Met de rest van de fietsen in het rek.quote:
Nee, z'n machine niet goed schoongemaakt toen hij mijn folders ging drukken...quote:Op woensdag 29 september 2010 09:00 schreef Vanyel het volgende:
Hij heeft een piponeus op je foto's geplakt?
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, z'n machine niet goed schoongemaakt toen hij mijn folders ging drukken...
Maar, het is geregeld inmiddels
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef Brittie het volgende:
[..]
![]()
Vandaag is echt een betere dag dan gister
En dat is echt heerlijk nieuwsquote:En nog maar 1 weekje en dan is m'ner weer! Yay!
Echt knettergek word ik van d'r. Gisteren ook. De tijd drong echt, dus ik zeg 'we kunnen dit nog snel even afmaken en inleveren, dan zijn we klaar.'quote:
Wat een naar wicht zeg! Moet de lesbeau-knokploeg ff langskomen?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:45 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Echt knettergek word ik van d'r. Gisteren ook. De tijd drong echt, dus ik zeg 'we kunnen dit nog snel even afmaken en inleveren, dan zijn we klaar.'
"Ja, als jij even doorgaat, rook ik effe snel een sigaretje en dan kom ik je helpen"
We zitten op de zesde verdieping en het duurde 15 minuten voordat ze weer terug kwam.![]()
![]()
Dus ik meld dat we geen tijd meer hebben. "Okee, nou[insert semi-dramatische zucht] dan maken we het morgen wel aahaaf [insert irritant handgebaar(zo van 'we zien wel') en weglopen met tasje]"
Vervolgens loopt ze weg, zonder op me te wachten. Bahbah.
Ja. Jullie moeten ook een themesong, net zoals de A-team.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef Brittie het volgende:
[..]
Wat een naar wicht zeg! Moet de lesbeau-knokploeg ff langskomen?
Als er gezongen moet worden haak ik af, dat kan ik jullie niet aandoenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja. Jullie moeten ook een themesong, net zoals de A-team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |