Alarm!quote:
Je ex was een seriemoordenaarquote:Op maandag 27 september 2010 13:07 schreef Windigo het volgende:
[..]
Na mijn ex met dezelfde trekjes voel ik er niet meer zo veel voor
Ik ook. Op zijn bloedlust naquote:Op maandag 27 september 2010 13:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je ex was een seriemoordenaar![]()
Ik vind Dexter in veel dingen normaler dan een hoop anderen om me heen
Je hoeft niet direct een seriemoordenaar te zijn om psychopatische trekjes te hebbenquote:Op maandag 27 september 2010 13:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je ex was een seriemoordenaar![]()
Ik vind Dexter in veel dingen normaler dan een hoop anderen om me heen
Neuh, gewoon moordenquote:Op maandag 27 september 2010 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
Vindt Dexter het eigenlijk ook leuk om te martelen? Nee toch? Hij doodt de mensen toch altijd met een messteek, en niet door de ledematen er één voor één af te zagen, of vergis ik me?
Heeeeeeeeele goeie actie was datquote:Op maandag 27 september 2010 12:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou zomaar eens kunnen, maar niet van de SC. Hoewel, P is bij ons geweest voor een uitgebreide proeverij
Nietquote:Op maandag 27 september 2010 13:13 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct een seriemoordenaar te zijn om psychopatische trekjes te hebben![]()
Na, 13 slokken, het viel best meequote:Op maandag 27 september 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeeeeeeeele goeie actie was dat![]()
13 glaasjes
Nou, ik vond dat geen slokken meer hoorquote:
Nou ja, als het water was geweest waren het slokkenquote:Op maandag 27 september 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik vond dat geen slokken meer hoorEn 13 slokken voor iemand die niet veel gewend is, is nog best heftig
quote:Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Gebeld. Twee nieuwe telefoonnummers gekregen die ik moet bellen.
quote:Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Nu 2 nummers na 1 nummer. Ik zie het begin van een gedeeltelijke Fibonacci reeksquote:Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt. en P. ook.quote:Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, idd nog niet gezegd, maar veel sterkte en wijsheid golfer. Hoop dat je het goed kunt oplossen met je werkgever.
Duidelijk. Als ik een bedrijf begin wordt het dus:quote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef flying-dutchman het volgende:
wat een onwijs onzin verhaal zeg..
http://www.nu.nl/economie(...)fdletter-in-ban.html
dus door geen hoofdletters meer te gebruiken moeten we je als bedrijf nederiger vinden.
quote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef flying-dutchman het volgende:
wat een onwijs onzin verhaal zeg..
http://www.nu.nl/economie(...)fdletter-in-ban.html
dus door geen hoofdletters meer te gebruiken moeten we je als bedrijf nederiger vinden.
* TAV74 gaat hierin geen concessies doenquote:Op maandag 27 september 2010 13:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik gebruik al jarenlang de undercast bij mij usernaam.
ojee, hopelijk bleef dat alleen bij gedachtesquote:Op maandag 27 september 2010 13:13 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct een seriemoordenaar te zijn om psychopatische trekjes te hebbenEn die had hij, officieel door een psychiater vastgesteld, en ik dacht dat hij wel meeviel
Nee.quote:Op maandag 27 september 2010 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ojee, hopelijk bleef dat alleen bij gedachtes![]()
soms als ik op een brug sta denk ik heel gauw "wat als ik er nou vanaf spring" om vervolgens rillend hard door te lopen. ben ik nu ook een psychopaat?
quote:Op maandag 27 september 2010 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Tenzij je denkt: 'Hey, een brug! Wat als ik die mevrouw met baby in draagdoek daar eens van af duw?'
Tenzij je denkt: 'Hey, een brug! Wat als ik die mevrouw met baby in draagdoek daar eens van af duw?'
naah ik denk wel eens "hey een brug! wat als die mevrouw met baby daar vanaf valt?"quote:Op maandag 27 september 2010 13:45 schreef Isabeau het volgende:
oh ja spannend!quote:Op maandag 27 september 2010 13:50 schreef MissHobje het volgende:
heb hier trouwens mijn 1e test brood in de stoomoven staan, dat rijzen ermee gaat echt bizar super!!
ben benieuwd naar het eind resultaat heb een 2e rijs gedaan en dan meteen afbakken, spannend
een wit broodquote:Op maandag 27 september 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ja spannend!wat voor brood?
Lekkerquote:Op maandag 27 september 2010 14:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
een wit brooden hij rijst zo goed! heb fotootje straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |