zoals:
Jonge boeren (bewoners van een regio met voornamelijk agrariėrs) tonen hun strings op zaterdagavond buiten op de stoep van de regionale discotheek:
Lang gezocht maar zie geen topic waar dit speciaal in past
quote:Vind je het gek??? egh
Op vrijdag 24 mei 2002 22:29 schreef barman het volgende:
Lang gezocht maar zie geen topic waar dit speciaal in past
Ja heren dit zijn stoere mannen in strings. Daarom post ik het ook.
Google levert nix op als ik op [boer +sexy], [boer +erotiek] of [boer +naakt] zoek ook niet in het engels. Ik begin te begrijpen waarom. Dit is het sexieste ooit vertoond? Nee toch? Zie zo'n bezwete knecht in het hooi voor me. Moet toch ergens zijn? Hoe komen ze er anders op als macho's strings te gaan dragen? Roze nogwel
Blijf zoeken naar bezwete boeren jongens, zwoele stalknechten en platvloerse plattelanders!
Geef deze stringjongens recht op een bestaan als Hunks
Kijk ik bedoel dus zulke plaatjes:
maar dan niet van acteurs (john corbett in dit geval)
maar van echte situaties. Zoals die strings: zoiets verzin je niet. het is in elk geval eerlijk, simpel en doeltreffend. We weten helemaal niet of het homo's zijn. De stringfoto was van tijdens het boezemwegen. Misschien hoopten ze (bijna) bloot met de dames te mogen? Dat zou wel een ontroerende verklaring zijn
Misschien, met het risico volgend weekeinde in elkaar geslagen te worden in Haaksbergen, zijn het soms deze lekkere jongens?
quote:Wat zijn die jongens?
Op vrijdag 24 mei 2002 23:24 schreef barman het volgende:
Misschien, met het risico volgend weekeinde in elkaar geslagen te worden in Haaksbergen, zijn het soms deze lekkere jongens?
quote:Lachen! met! dieren! tralalalalala! (die jingle van Ruud de Wild.nl) kwam opeens in me op
Op zaterdag 25 mei 2002 00:11 schreef Meneer_Aart het volgende:
Altijd lachen met boeren
quote:HE he dat is voor danspaleis daar ben ik ook geregeld te vinden
Op vrijdag 24 mei 2002 22:29 schreef barman het volgende:
Post hier alle plaatjes van hete jonge mannen van het platte land.zoals:
Jonge boeren (bewoners van een regio met voornamelijk agrariėrs) tonen hun strings op zaterdagavond buiten op de stoep van de regionale discotheek:Lang gezocht maar zie geen topic waar dit speciaal in past
Mensen geniet vooral even van de slipjes van de aardappelboeren
Een Bronstige kinderlokkerboer:
[Dit bericht is gewijzigd door THE-SILENCE op 05-06-2002 12:21]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |