die kwalificatie-test vond ik eigenlijk net te eenvoudig.......en ik zie ze ook liever een hoofdgerecht maken dan een dessert (hoe lastig een dessert ook kan zijn).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
Schorseneren dus.
Heb gelijk het liedje van drs. P. in mijn hoofd.
"Knolraap en lof, schorseneren en prei"
Een dessert is wetenschap, scheikunde zei Michel Roux. Dus die wil skills zienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:10 schreef Quinn_Dexter het volgende:
die kwalificatie-test vond ik eigenlijk net te eenvoudig.......en ik zie ze ook liever een hoofdgerecht maken dan een dessert (hoe lastig een dessert ook kan zijn).
Daar zou zo iemand als die Kranenborg nog een heeeeel groot voorbeeld aan kunnen nemen...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:
Idd komt hij over als een hele sympathieke man. Streng maar op een positieve manier. Hij kijkt goed naar wat mensen wel goed doen en als hij kritiek geeft doet hij dat op een opbouwende manier zonder je af te katten. Hulde voor zo'n man!
Idd jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:20 schreef DarkElf het volgende:
die ene nerveuze ziet eruit alsof hij zichzelf wat aan kan doen als hij iets fout doet in zijn eigen ogen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
The chocolate teardrop collapsed......samen met zijn ego.......
Dat vond ik niet zo erg. Net zo min als ik het erg vond dat die arro Fransoos het toch een beetje verpestte.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef Quinn_Dexter het volgende:
The chocolate teardrop collapsed......samen met zijn ego.......
ik vond het ook weer een geweldige aflevering, met een onverwachte ontknopingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat vond ik niet zo erg. Net zo min als ik het erg vond dat die arro Fransoos het toch een beetje verpestte.
Ik gunde die vrouw absoluut een plaats in de halve finale en vond het leuk dat die, op zenuwinstorting staande, David het ook heeft gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |