22u, op de camping, FANS!quote:De 26-jarige Jessica is een grote fan van de band Normaal. Deze fans staan bekend om bier gooien, schreeuwen en heel dronken worden. Jessica heeft dit in het verleden allemaal gedaan, maar is hier klaar mee. Ze is fan van de muziek van Normaal en stoort zich mateloos aan al die bier gooiende mensen.
Jep ik snap er ook niks vanquote:Op maandag 27 september 2010 18:20 schreef Anniebab het volgende:
Wanneer zou die actie afgelopen zijn van die gekleurde zetpillen van de supermarkt die je bij bepaalde boodschappen krijgt???Ben t geleur van de kids zat als je naar buiten stapt....![]()
K vind ze trouwens best gevaarlijk voor jongere kinderen....ze passen precies in je luchtpijp.....
Denken ze dus dat er voor zaterdag een regeerakkoord is, want anders heeft dat congres geen zin toch? En moet er dan ook worden gestemd over het gedoogakkoord of komt dat later?quote:Op maandag 27 september 2010 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
CDA-congres mogelijk zaterdag al, in de rijnhal.
Dat is Arnhem, trouwens.
Thanxquote:Op maandag 27 september 2010 18:17 schreef Anniebab het volgende:
Van mij ook van harte Laysa en D-K.....
Ik heb dat bij de c1000 en zeg ook gewoon nee tegen die kinderen....quote:Op maandag 27 september 2010 18:20 schreef Anniebab het volgende:
Wanneer zou die actie afgelopen zijn van die gekleurde zetpillen van de supermarkt die je bij bepaalde boodschappen krijgt???Ben t geleur van de kids zat als je naar buiten stapt....![]()
K vind ze trouwens best gevaarlijk voor jongere kinderen....ze passen precies in je luchtpijp.....
Dat komt dan idd, ze moeten er zelfs voor donderdag uit zijn wil 't zaterdag nog kunnen. Anders volgende week zaterdag.quote:Op maandag 27 september 2010 18:22 schreef spuitje het volgende:
Denken ze dus dat er voor zaterdag een regeerakkoord is, want anders heeft dat congres geen zin toch? En moet er dan ook worden gestemd over het gedoogakkoord of komt dat later?
En als CDA leden dan tegen stemmen zijn ze weer terug bij af heb ik begrepen. Gaat echt lekker he?quote:Op maandag 27 september 2010 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat komt dan idd, ze moeten er zelfs voor donderdag uit zijn wil 't zaterdag nog kunnen. Anders volgende week zaterdag.
Als een CDA-lid tegenstemt neemt Maxime diegene wel even apart.quote:Op maandag 27 september 2010 18:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
En als CDA leden dan tegen stemmen zijn ze weer terug bij af heb ik begrepen. Gaat echt lekker he?
ik roep ze juist allemaal bijelkaarquote:Op maandag 27 september 2010 18:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thanx![]()
[..]
Ik heb dat bij de c1000 en zeg ook gewoon nee tegen die kinderen....
meestal stemmen ze wel voor op zo een congresquote:Op maandag 27 september 2010 18:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
En als CDA leden dan tegen stemmen zijn ze weer terug bij af heb ik begrepen. Gaat echt lekker he?
ghehehe óók best een leuk ideequote:Op maandag 27 september 2010 18:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ik roep ze juist allemaal bijelkaar
en als er genoeg staan gooi ik er 1 in de groep met de woorden dat de sterkste moge winnen
Maar danvind ik t weer zielig voor de zwaksten en ga me hele tas/jas uitpluizen om voor iedereen een te vinden juist ...quote:Op maandag 27 september 2010 18:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ik roep ze juist allemaal bijelkaar
en als er genoeg staan gooi ik er 1 in de groep met de woorden dat de sterkste moge winnen
ik zie t juist als een motivatie voor de zwakste. gaat hij hard trainen en volgend jaar pakt hij ze gewoon van de andere kinderen op t schoolplein.quote:Op maandag 27 september 2010 18:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maar danvind ik t weer zielig voor de zwaksten en ga me hele tas/jas uitpluizen om voor iedereen een te vinden juist ...
hehehehequote:Op maandag 27 september 2010 18:35 schreef Laysa het volgende:
Of als zo'n kind staat te zeuren heel hard tegen hun hoofd keilen en wel asjebliefd erbij zeggen en dan zeggen....wat zeggen we dan?
Een ander doet het nietquote:Op maandag 27 september 2010 18:37 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe
we voeden die kinderen wel op he
Ik mot het deze keer nog zien, echt hoor. En mochten ze toch door de bocht gaan dan geef ik dat kabinet echt heel weinig kans, maar kan aan mij liggen? Binnen de PVV schijnt het ook alweer te rommelen.quote:Op maandag 27 september 2010 18:29 schreef gomi het volgende:
[..]
meestal stemmen ze wel voor op zo een congres
de fok spellingscontrolle vertelde mij dat het fout was....Doe dr wat aanquote:Op maandag 27 september 2010 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je ze wel alsjeblieft met een t leren spellen
nou echt he, zat ik ook aan te denken van de week toen ik die reklame weer voorbij zag komen. gewoon levensgevaarlijkquote:Op maandag 27 september 2010 18:20 schreef Anniebab het volgende:
En dan wordt er bekent gemaakt dat Jack de Vries na veelvuldig aandringen toch terug keert let op mijn woorden Pietje, ze schuiven hem naar vorenquote:Op maandag 27 september 2010 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
CDA-congres mogelijk zaterdag al, in de rijnhal.
Dat is Arnhem, trouwens.
De fractievoorzitter wordt later pas bekend gemaakt, lijkt me,quote:Op maandag 27 september 2010 19:18 schreef Toverheks het volgende:
En dan wordt er bekent gemaakt dat Jack de Vries na veelvuldig aandringen toch terug keert let op mijn woorden Pietje, ze schuiven hem naar voren
Dat is de spellingscontrole van je browserquote:Op maandag 27 september 2010 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
de fok spellingscontrolle vertelde mij dat het fout was....Doe dr wat aan
Succes![]()
nou ik weet het zo net nog niet, politiek is een spelletje je weet maar nooit met dat CDAquote:Op maandag 27 september 2010 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De fractievoorzitter wordt later pas bekend gemaakt, lijkt me,
Dan bel je'' chrome'' maarquote:Op maandag 27 september 2010 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is de spellingscontrole van je browser
Beste meneer of mevrouw CHROOM,quote:Op maandag 27 september 2010 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is de spellingscontrole van je browser
Tuuterdetuutquote:Op maandag 27 september 2010 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beste meneer of mevrouw CHROOM,
Uw browser beheerst de Nederlandse Taal niet!
Met vriendelijke saluut,
Blaas op me fluut!
DK!
Toch kan Chrome beter spellen dan de eigenaar van dat busje:quote:Op maandag 27 september 2010 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beste meneer of mevrouw CHROOM,
Uw browser beheerst de Nederlandse Taal niet!
Met vriendelijke saluut,
Blaas op me fluut!
DK!
Dat adres van op die sitequote:Op maandag 27 september 2010 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch kan Chrome beter spellen dan de eigenaar van dat busje:
Oops! Google Chrome could not find www.europieanhairfashion.com
Did you mean: www.europeanhairfashion.com
West Krulsked 72, Rotterdamquote:Op maandag 27 september 2010 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat adres van op die site
@meer @fzal Butt
quote:Op maandag 27 september 2010 19:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gelijk, de nespresso smaakt extra lekker na de senseo van vandaag
Je loopt achter, Filterkoffie terug van weggeweestquote:Op maandag 27 september 2010 19:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gelijk, de nespresso smaakt extra lekker na de senseo van vandaag
Interessant..quote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef Jian het volgende:
Net gezioen op DWDD aankondiging nieuwe realitysoap te volgen via Internet: Zoom
Klinkt goed.quote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef Jian het volgende:
Net gezioen op DWDD aankondiging nieuwe realitysoap te volgen via Internet: Zoom
Ik ben dan ook een beetje verwend, toen ik nog geen nespresso-apparaat vond ik de senseo ook gewoon lekker.quote:Op maandag 27 september 2010 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Zodra we zijn verhuisd ga ik eens sparen voor een goed koffieding
ja Pietje heeft al een TT ervoor geopendquote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef Jian het volgende:
Net gezien op DWDD aankondiging nieuwe realitysoap te volgen o.a. via Internet: Zoom
Gedoe met filterzakjes en losse koffiequote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Je loopt achter, Filterkoffie terug van weggeweest
Nicequote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef Jian het volgende:
Net gezien op DWDD aankondiging nieuwe realitysoap te volgen o.a. via Internet: Zoom
nou heb Senseo en een elek melkopschuimer dus heb best een lekker bakkie, maar zal graag een nespreso willen hoor, oudste heeft er 1 en die koffie smaakt me toch lekker.quote:Op maandag 27 september 2010 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedoe met filterzakjes en losse koffie![]()
Komen ze weer met lepeltjes Buisman en moet er weer gekookte melk in de koffie.
Mensen die koffie niet zwart drinkenquote:Op maandag 27 september 2010 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedoe met filterzakjes en losse koffie![]()
Komen ze weer met lepeltjes Buisman en moet er weer gekookte melk in de koffie.
nagelsequote:Op maandag 27 september 2010 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice![]()
Straks eens even kijken wat het eerst, nu even nieuwe nagels halen
vind ik zo goor zwarte koffie, echt snap niet dat mensen dat zo naar binnen slokken.quote:Op maandag 27 september 2010 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die koffie niet zwart drinken
Ik drink nog steeds Senseo Dark Roast. Niks mis mee als je Nespresso niet kent imo.quote:Op maandag 27 september 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dan ook een beetje verwend, toen ik nog geen nespresso-apparaat vond ik de senseo ook gewoon lekker.
Ja, die ken ik wel.quote:Op maandag 27 september 2010 20:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Is van één van de bedenkers van Big Brother, Paul Römer.
quote:Op maandag 27 september 2010 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice![]()
Straks eens even kijken wat het eerst, nu even nieuwe nagels halen
Ik kan helemaal niks vindenquote:Op maandag 27 september 2010 20:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel.
Ik kan alleen geen website vinden..
ik mokka...eigen huismerkquote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik drink nog steeds Senseo Dark Roast. Niks mis mee als je Nespresso niet kent imo.
Nepnagels? De groeten aan Amanda en sterkte.![]()
![]()
Wie niet?quote:Op maandag 27 september 2010 20:06 schreef Dementor het volgende:
Ja, die ken ik wel.
Aldi of Lidl?quote:
Nee, niks nog, maar ze lieten net bij de korte uitleg van het spel wel al wat web-animaties zien Ik denk dat dit zo'n beetje de 1e aankondiging was.quote:Op maandag 27 september 2010 20:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel.
Als ik melk wil drink ik melk, als ik koffie wil drink ik koffie. En suiker mot ik al helemaal nietquote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik zo goor zwarte koffie, echt snap niet dat mensen dat zo naar binnen slokken.
Och die hebben wel vaker voorbij zien komen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie niet?
Ik ook niet. Toch zag ik net een soort van trailer. Vreemd.
oke duidelijkquote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik melk wil drink ik melk, als ik koffie wil drink ik koffie. En suiker mot ik al helemaal niet
Ik mix het iig niet.
is de enige manier om echt koffie te drinkenquote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik zo goor zwarte koffie, echt snap niet dat mensen dat zo naar binnen slokken.
Ah, ok. Ik proef nl geen verschil tussen Dark Roast van DE of die van de Aldi. Maar misschien heb ik geen smaak.quote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef Laysa het volgende:
meestal lidl of anders de supermarkt waarop ik op dat moment binnen loop
ik ook nietquote:Op maandag 27 september 2010 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik proef nl geen verschil tussen Dark Roast van DE of die van de Aldi. Maar misschien heb ik geen smaak.
En ik heb ook al niks met Ajax, het wordt niks tussen ons hè?quote:
Koffie drink je zwart, daar is het voor gemaaktquote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef gomi het volgende:
[..]
is de enige manier om echt koffie te drinken
Probeer je nu alweer heksie te hosselenquote:Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik heb ook al niks met Ajax, het wordt niks tussen ons hè?![]()
Maar ik hoop wel dat ze morgenavond winnen van FC Berlusconi
Lol. Ik was vanochtend bezig met het opschonen van mijn favo's en kwam Bied Hier en Ulitimate Challenge nog tegen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef Dementor het volgende:
Och die hebben wel vaker voorbij zien komen.
preciesquote:Op maandag 27 september 2010 20:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Koffie drink je zwart, daar is het voor gemaakt![]()
Goeie vakantie gehad?
hahahha nou als AJAX en zwarte koffie je tegen houden hahaha ben je toch een watje hoor Remlofquote:Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik heb ook al niks met Ajax, het wordt niks tussen ons hè?![]()
Maar ik hoop wel dat ze morgenavond winnen van FC Berlusconi
Alweer? Nog steedsquote:Op maandag 27 september 2010 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Probeer je nu alweer heksie te hosselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |