En dan gaan zitten miepen over dat iemand laks is met terugsms'enquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 11:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou ja naast mijn date perikelen, is er dit weekend ook een vriendin uit Nijmegen spontaan overleden en heeft een oom van mijn ex de diagnose keelkanker gekregen, dus ik ben er niet met mijn hoofd bij.
Het stormt in mijn hoofd.
Jij komt niet uit Rotterdam dus met jou kan ie daar niey romantisch doen.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 11:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou ja naast mijn date perikelen, is er dit weekend ook een vriendin uit Nijmegen spontaan overleden en heeft een oom van mijn ex de diagnose keelkanker gekregen, dus ik ben er niet met mijn hoofd bij.
Het stormt in mijn hoofd.
Die zat laatst in................ weettikniemeer.quote:Op maandag 27 september 2010 13:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zo... Carlos vorig seizoen, en Carlos Desperate Housewives nu...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jawel mensen, het is dezelfde acteur
Een scheermes doet wonderen.quote:Op maandag 27 september 2010 13:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zo... Carlos vorig seizoen, en Carlos Desperate Housewives nu...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jawel mensen, het is dezelfde acteur
Vlarp gaat vanavond gewoon de hele avond allerlei liefdesbetuigingen voor je zitten vouwen denk ikquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 11:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het nadeel is alleen dat het allemaal ex-schoonfamilie is en dat ik momenteel niemand hebt om tegen aan te lullen.
Het begin is er nu, misschien zie je me de volgende keer wel 37 seconden.quote:Op maandag 27 september 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Hopelijk sms't je dude snel terug. Je was heul niet stom hoor, tenminste niet in de 17 seconden dat ik je gezien heb
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |