Bullshit. afwijking van 3-5% wil ik nog wel eens normaal noemen, maar 10% is echt te veel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die zitten er onder, elke auto heeft ongeveer 10% afwijking, dat is normaal
Nee, maar je hebt wel dezelfde "ik maak 100.000km in het jaar dus ik weet wel hoe ik rijden moet" houding.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik rij geen lease auto.
En gister reed een oud vrouwtje voor ons op de kruising, toen we op het stoplicht aan t wachten waren, een heel vaag rondje en reed toen langs ons heen tegen het verkeer in.
daar gaat het niet om...quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. de mensen die 120 rijden staan ook niet in 1 klap stil..
Ik hoop dat je nooit iemand anders het ziekenhuis of de hemel in helpt.quote:En ik rij niet gevaarlijk omdat ik altijd netjes afstand houd en uit ervaring weet wanneer mensen naar links kunnen gaan en ik daarop mijn snelheid aanpas.. Dankzij cruise controll kan ik mijn voet constant op de rem hebben waardoor mijn reactie tijd een stuk lager ligt als de meeste op de weg.![]()
Zoals ik al zei heb ik nog nooit een (bijna) ongeluk gehad op de snelweg door te hard rijden
Fabrikanten doen meestal een afwijking van 10% hoor.. Topsnelheid van de yaris van mijn ma staat aangegeven op 165 km/h terwijl hij 180 op de teller aangeeft.. 165 klopt via de tom tom dan weer wel..quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bullshit. afwijking van 3-5% wil ik nog wel eens normaal noemen, maar 10% is echt te veel.
Mijn Jetta reed op teller/tomtom met 2% afwijking, dan praten we over een auto van 20 jaar oud.
Ik wil jou wel de hemel inhelpen, maar dan moet je eerst je ziel aan de hymankerk verkopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daar gaat het niet om...
als jij met 200 km/h een auto in wil halen, die binnen 100 meter afstand van jou ineens naar links gaat, knal je er vol achterop.![]()
[..]
Ik hoop dat je nooit iemand anders het ziekenhuis of de hemel in helpt.
stoer rijgedrag komt meestal voort uit opjutten he.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zit jij altijd met iemand in de auto?
je zegt altijd ons of wij![]()
lekker scheuren met je matties?
Moet ie zeker ook zijn poeperd aan jou beschikbaar stellen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik wil jou wel de hemel inhelpen, maar dan moet je eerst je ziel aan de hymankerk verkopen
wat krijg ik voor mijn ziel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik wil jou wel de hemel inhelpen, maar dan moet je eerst je ziel aan de hymankerk verkopen
De auto en ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zit jij altijd met iemand in de auto?
je zegt altijd ons of wij![]()
lekker scheuren met je matties?
Naar die fabrikant zou ik direct m'n auto terugbrengen. wat ik zeg, 10% is érg veel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Fabrikanten doen meestal een afwijking van 10% hoor.. Topsnelheid van de yaris van mijn ma staat aangegeven op 165 km/h terwijl hij 180 op de teller aangeeft.. 165 klopt via de tom tom dan weer wel..
Kan ook wel aan de auto zelf liggen maar aangezien ik meestal zo'n 10% voorbij hoor komen leek het mij aannemelijk.. ga ook niet in elke auto controleren hoe hard het nou op de gps is
Overigens reed ik gewoon met de stroom mee en hier op de a50 is dat 140-150km/h op de teller als het rustig is.
jezelf laten opjutten is sowieso al stom. Zeker in het verkeer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
stoer rijgedrag komt meestal voort uit opjutten he.
Ik merk het aan mezelf ook dat als ik samen met een maat aan het toeren ben dat de ketting strakker staat.
vuige taal sjoegie, hoest met de vrouwtjes?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet ie zeker ook zijn poeperd aan jou beschikbaar stellen?
Waar aan de A50 woon jij dan kerel? Kom er regelmatig langs, vind het geen weg die uitnodigt tot 200.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De auto en ik
Dan lijkt het alsof ik vrienden heb.
En nee scheuren doe ik niet aan.. nouja soms dan. Maar 200 rijden op de cruise controll op de a50 versta ik niet onder scheuren
Ik neem volledige verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jezelf laten opjutten is sowieso al stom. Zeker in het verkeer.
Hoezo? Hij loopt netjes 165 op de tomtom en t is niet dat hij in het rode gebied staat om de topsnelheid te maken.. dus misschien dat de toerenteller wat meer afwijking heeft als andere auto's.. ik zie er geen probleem in.. zeker niet omdat er bijna altijd een zak chips ligt voor de snelheidsmeterquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Naar die fabrikant zou ik direct m'n auto terugbrengen. wat ik zeg, 10% is érg veel.
Dat heb ik nog niet eens met m'n te kleine wielomtrek.
Dat kennen ze niet bij jullie? Afleiding in het verkeer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo? Hij loopt netjes 165 op de tomtom en t is niet dat hij in het rode gebied staat om de topsnelheid te maken.. dus misschien dat de toerenteller wat meer afwijking heeft als andere auto's.. ik zie er geen probleem in.. zeker niet omdat er bijna altijd een zak chips ligt voor de snelheidsmeter
een plakje worst.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat krijg ik voor mijn ziel?
Met de vrouwtjes nog steeds zoals het gaatquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
vuige taal sjoegie, hoest met de vrouwtjes?
stageplekken en wijven he, je moet het er allebei maar mee doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met de vrouwtjes nog steeds zoals het gaat
Ben drukker bezig in mijn hoofd nu met een stageplek zoeken. Ga straks naar een bedrijf toe
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo? Hij loopt netjes 165 op de tomtom en t is niet dat hij in het rode gebied staat om de topsnelheid te maken.. dus misschien dat de toerenteller wat meer afwijking heeft als andere auto's.. ik zie er geen probleem in.. zeker niet omdat er bijna altijd een zak chips ligt voor de snelheidsmeter
goeie deal!quote:
Je vind ze alleen zowat niet in werkplaatsenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
stageplekken en wijven he, je moet het er allebei maar mee doen.
Zeker net zo'n obees rotjoch als ik?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Vandaag ook weer zo'n kerel op school.. Het is nog niet eens half 9 en hij zit al aan de chips, mongool
Ik ken wel een lekker mokkeltje met vet en motorolie aan 'r klauwen. Heeft toch wat hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je vind ze alleen zowat niet in werkplaatsen
Nee zo'n lat van 2 meter ofzo met een bos schapenkrullenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zeker net zo'n obees rotjoch als ik?
Ik hoefde laatst tussen harderwijk en zwolle het gas maar 1x los te laten en voor de rest kon ik gewoon met 250 km/h doorrijden..quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Waar aan de A50 woon jij dan kerel? Kom er regelmatig langs, vind het geen weg die uitnodigt tot 200.
Ik zit ook om half 9 al aan de nootjes op stage hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Vandaag ook weer zo'n kerel op school.. Het is nog niet eens half 9 en hij zit al aan de chips, mongool
Kankergrote e-penis heb je nu man, jongeh.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik hoefde laatst tussen harderwijk en zwolle het gas maar 1x los te laten en voor de rest kon ik gewoon met 250 km/h doorrijden..Ik werd zelfs ingehaald door een porsche die blijkbaar ook realiseerde dat de weg leeg was.. Was rond 11 uur 's avonds op een woensdag.
Overigens is het aan het eind van de middag/begin van de avond en 's ochtends rond 7 uur wel druk ja.. Maar op de tijdstippen dat ik er rijd is er bijna nooit iemand
Ben er laatst op een vrijdagnacht langs gekomen, toch aardig wat mensen op de been nog.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik hoefde laatst tussen harderwijk en zwolle het gas maar 1x los te laten en voor de rest kon ik gewoon met 250 km/h doorrijden..Ik werd zelfs ingehaald door een porsche die blijkbaar ook realiseerde dat de weg leeg was.. Was rond 11 uur 's avonds op een woensdag.
Overigens is het aan het eind van de middag/begin van de avond en 's ochtends rond 7 uur wel druk ja.. Maar op de tijdstippen dat ik er rijd is er bijna nooit iemand
jop.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee zo'n lat van 2 meter ofzo met een bos schapenkrullen.. Keiharde debiel
Mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Asfalt is niet heel geweldig nee op dat stuk. Vooral vanaf Zwolle richting Harderwijk is het best dramatischquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ben er laatst op een vrijdagnacht langs gekomen, toch aardig wat mensen op de been nog.
Maar ik vind dat het asfalt er daar niet lekker in ligt op een of andere manier.
Nu helemaal, ze zijn er mee bezig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Asfalt is niet heel geweldig nee op dat stuk. Vooral vanaf Zwolle richting Harderwijk is het best dramatisch
Voel je niets van in een slagschipquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Asfalt is niet heel geweldig nee op dat stuk. Vooral vanaf Zwolle richting Harderwijk is het best dramatisch
Knal er maar eens met een AX met 140+ overheenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voel je niets van in een slagschip
Klopt, maar als je het niet hoort ben je kneiterdoof van al je harde metaal muziek.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voel je niets van in een slagschip
O wacht ja dat is de a50.. ik bedoelde de a28quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ben er laatst op een vrijdagnacht langs gekomen, toch aardig wat mensen op de been nog.
Maar ik vind dat het asfalt er daar niet lekker in ligt op een of andere manier.
Je haalt Sjoerd en ik weer door elkaar zeker.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Klopt, maar als je het niet hoort ben je kneiterdoof van al je harde metaal muziek.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Knal er maar eens met een AX met 140+ overheen
Gelukkig heeft de TomTom gelijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik hou ook meer dan genoeg afstand
10% afwijking.. De yaris van mijn ma rijd ook 180 op de teller terwijl op de tomtom dat net boven de 160 is..
Hielt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
O wacht ja dat is de a50.. ik bedoelde de a28![]()
Nouja tussen apeldoorn en zwolle is het asvalt redelijk op de a50 maar je hebt wel gelijk dat als je van zwolle de andere kant op rijd het asvalt bagger is.. Maar dat waren ze gister opnieuw aan het asvalteren... waardoor ik me ook netjes aan de snelheid hielt en ik dus nog nooit zo traag daar gereden heb
Was wel rustgevend trouwens
Tussen zwolle en wezep bedoel je dan? Daar ligt toch vrij nieuw asfalt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
ja man! ik reed laatst 360 volgens mn Tomtomquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de TomTom gelijk
Ik liep 24, terwijl ik in de bios zat!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja man! ik reed laatst 360 volgens mn Tomtom
In een 30 zone!
Wat een boefje ben ik toch.
Zegt de idioot die elke rotonde niet neemt maar hoektquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Hyman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij mag heulemaal geen 140.
Boefje.
Ja man facking wreed gekquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:13 schreef Bravebart het volgende:
Wel sick gast, 250 en dan nog ingehaald worden
Rij eens een stukje door, dan weet je wat ik bedoelquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Tussen zwolle en wezep bedoel je dan? Daar ligt toch vrij nieuw asfalt?
Ik scheur altijd door de rotondes jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zegt de idioot die elke rotonde niet neemt maar hoekt
250 is ook in Duitsland vrij uitzonderlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja man facking wreed gek
O wacht in duitsland is dat normaal
Ja maar wel facking misselijkmakendquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik scheur altijd door de rotondes javet leuk.
Flikker toch op manquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja man facking wreed gek
Nergens last van in je eentje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
250 is ook in Duitsland vrij uitzonderlijk.
[..]
Ja maar wel facking misselijkmakend
Ik wist wel dat het een fokker moest zijn die in die pimpel paarse, met gele accenten, veyron reedquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja man! ik reed laatst 360 volgens mn Tomtom
In een 30 zone!
Wat een boefje ben ik toch.
Volgens mij hebben wij het over een andere A50.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
O wacht ja dat is de a50.. ik bedoelde de a28![]()
Nouja tussen apeldoorn en zwolle is het asvalt redelijk op de a50 maar je hebt wel gelijk dat als je van zwolle de andere kant op rijd het asvalt bagger is.. Maar dat waren ze gister opnieuw aan het asvalteren... waardoor ik me ook netjes aan de snelheid hielt en ik dus nog nooit zo traag daar gereden heb
Was wel rustgevend trouwens
jwtz gekquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de TomTom gelijk
Bart vind me niet meer lievquote:
Ik begin serieus te twijfelen of je uberhaupt ooit gereden hebt, van de A50, A28 weet je niet van en nu denk je serieus dat 250 op de Bahn normaal is?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja man facking wreed gek
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bart vind me niet meer liev![]()
*doet heel snel paar theezakjes ergens tegen aan gooien*
Als je de 200 een keer kan aantikken vanaf Oostenrijk tot Nederland dan heb je al mazzel gehad.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik begin serieus te twijfelen of je uberhaupt ooit gereden hebt, van de A50, A28 weet je niet van en nu denk je serieus dat 250 op de Bahn normaal is?
Dat is ook weer niet zo, maar meeste duitsers rijden gewoon netjes 130 op de rechterbaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je de 200 een keer kan aantikken vanaf Oostenrijk tot Nederland dan heb je al mazzel gehad.
Ja ik haalde ze door elkaar.. a28 is van utrecht naar zwolle en a50 is van apeldoorn naar zwolle..quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij het over een andere A50.
Zwolle richting apeldoorn is dramatisch, zijn ze nu bezig met nieuw asfalt.
A28 is ook niet echt een goede weg, ook altijd vrij druk nog, en spoorvorming/deuken in het asfalt.
Nee.. maar t is geen uitzondering dat je ingehaald wordt als je 250 rijd..quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik begin serieus te twijfelen of je uberhaupt ooit gereden hebt, van de A50, A28 weet je niet van en nu denk je serieus dat 250 op de Bahn normaal is?
Klopt en veel harder dan 160-180 rijden ze echt niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet zo, maar meeste duitsers rijden gewoon netjes 130 op de rechterbaan.
Duh Brezahnquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Raad eens welk bedrijf ik wil proberen Heimen voor stage
Neequote:
Nogmaals nee, nog één kansquote:
Nee op die stukken kom ik nooit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee.. maar t is geen uitzondering dat je ingehaald wordt als je 250 rijd..
Nouja wij rijden dan ook op stukken waar je het gas vol open kan trekken dan
de die hard linkerbaanstrijders tikken de 250 ongeveer aan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt en veel harder dan 160-180 rijden ze echt niet.
Nope, eerste keus is t 4x4 centrumquote:
ah okequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nope, eerste keus is t 4x4 centrum.. Ga er nu maar even heen.
Daarom pools nummerbord en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:24 schreef Rauw. het volgende:
A37 richting duitsland, daar kun je pas mooi trappen.
Alleen veel controle
het kan, maar de weg is er niet op gebouwt. Duh.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef xyzyx het volgende:
Ik moet trouwens nog wel ergens filmpje hebben van een echte baas die wel zo dom was om te gaan filmen tijdens t te hard rijden.. dacht dat ze ook 200 rijden tussen heerde en zwolle.. zal straks wel ff opzoeken zie je dat het gewoon prima kan
Man Rauw, jouw autokennis valt in het niets bij die van Justin Bieber, dus probeer het maar geeneens.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
het kan, maar de weg is er niet op gebouwt. Duh.
Beebie beebie beeeeebiequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Man Rauw, jouw autokennis valt in het niets bij die van Justin Bieber, dus probeer het maar geeneens.
OP HET CIRCUIT OOK! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja man facking wreed gek
quote:
Ja, vet grappig!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zag gisteren een filmpje van een gozer met het syndroom van tourette. Ging ie zingenkomisch
Opgezwollequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:06 schreef Rauw. het volgende:
Dus ik ga naar macdonalds of haal pizza al tonno
mag ik je nu aanrakenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef TripleP het volgende:
Lol een pool die ik neit ken heeft gereageerd op een tweet van mij.
Amai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |