Alarm!quote:
Je ex was een seriemoordenaarquote:Op maandag 27 september 2010 13:07 schreef Windigo het volgende:
[..]
Na mijn ex met dezelfde trekjes voel ik er niet meer zo veel voor
Ik ook. Op zijn bloedlust naquote:Op maandag 27 september 2010 13:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je ex was een seriemoordenaar![]()
Ik vind Dexter in veel dingen normaler dan een hoop anderen om me heen
Je hoeft niet direct een seriemoordenaar te zijn om psychopatische trekjes te hebbenquote:Op maandag 27 september 2010 13:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je ex was een seriemoordenaar![]()
Ik vind Dexter in veel dingen normaler dan een hoop anderen om me heen
Neuh, gewoon moordenquote:Op maandag 27 september 2010 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
Vindt Dexter het eigenlijk ook leuk om te martelen? Nee toch? Hij doodt de mensen toch altijd met een messteek, en niet door de ledematen er één voor één af te zagen, of vergis ik me?
Heeeeeeeeele goeie actie was datquote:Op maandag 27 september 2010 12:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou zomaar eens kunnen, maar niet van de SC. Hoewel, P is bij ons geweest voor een uitgebreide proeverij
Nietquote:Op maandag 27 september 2010 13:13 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct een seriemoordenaar te zijn om psychopatische trekjes te hebben![]()
Na, 13 slokken, het viel best meequote:Op maandag 27 september 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeeeeeeeele goeie actie was dat![]()
13 glaasjes
Nou, ik vond dat geen slokken meer hoorquote:
Nou ja, als het water was geweest waren het slokkenquote:Op maandag 27 september 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik vond dat geen slokken meer hoorEn 13 slokken voor iemand die niet veel gewend is, is nog best heftig
quote:Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Gebeld. Twee nieuwe telefoonnummers gekregen die ik moet bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |