Meestal nietquote:Op woensdag 29 september 2010 00:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oh, nice
Dat zal alleen niet werken met actieve humbuckers dunkt me
De eerste advertentie is alles al van verkocht.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:47 schreef The_Dean het volgende:
Is het een idee om in de OP de huidige verkooptopics omtrent gitarigheden te verzamelen? Zo kan iemand die wat zoekt mooi de OP even nalezen en doorneuzen wat hij/zijn interessant vind.
Er staat namelijk genoeg leuk spul te koop:
Gitaren
[TK] Epiphone Les Paul Custom Plus en M-audio Keystation Pro
[TK] Gitaar: Schecter C-1 Elite
[TK] Phoenix gitaar
[TK] Gitaar spullen! [Crafter Cruiser en Line6 Flextone III]
[TK] Elek. en Bass gitaar.
[TK] elektrische gitaar linkshandig + versterker
[TK] Epiphone Les Paul Special II elektrische gitaar
[TK] Dean Vx [Electrische gitaar]
Versterkers
[TK] Gitaar gear: Marshall DSL50, Epi Valve Jr enz.
[TK] Epiphone Les Paul en Line6 Flextone II versterker [Gitaar is verkocht]
Effecten
[TK] Digitech Grunge gitaarpedaal
[TK][GITAAR] Distortionpedaal Marshall
Anders/accesoires
-
Ja de afgelopen 3 jaarquote:Op woensdag 29 september 2010 01:24 schreef blckbb het volgende:
Hmmf, hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je 0,0 progressie maakt met het gitaarspelen/leren?![]()
In die fase zit ik nu dus, heb het gevoel dat ik helemaal stilsta in verbeteren van timing en alles
Heul nietquote:Op woensdag 29 september 2010 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja de afgelopen 3 jaarik speel nog steeds alleen powerchords
Zo even aangepast naar mijn situatiequote:Op woensdag 29 september 2010 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja de afgelopen 1,5 jaarik speel nog steeds alleen powerchords
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:38 schreef Braddie het volgende:
Hehe.
Powerchords zijn verdomd lastig...
Barre`s ook trouwens
quote:Op woensdag 29 september 2010 01:24 schreef blckbb het volgende:
Hmmf, hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je 0,0 progressie maakt met het gitaarspelen/leren?![]()
In die fase zit ik nu dus, heb het gevoel dat ik helemaal stilsta in verbeteren van timing en alles
quote:Op woensdag 29 september 2010 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja de afgelopen 3 7 jaarik speel nog steeds alleen powerchords
Als ik de pups van GFS vergelijk met de pups die er vanuit de fabriek op zaten, klinken die van GFS een stuk beter wanneer ik die op single coil heb staan. Vooral het nek element is dan geweldig.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja okee, een tele is wel een gitaar waar het gerechtvaardigd is![]()
MAar over het algemeen hou ik er gewoon niet van, het klinkt gewoon niet als een goeie singelcoil, dus altijd is het het net niet . En ik hou van een dik geluid
Laten staan kost niks!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:03 schreef Braddie het volgende:
Ik leer nog steeds genoeg bij!![]()
van die gitaarspullen heb ik alleen de Crafter nog.
Meeneem prijs is 60 euro.
Korinaquote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef TeleluvR het volgende:
Dean! voor jou: http://link.marktplaats.nl/382287971
Mooi hout, mits je het niet geel finishedquote:
Die Dean heeft gewoon een blanke finnish.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mooi houd, mits je het niet geel finished
houDquote:Op woensdag 29 september 2010 16:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mooi houd, mits je het niet geel finished
Slow Motion Ninja Edit!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
houD
Sorry moest ffWel een erg mooie gitaar! De headstock is hier ook helemaal niet zo heel lelijk!
Die kleuur....quote:Op woensdag 29 september 2010 17:31 schreef TeleluvR het volgende:
To 62RI strat or not to 62RI strat, that;s te question...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |