Als het "de dribbelaars" wordt ga ik stukquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijk ook al lang een bandnaam, maar durft hem pas te vertellen zodra hij de copyrights erover heeft
Ik dacht heel erg dat ik dat zou hebben, maar mijn Tele blijft goed spelen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:35 schreef Braddie het volgende:
Vandaag eens voor de grap met de Crafter Cruiser gespeelt.. valt toch vies tegen als je een Brian May Special gewend bent.
Telecastersquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik dacht heel erg dat ik dat zou hebben, maar mijn Tele blijft goed spelen!
Bij de strat moet ik echt eens iets aan die topkam gaan doen!
4 standen voor 1 pickup ? ??quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Telecasters![]()
Heb vandaag op een Roadworn tele gespeeld(Is oud gekocht NIEUW!) naja... speelt fantastisch, heerlijke toon(Ondanks 1 pickup, een switch met 4 standen voor de pickup...)
Een Fender Roadworn Tele heeft 2 pickupsquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Telecasters![]()
Heb vandaag op een Roadworn tele gespeeld(Is oud gekocht NIEUW!) naja... speelt fantastisch, heerlijke toon(Ondanks 1 pickup, een switch met 4 standen voor de pickup...)
4 stuks.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Een Fender Roadworn Tele heeft 2 pickups![]()
En de switch is ws 3 standen![]()
Laten we tellen, ok?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10!
Het enige wat ik kan bedenken eigenlijk is een coiltapquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
4 stuks.
Maar volgens mij is er 1 voor In en uit fase.
Ik coiltap liever niet want => gayquote:Op woensdag 29 september 2010 00:05 schreef The_Dean het volgende:
Ik coiltap liever met een push/pull potmeter trouwens.
Je noemt brother52 gayquote:Op woensdag 29 september 2010 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik coiltap liever niet want => gay
Ja okee, een tele is wel een gitaar waar het gerechtvaardigd isquote:Op woensdag 29 september 2010 00:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je noemt brother52 gay
Wacht maar tot je zijn Tele hoort
Fixed.quote:
Kun je de coils van je humbucker splitsen, zodat je hem kan laten klinken als een single coil.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 00:13 schreef Braddie het volgende:
Ibanez ARTblabla Les Paul Modellen zijn baas
Afgeragde strats van het merk Volcano maar waar Wilkinson elementen in zitten ook
quote:
Oh, nicequote:Op woensdag 29 september 2010 00:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kun je de coils van je humbucker splitsen, zodat je hem kan laten klinken als een single coil.
In feite is een humbucker twee aan elkaar gelijmde singlecoils.
Heb jij mijn LP nog nooit in handen gehadquote:Op woensdag 29 september 2010 00:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zelfs een Motion Les Paul schopt meer kont!.
Dat sustain!!!
Meestal nietquote:Op woensdag 29 september 2010 00:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oh, nice
Dat zal alleen niet werken met actieve humbuckers dunkt me
De eerste advertentie is alles al van verkocht.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:47 schreef The_Dean het volgende:
Is het een idee om in de OP de huidige verkooptopics omtrent gitarigheden te verzamelen? Zo kan iemand die wat zoekt mooi de OP even nalezen en doorneuzen wat hij/zijn interessant vind.
Er staat namelijk genoeg leuk spul te koop:
Gitaren
[TK] Epiphone Les Paul Custom Plus en M-audio Keystation Pro
[TK] Gitaar: Schecter C-1 Elite
[TK] Phoenix gitaar
[TK] Gitaar spullen! [Crafter Cruiser en Line6 Flextone III]
[TK] Elek. en Bass gitaar.
[TK] elektrische gitaar linkshandig + versterker
[TK] Epiphone Les Paul Special II elektrische gitaar
[TK] Dean Vx [Electrische gitaar]
Versterkers
[TK] Gitaar gear: Marshall DSL50, Epi Valve Jr enz.
[TK] Epiphone Les Paul en Line6 Flextone II versterker [Gitaar is verkocht]
Effecten
[TK] Digitech Grunge gitaarpedaal
[TK][GITAAR] Distortionpedaal Marshall
Anders/accesoires
-
Ja de afgelopen 3 jaarquote:Op woensdag 29 september 2010 01:24 schreef blckbb het volgende:
Hmmf, hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je 0,0 progressie maakt met het gitaarspelen/leren?![]()
In die fase zit ik nu dus, heb het gevoel dat ik helemaal stilsta in verbeteren van timing en alles
Heul nietquote:Op woensdag 29 september 2010 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja de afgelopen 3 jaarik speel nog steeds alleen powerchords
Zo even aangepast naar mijn situatiequote:Op woensdag 29 september 2010 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja de afgelopen 1,5 jaarik speel nog steeds alleen powerchords
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:38 schreef Braddie het volgende:
Hehe.
Powerchords zijn verdomd lastig...
Barre`s ook trouwens
quote:Op woensdag 29 september 2010 01:24 schreef blckbb het volgende:
Hmmf, hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je 0,0 progressie maakt met het gitaarspelen/leren?![]()
In die fase zit ik nu dus, heb het gevoel dat ik helemaal stilsta in verbeteren van timing en alles
quote:Op woensdag 29 september 2010 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja de afgelopen 3 7 jaarik speel nog steeds alleen powerchords
Als ik de pups van GFS vergelijk met de pups die er vanuit de fabriek op zaten, klinken die van GFS een stuk beter wanneer ik die op single coil heb staan. Vooral het nek element is dan geweldig.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja okee, een tele is wel een gitaar waar het gerechtvaardigd is![]()
MAar over het algemeen hou ik er gewoon niet van, het klinkt gewoon niet als een goeie singelcoil, dus altijd is het het net niet . En ik hou van een dik geluid
Laten staan kost niks!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:03 schreef Braddie het volgende:
Ik leer nog steeds genoeg bij!![]()
van die gitaarspullen heb ik alleen de Crafter nog.
Meeneem prijs is 60 euro.
Korinaquote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef TeleluvR het volgende:
Dean! voor jou: http://link.marktplaats.nl/382287971
Mooi hout, mits je het niet geel finishedquote:
Die Dean heeft gewoon een blanke finnish.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mooi houd, mits je het niet geel finished
houDquote:Op woensdag 29 september 2010 16:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mooi houd, mits je het niet geel finished
Slow Motion Ninja Edit!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
houD
Sorry moest ffWel een erg mooie gitaar! De headstock is hier ook helemaal niet zo heel lelijk!
Die kleuur....quote:Op woensdag 29 september 2010 17:31 schreef TeleluvR het volgende:
To 62RI strat or not to 62RI strat, that;s te question...
[ afbeelding ]
Lake placid blue met een maple hals johquote:Op woensdag 29 september 2010 17:31 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Met een maple toets had ik ja gezegd.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:31 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |