Hij heeft eigenlijk ook al lang een bandnaam, maar durft hem pas te vertellen zodra hij de copyrights erover heeftquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:07 schreef M4a1 het volgende:
haha "vraag ik godverdegodver gewoon om een mening gaan ze hier m'n nummer kapen. kutFoK!"
Als het "de dribbelaars" wordt ga ik stukquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijk ook al lang een bandnaam, maar durft hem pas te vertellen zodra hij de copyrights erover heeft
Ik dacht heel erg dat ik dat zou hebben, maar mijn Tele blijft goed spelen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:35 schreef Braddie het volgende:
Vandaag eens voor de grap met de Crafter Cruiser gespeelt.. valt toch vies tegen als je een Brian May Special gewend bent.
Telecastersquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik dacht heel erg dat ik dat zou hebben, maar mijn Tele blijft goed spelen!
Bij de strat moet ik echt eens iets aan die topkam gaan doen!
4 standen voor 1 pickup ? ??quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Telecasters![]()
Heb vandaag op een Roadworn tele gespeeld(Is oud gekocht NIEUW!) naja... speelt fantastisch, heerlijke toon(Ondanks 1 pickup, een switch met 4 standen voor de pickup...)
Een Fender Roadworn Tele heeft 2 pickupsquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Telecasters![]()
Heb vandaag op een Roadworn tele gespeeld(Is oud gekocht NIEUW!) naja... speelt fantastisch, heerlijke toon(Ondanks 1 pickup, een switch met 4 standen voor de pickup...)
4 stuks.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Een Fender Roadworn Tele heeft 2 pickups![]()
En de switch is ws 3 standen![]()
Laten we tellen, ok?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10!
Het enige wat ik kan bedenken eigenlijk is een coiltapquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
4 stuks.
Maar volgens mij is er 1 voor In en uit fase.
Ik coiltap liever niet want => gayquote:Op woensdag 29 september 2010 00:05 schreef The_Dean het volgende:
Ik coiltap liever met een push/pull potmeter trouwens.
Je noemt brother52 gayquote:Op woensdag 29 september 2010 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik coiltap liever niet want => gay
Ja okee, een tele is wel een gitaar waar het gerechtvaardigd isquote:Op woensdag 29 september 2010 00:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je noemt brother52 gay
Wacht maar tot je zijn Tele hoort
Fixed.quote:
Kun je de coils van je humbucker splitsen, zodat je hem kan laten klinken als een single coil.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 00:13 schreef Braddie het volgende:
Ibanez ARTblabla Les Paul Modellen zijn baas
Afgeragde strats van het merk Volcano maar waar Wilkinson elementen in zitten ook
quote:
Oh, nicequote:Op woensdag 29 september 2010 00:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kun je de coils van je humbucker splitsen, zodat je hem kan laten klinken als een single coil.
In feite is een humbucker twee aan elkaar gelijmde singlecoils.
Heb jij mijn LP nog nooit in handen gehadquote:Op woensdag 29 september 2010 00:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zelfs een Motion Les Paul schopt meer kont!.
Dat sustain!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |