Topshop en River Island.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar zit iets in ja. Waar haal jij ze in effen kleuren dan?
Ik heb ze allemaal in de winkel gekocht. River Island heb je in Amsterdam en Rotterdam.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is online? Zoek eigenlijk iets in Utrecht.
Sorry, maar met zo'n nette jas op zo'n schooier-outfit sla je in mijn ogen een gigantische flater. Of het een of het ander, maar niet gecombineerd.quote:
Idd, en anders misschien Zara?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:42 schreef karoltje het volgende:
Bij de WE heb je dat soort jassen meestal wel.
hier en hierquote:Op zondag 14 november 2010 20:08 schreef karoltje het volgende:
Hebben jullie enig idee hoe deze Mango broek staat? Of misschien aanfoto's ergens gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou, leuk dat hij de andere kant op wil qua stijl/iets anders wil. Volgende keer gaat hij naar huis met een nette jeans/wit overhemd. Die keer daarna met nette schoenen/nette pantalon.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:19 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Sorry, maar met zo'n nette jas op zo'n schooier-outfit sla je in mijn ogen een gigantische flater. Of het een of het ander, maar niet gecombineerd.
Je leest teveel op www.afterdrk.comquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:51 schreef Tamashii het volgende:
Found it.
Ik ben op zoek naar Nederlandse webshops die Cheap Monday en Acne verkopen. Anyone?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |