klapjosti naast mij opeens op t raam van de auto naast ons te kloppen..
Dus ik en 2 luitjes achterin echt kijken van wtf..
Die kerel doet zo zn raam open.. schreeuwt die josti naast mij keihard:
HEEEY JIJ HEBT ENERGY DRINK
Ik dacht dat het niet zon kop te trekken kon maar t gezicht van die kerel kwam behoorlijk overeen met:
Ja maar ik ben zo'n idioot die leert draaien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb gewoon spotify en dat voldoet prima aan mijn muziek behoefte..
Wel goeie revieuws!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25495
Heb je ook een draaitafel enzo? Een vriend van me wel, maar die kan ook wel een aardig plaatje draaienquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:24 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zo'n idioot die leert draaien.
'maar mijn vader werkt bij MC Donalds!'quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tof man. Kom je hier wel eens binnen zonder het over de auto van je vader te hebben?
'tis toch zo? Binnen 5 posts gaat er altijd wel iets over autos in combi met hard rijdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
'maar mijn vader werkt bij MC Donalds!'
VET STOER.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:41 schreef VASND het volgende:
haha ik reed gisteren 200km/u in een woonwijk, komt er zo'n politie aan die zegt dat ik dat niet mag.
Ik zo:we zitten toch in duitsland.
Net was waar is de mol, in Suriname! Supertof, allemaal dingen waar ik geweest was!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
pfff, dan maar veronicaOplichters ontmaskert.
Das toch normaalquote:
Ik vond deze juist niet zo tof. Maar dit is al de 2de keer dat ze in Suriname zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Net was waar is de mol, in Suriname! Supertof, allemaal dingen waar ik geweest was!
Pfff, kunnen ze beter boefen gaan vangen, of pedo's. Dan wordt het teminste veilig hier in Nederland!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Das toch normaal? Hebben die klootzakken niks beter te doen ofzo.
Laatst ook al zeiken dat ik zo'n 14 jarig meisje zat te stalken
Echt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vond deze juist niet zo tof. Maar dit is al de 2de keer dat ze in Suriname zijn.
Met patti brardquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Echt?Ik kijk het eigenlijk nooit, alleen toen ik hoorde dat ze naar Suriname gingen, ging ik kijken
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10946
Kan je elk vliegtuig in meesmokkelen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28782 en die! Hoe vet!
Nope ik ben kankahblut.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je ook een draaitafel enzo? Een vriend van me wel, maar die kan ook wel een aardig plaatje draaien
Je hebt DX ook ontdekt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ze hebben ook fucking vette horloges!
nouja ik keek er wel eens en heb ooit hardcase iPodhoesjes besteld die ze bij Apple zelf nog niet hadden, $ 3,78 (jaja dat weet ik nog) voor twee van die dingen en ik heb de eerste nog steeds eromheen. Maar ik wist niet dat ze ook keukendingen hadden enzo. En ik ga denk ik 100 van die horloges bestellenquote:
Tot je ineens heel veel geld uitgeeft.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:22 schreef VASND het volgende:
Wel bekend, op het begin had ik ook steeds van woow dit is vet wooow dit is nog veel vetter hebben hebben hebben!
Ooooh, Pluskut! Dichtbijquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.last.fm/event/1656909+KOSMOS
DatteEn iedereen moet komen! Het is maar ¤ 2,50 oid.
Wáárop?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:22 schreef VASND het volgende:
Wel bekend, op het begin had ik ook steeds van woow dit is vet wooow dit is nog veel vetter hebben hebben hebben!
DXquote:
Precies wat ik ook dacht dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:33 schreef TripleP het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45772
verkopen ze tegenwoordig ook buttplugs?![]()
![]()
F5.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oops! The page is temporarily unavailable.
It seems the server is experiencing a temporary error.
The most likely reasons are:
The network is too crowded.
The server is temporarily down.
The operation you required is invalid.
To proceed, you can:
Go back to the last page you visited.
Go to DealExtreme.com front page.
Have a cup of coffee, and try again later.
Sorry for the inconvenience. We will look into this problem.
If you need further help, please contact our Customer Service Express.
NOESSSSS
God heeft altijd het goede antwoordquote:
DAT IS NIET BEST!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |