quote:Op woensdag 29 september 2010 11:50 schreef Blue-eyes het volgende:
We zullen haar eens even laten zien wat er nu echt bedoeld wordt met "je kunt de pot op".
Ik ook niet. Ik wil een pak.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan toch maar niet snappen wat er leuk is aan trouwjurken.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Pakken zijn![]()
Of sowieso stropdassen.
Krijg ik die dame er dan ook bij? Dat zou ik namelijk een bevredigend resultaat vinden.quote:Je hoeft de deur niet uit. Wij komen naar jou toe. Bij je thuis of op kantoor of waar jij ook bent. De levertijd is drie tot zes weken.
Donna Vestiti hecht veel waarde aan een bevredigend resultaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:31 schreef Bakfiets. het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch zichzellef.
Mijn lief is mijn hand! Nee, toch maar niet. Dat lange afstandsgedoe heb ik ook een tijdje gehad, maar het bleek uiteindelijk toch wel iets te ver.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef Vanyel het volgende:
Het stikt hier wel van de mensen die hun lief niet zo makkelijk bij de hand hebben zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ik heb dat wel, alleen ligt ze nog steeds voor pampus op de bankquote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef Vanyel het volgende:
Het stikt hier wel van de mensen die hun lief niet zo makkelijk bij de hand hebben zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |