quote:Op maandag 27 september 2010 16:32 schreef tong80 het volgende:
Heb het raam opengezet, aangebrandde pizza weggeflikkerd en de magnetron schoongemaakt.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:32 schreef tong80 het volgende:
Heb het raam opengezet, aangebrandde pizza weggeflikkerd en de magnetron schoongemaakt.
Normaal kook ik wel goed.quote:
Een pizza in de magnetron makenquote:Op maandag 27 september 2010 16:34 schreef tong80 het volgende:
Zou wel een leuk slotje zijn van Danny Rook
Dit is voor mij de normale tijd om te ontbijten.quote:Op maandag 27 september 2010 16:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je kookt trouwens wel erg vroeg!
Ja duurde even maar met enige lenigheid kon ik me er in wurmen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een pizza in de magnetron maken
ECHT!? Ik dacht altijd dat ik de enige wasquote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is voor mij de normale tijd om te ontbijten.
Ik neem 's nachts een stukje kaas om half negen.
Ik altijd 's middags rond half tienquote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over je pizza?quote:Op maandag 27 september 2010 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja duurde even maar met enige lenigheid kon ik me er in wurmen.
Ik heb dan altijd enorme trek in Shoarma met heel veel knoflooksausquote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vigo Waas en Carry Tefsen ?quote:Op maandag 27 september 2010 16:37 schreef notSoHappy het volgende:
[..]
Moest natuurlijk Tefen zijn..
je vipo is een teef
Kan je jouw handtekening opsturen naar mijquote:Op maandag 27 september 2010 16:40 schreef tong80 het volgende:
Net een kookstel uit het raam gegooid.
Hopen dat ze echt denken dat Joop Braakhekke en Herrman de Blijker collectief zelfmoord hebben gepleegd.
Ach er was toch al herrie in de keuken, kookstel meer of minder zou ze vast niet boeienquote:Op maandag 27 september 2010 16:40 schreef tong80 het volgende:
Net een kookstel uit het raam gegooid.
Hopen dat ze echt denken dat Joop Braakhekke en Herrman de Blijker collectief zelfmoord hebben gepleegd.
Ja, basisschoolkennis. Zou iedereen moeten weten. Maar zelfs op het HBO of Universiteit gaan veel mensen daar de fout in.quote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef honkeytonk het volgende:
WOW! Echt, wat goed van je dat je dat weet
Inderdaad... Kankerverloedering van de taal!quote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, basisschoolkennis. Zou iedereen moeten weten. Maar zelfs op het HBO of Universiteit gaan veel mensen daar de fout in.
Hoofdlettergebruik is anders ook basisschoolkennis.quote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, basisschoolkennis. Zou iedereen moeten weten. Maar zelfs op het HBO of Universiteit gaan veel mensen daar de fout in.
Wat ben jij haatdragend!quote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef Dyr. het volgende:
stop je hoofd in de magnetron en zet hem aan aub
Waarom krijg tong zelden een ban?!quote:Op maandag 27 september 2010 17:13 schreef remlof het volgende:
Sowieso tong, pizza in de magnetron?
Doe dat gewoon in de oven.
Omdat ie weet wat wel en niet kan op FOK!.quote:Op maandag 27 september 2010 17:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom krijg tong zelden een ban?!
Ik vind dit toch té veel.. ik heb ooit zoiets gedaan, de eerste keer al 2 dagen weg!:quote:Op maandag 27 september 2010 17:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie weet wat wel en niet kan op FOK!.
En omdat ie luistert als we hem waarschuwen
Ook wel leuk toch? Zo'n retard die de boel opfleurtquote:Op maandag 27 september 2010 17:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie weet wat wel en niet kan op FOK!.
En omdat ie luistert als we hem waarschuwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |