Dan zeg je bij deze dus nee!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Met een maple toets had ik ja gezegd.
Klopt ik had nog niet op f5 gedruktquote:
Dit is serieus de enige solo die ik kan spelenquote:Op woensdag 29 september 2010 07:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
Heul niet
Ik ga denk ik vanmiddag de toonscales op papier zetten en dan per akkoord toonsoorten oefenen voor improvisatie undso.
http://www.thomann.de/nl/spongebob_e_guitar_set_7_8_b_stock.htm Ik zeg doenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Laten staan kost niks!![]()
On topic:
Wat een grote gitaar voor zo'n klein meisje!
En ik heb Santana altijd al kinderachtig gevonden, deze kerel blijkbaar ook:
Oh ik dacht dat jij wel veel leadgitaar speeldequote:Op woensdag 29 september 2010 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit is serieus de enige solo die ik kan spelen
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=465311
op 1:50
Maar ik heb me voorgenomen me vanavond eens te richten op wat solo dingen leren
Klopt, maar die logica is raar. Ik heb nl. meerdere haren op mijn hoofd, en daar gaat het motto 'je hebt al een haar toch' ook niet op...quote:
True. Maar ik kan wel foto's maken...quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef Libelah het volgende:
M'n punt is dat je nu ook al gitaar kan spelen, maar nog niet met een spiegelreflex foto's kunt maken...
Godverdomme. Ik kom met opzet al niet meer op Marktplaats omdat ik geen geld heb, klik ik toch. Klootzak.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef TeleluvR het volgende:
Dean! voor jou: http://link.marktplaats.nl/382287971
Drivers downloaden van de fabrikant.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe kan ik filmpjes opnemen met m'n webcam die in m'n laptop zit, ik weet niet hoe ik 'm kan gebruiken.
Meestal zijn die cams te kut om iets qua filmen op te nemen, snelle bewegingen kunnen ze vaak niet aan. Kan je beter een digitale camera ofzo gebruikenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe kan ik filmpjes opnemen met m'n webcam die in m'n laptop zit, ik weet niet hoe ik 'm kan gebruiken.
The GAS is strong with this one.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik kom met opzet al niet meer op Marktplaats omdat ik geen geld heb, klik ik toch. Klootzak.
Oefen nou eens wat langer dan 5 minuten teringjantjequote:Op woensdag 29 september 2010 19:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Even een octaaf stukje erbij verzonnen voor bij de outtro maar ik ben er niet helemaal over uit of het niet afdoet ipv dat het erop vooruit gaat.
http://www13.speedyshare.(...)epriest%20octaaf.mp3
Hij staat er nu redelijk hard (en slordig) in om hem ff goed naar voren te laten komen maar normaal staat ie er uiteraard een stuk subtieler in
Wat snap je er niet aan? Is normaal Nederlands nu ook al onbegrijpelijk?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Rare TT grammatica trouwens, alle begin is moeilijk...
Geen spreekwoorden en gezegden geleerd op de lagere school?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zou zeggen: alles is in het begin moeilijk óf alles is moeilijk in het begin.
Begin is hier gewoon een zelfstandig naamwoord in een zegswijze.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zou zeggen: alles is in het begin moeilijk óf alles is moeilijk in het begin.
Ik zit nog op de lagere school dus wie weet wat ik nog te leren krijgen moet kunnen kan.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen spreekwoorden en gezegden geleerd op de lagere school?
Oh? Heet dat tegenwoordig anders?quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik kom met opzet al niet meer op Marktplaats omdat ik geen geld heb, klik ik toch. Klootzak.
Jazeker opaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh? Heet dat tegenwoordig anders?
Kom, zo oud ben ik nou ook weer niet. Ik ben pas 24.quote:
Met al die breezersletjes zijn er vast ook wel opa's van 24.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kom, zo oud ben ik nou ook weer niet. Ik ben pas 24.
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kom Ja, zo oud ben ik nou ook weer niet. Ik ben pas al 24.
Deze is niet van mij...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef -Menn0- het volgende:
Tele, hoeveel gitaren heb je in totaal? En welke?
Was ik nog maar 24quote:
Antwoord: 1) Ben de tel kwijt en 2) mooie gitarenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ow ok, but the question remains the same
Duidelijkquote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Antwoord: 1) Ben de tel kwijt en 2) mooie gitaren
Die heb ik ook! Fijne gitaar.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef TeleluvR het volgende:
Als iemand nog interesse heeft in een 7-snarige Ibanez RG1527 met Dimarzio's, dan mag hij/zij PM'en.
[ afbeelding ]
Wat voor band is het, als het een powermetal band is dan wil ik hem wel voor Daan kopenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:02 schreef Braddie het volgende:
Iemand een Crafter Cruiser Les Pakket kopen?
50euro meeneem prijs.
Versterker + Band + Gitaar offcourse!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |