Ik zie een duidelijke lijnquote:Op maandag 1 november 2010 08:28 schreef cafca het volgende:
Ik bedacht trouwens dat wij wel degelijk progressie maken:
Het eerste jaar stonden we zo'n 25 punten achter Belsen, vorig jaar 13, en nu maar 7.....
Nee, julle 55stequote:Op maandag 1 november 2010 10:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan worden jullie eerste!
En volgens mij was dat het team met de profetische naam: Vluchten Kan Niet Meer, of niet?quote:Op maandag 1 november 2010 12:24 schreef ranja het volgende:
Die zaten vlak voor ons. 3 dames en 1 man geloof ik, waren gevlucht vóór de prijsuitreiking
Voorgaande jaren zat ons team altijd vlak bij de Girls on Top. Dit jaar stonden zij op de gebruikelijke plaatsen (tussen 12 en 20) en wij daar 15 plaatsen onderquote:Op maandag 1 november 2010 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahja, meerendeel vrouwen. Da's ook een verklaring, natuurlijk.
Een paar jaar geleden waren ze het eerste volledige damesteam dat in de top10 stond...quote:Op maandag 1 november 2010 14:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Voorgaande jaren zat ons team altijd vlak bij de Girls on Top. Dit jaar stonden zij op de gebruikelijke plaatsen (tussen 12 en 20) en wij daar 15 plaatsen onder
Klopt... geeft aan dat de quiz makkelijker was en/of meer goede teams aanwezig warenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:02 schreef cafca het volgende:
Klopt op zich wel, voriger keer zat je boven het gemiddelde, nu precies er op. Logisch dat je dan lager eindigt.
Even gevist in de cache van Googlequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:02 schreef cafca het volgende:
Ah, jij hed de gemmiddelde score van 2008 nog.
Uiteraard, maar t.o.v. de nummer 1 relatief gezien niets verloren. Ik denk dat het middenveld veel breder is geworden.quote:Klopt op zich wel, voriger keer zat je boven het gemiddelde, nu precies er op. Logisch dat je dan lager eindigt.
Of het lag aan de vervanger...quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:15 schreef cafca het volgende:
De uitslag staat online.
http://www.denationalepopquiz.nl/
Wij hadden overigens 69% van het totaal te behalen punten, ten opzichte van 57% vorig jaar, dus toch een duidelijke verbetering
of hij was makkelijker, dat kan ook natuurlijk...
Haha maak je je zorgen of je volgend jaar nog met ons mee mag doen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of het lag aan de vervanger...
Een beetje...quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha maak je je zorgen of je volgend jaar nog met ons mee mag doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |