quote:Op maandag 27 september 2010 10:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wel zin in thee..geen zin om me te verplaatsenEn over een uur moet ik drol3 alweer op gaan halen
Daarom heb ik geen babyquote:Op maandag 27 september 2010 10:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat probeerde ik vanmorgen, Leyla dacht er toch anders over en wilde perse rond gedragen worden... Maar ze ligt nu weer lekker in de slaapkamer te ronken...
Over 16 jaar pak ik dr terug.quote:
mja, of lekker lezen.quote:Op maandag 27 september 2010 11:29 schreef lady-wrb het volgende:
lekker in bed met een thermoskan koffie buuf en dan tv kijken.
zoiets?
die smeren ze dan maar mooi zelfquote:Op maandag 27 september 2010 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mja, of lekker lezen.Maar t zit er niet in hè. Buurman en Buurman komen zo weer thuis, tijd voor een boterham.
ik doe altijd maar wat.quote:Op maandag 27 september 2010 11:30 schreef lady-wrb het volgende:
en wie kan me vertellen hoe je een pompoen ontleed?
hij ligt er nog steedsen ik heb besloten m deze week op te eten.
in het recept staat alleen niet of en hoe je m moet schillen.
Ik heb vast wel iets liggen, of wil je iets nieuws?quote:Op maandag 27 september 2010 11:44 schreef huuphuup het volgende:
ahw buufEn doen! die sollicitatie! Echt heel erg doen!
wat is het koud ineens zeg!![]()
en de jasjes die ik voor Amélie had in maat 80 blijken nu net te kort bij de mouwen enzodat wordt even snel op zoek naar wat anders want ik vind het echt te fris voor een dun jasje nu.
![]()
Thee![]()
Jij hebt al donker haar... Kan weinig fout gaan toch?quote:Op maandag 27 september 2010 11:45 schreef huuphuup het volgende:
Oh en mn lush-bestelling is binnen en ik ben hooked geloof ikmijn hemel wat een lekker spul is dat!
Vanavond mn haar verven, ben benieuwd! nu nog bedenken hoe ik het ga raspen/verkruimelen zonder het met metaal in aanraking te laten komen![]()
Wil u mijn plastic rasp lenen? Hebben ze verf bij Lush??!?!?quote:Op maandag 27 september 2010 11:45 schreef huuphuup het volgende:
Oh en mn lush-bestelling is binnen en ik ben hooked geloof ikmijn hemel wat een lekker spul is dat!
Vanavond mn haar verven, ben benieuwd! nu nog bedenken hoe ik het ga raspen/verkruimelen zonder het met metaal in aanraking te laten komen![]()
Ik weet niet, ik lees overal dat als het met metaal in aanraking komt dat de kleur dan kan veranderen. En ik wil nu lichter bruinig dus t moet niet te donker wordenquote:Op maandag 27 september 2010 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt al donker haar... Kan weinig fout gaan toch?
Ik twijfel heel erg, straks wordt het groen ofzo.
Zie je wel, fietsen is niet goed voor je!quote:Op maandag 27 september 2010 11:56 schreef trui het volgende:
manlief gaat tegenwoordig met de fiets naar z'n werk, in 't kader van gezond en actief en afvallen enzo. wel twintig km enkele reis, erg knap. maar vanmorgen, toen hij er bijna was, is hij geschept door een auto...ik heb 'm dus op mogen halen, met fiets-die-'t-niet-meer-doet erbij. gelukkig lijkt de lichamelijke schade mee te vallen: hij heeft wel een hele dikke linkerhand en verder behoorlijke rugpijn, maar volgens de huisarts niks gebroken en we moeten dus maar even bekijken hoe 't gaat. pfff wat een schrik!
ah okay, op die fiets. Hm lastig. Je kunt wel zo'n klein blokje proberen van mij op een plukje haar ergens onderop ofzo om te zien hoe het wordt? Alleen dan loop je wel een tijdje met 1 pluk hahaquote:Op maandag 27 september 2010 11:53 schreef Ticootje het volgende:
Oh van blond naar bruin... kan groen uitvallen, omdat je geen roodpigment hebt in blond haar...
Maar ik wil het dus niet eerst rood maken, want ik wil gewoon geen kans op rood haar of een rode gloed.
40 hebk. wit is voor mij echt rampzalig dus doe maar niequote:Op maandag 27 september 2010 11:52 schreef Ticootje het volgende:
Ja en ik heb voor jou een bh en voedingsshirtjes.. Welke broekmaat heb je? Ik heb nog een witte (Ja i know) soort skate broek, half lang enzo.. Je weet wel, het model wat ik altijd draag.. Maar die heb ik dus in mn zwangerschap gekocht, maat 42 en die trek ik nu van mn kont af als de knoop dicht zit.
Ik hoef er niets voor..quote:Op maandag 27 september 2010 11:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
40 hebk. wit is voor mij echt rampzalig dus doe maar nie![]()
bh neem ik graag van ej over! bedenk ff wat je ervoor wil hebben dan schrijf k et over.
Trui bah wat schrikken!![]()
fijn dat het mee lijkt te vallen, maar toch.
nee joh, blijft juist lang zitten!quote:Op maandag 27 september 2010 11:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh henna is er zo weer uit??Kan ik beter bij de kapper laten doen dan..
Ja graag, ik stem ook tegen de herfst en winter.quote:Op maandag 27 september 2010 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
Het is echt herfst geworden... ik wil graag de herfst en de winter overslaan en weer lente hebben..
Ik ga maar even mn lunchpauze internettend doorbrengen.
o dus die schil moet er idd af?quote:Op maandag 27 september 2010 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik doe altijd maar wat.Het is een enorm geklieder. Maar doormidden, in kwarten, net zolang tot het hanteerbare stukken zijn, en dan de schil eraf snijden.
En ja, kinderen smeren sowieso hun eigen boterham. En ze komen zelf naar huis. Maar ff aan tafel zitten bij ze is wel gewenst.Anders breken ze de boel af.
Schillen met een dunschiller dan halveren en leeglepelen en dan in blokjes snijden. zo doe ik hetquote:Op maandag 27 september 2010 12:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o dus die schil moet er idd af?
ik wou m eigenlijk uithollen ofzo (halloween enzo)
twee manieren:quote:Op maandag 27 september 2010 11:30 schreef lady-wrb het volgende:
en wie kan me vertellen hoe je een pompoen ontleed?
hij ligt er nog steedsen ik heb besloten m deze week op te eten.
in het recept staat alleen niet of en hoe je m moet schillen.
Het regent nu... Nee het is niet lekker. Ik hou niet van herfst en nog minder van winter. Zonnebank, ja van het weekend ga ik maar eens.quote:Op maandag 27 september 2010 12:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
Schillen met een dunschiller dan halveren en leeglepelen en dan in blokjes snijden. zo doe ik hetTis een KUT klusje!
Tico, tis best lekke buiten!
Ik denk dat ik vanavond maar weer eens onder de zonnebank ga.
buh ik las uithol-tepelsquote:Op maandag 27 september 2010 12:38 schreef trui het volgende:
ik schil ze ook altijd lady-wrb maar ik heb wel eens gehoord dat dat eigenlijk helemaal niet nodig is; je kunt de schil ook eten!
maar ik zie dat je 'm eigenlijk wil uithollen, dat kan natuurlijk ook. dat heb ik nog nooit gedaan, maar het wordt in halloweentijd veel gedaan dus 't moet vast te doen zijn. (al lijkt het me best een lastig klusje. er zijn geloof ik wel handige 'uithol-lepels' voor te koop).
quote:Op maandag 27 september 2010 12:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
buh ik las uithol-tepels
krijg je ervan als je het bv-topic en de sc tegelijk probeert te lezen
quote:Op maandag 27 september 2010 12:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
buh ik las uithol-tepels
krijg je ervan als je het bv-topic en de sc tegelijk probeert te lezen
kan. zit je erna wel met een lepel met een boggie erinquote:Op maandag 27 september 2010 12:45 schreef trui het volgende:
ai!![]()
ik lees trouwens na even googlen overal dat 't best met een gewone lepel kan, dat uithollen.
ik kreeg m al niet eens onthoofdquote:Op maandag 27 september 2010 12:39 schreef Vicky het volgende:
Trui, een meloenbolletjesding werkt perfect bij he uithollen van een pompoen
De logica mijn glazenwasser: ramen gaan zwmen als het regent...
neem ook iemand met verstand van auto's mee, die cinq's zijn vaak van jongelui geweest en afgeragt.. werd mij verteld door een garagehouder toen ik voor een andere tuut ging kijken.quote:Op maandag 27 september 2010 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net 2 nieuwe mascara's gekocht...
Tijdens het struinen op internet ben ik een leuk autootje tegengekomen. Nu Peace overhalen..
Okay... we hebben ook al wat tips gekregen van de collega van Peace.quote:Op maandag 27 september 2010 13:38 schreef moussy het volgende:
Schrikken Trui! Moesten er geen foto's gemaakt worden?
[..]
neem ook iemand met verstand van auto's mee, die cinq's zijn vaak van jongelui geweest en afgeragt.. werd mij verteld door een garagehouder toen ik voor een andere tuut ging kijken.
zulke borsteltjes heb ik altijd.quote:Op maandag 27 september 2010 13:40 schreef Vicky het volgende:
Leuk autootje Diaan!
En wat schrikken Trui!! Wel fijn dat het mee lijkt te vallen!
Lady, dit borsteltje zit erop:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 september 2010 13:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zulke borsteltjes heb ik altijd.
pm je gegevens maar
Waar heb jij besteld? Ik heb ook nog eea aan nieuw hang- en sluitwerk nodigquote:Op maandag 27 september 2010 14:12 schreef moussy het volgende:
Zo, na 2 uur struinen heb ik kadootjes voor mezelf besteld, plugs, tunnels en hooks, gewoon omdat het kan
Dat klinkt echt uitermate euh... pijnlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 14:12 schreef moussy het volgende:
Zo, na 2 uur struinen heb ik kadootjes voor mezelf besteld, plugs, tunnels en hooks, gewoon omdat het kan
Ik heb bij all over piercings besteld, kwam ook een leuk adresje tegen, crazy factory, maar de levertijd was me te lang, ik MOET iets niet erg opvallends hebben voor 4 oktquote:Op maandag 27 september 2010 14:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Waar heb jij besteld? Ik heb ook nog eea aan nieuw hang- en sluitwerk nodig
Ik vond van 6 naar 8 toch wel de meest vervelende stap aangezien er haast niets in 7 isquote:Op maandag 27 september 2010 14:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zit op 6mm en vind het denk wel ff goed zo. Het is onopvallend genoeg dat een hoop mensen het nog niet eens gezien hebbenmaar toch wel zichtbaar genoeg voor mezelf
gedaan, 2x ik loop nu gelijkquote:
Ik ga nog 2 gaatjes in 1 oor doen, dus ik deed van 1 maat dan een plugje/tunneltje, wel een cheapass versie en dan de stretcher in de andere kant en zo idd tot de volgende maat *ook krent is* dus nu met beide op 8 mm mocht ik een paar setjes kopenquote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een hele tijd die haak erin laten hangen, tot ik op de juiste maat zat. Anders blijf je pluggen kopen *krent*
quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Echt hè, héél erg getverdemme.een haak in je oor hangen om m uit te rekken Huuuuuuuu.sowieso van die lellen als schoteltjes. *ril* mijn innerbiblebeltmeisje trekt dat echt niet.
ieuwquote:Op maandag 27 september 2010 15:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Jelief heeft een zus die andere dingen met haken doet, wat mijn innerbiblebelmeisje niet helemaal trekt
Nu maak je me wel nieuwsgierig?quote:Op maandag 27 september 2010 15:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Jelief heeft een zus die andere dingen met haken doet, wat mijn innerbiblebelmeisje niet helemaal trekt
oh, vertel! Mijn zoon heeft verkort rooster, dus ik piel ff vanaf de foonquote:Op maandag 27 september 2010 15:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind het tof om te zien, maar om het ook eens te doen komt niet echt in me op. Ik scheur vast ook nog eens uit mn vel met mn dikke reetquote:Op maandag 27 september 2010 16:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ophangen aan vleeshaken
Als ik niet zo littekengevoelig was zou ik het eens willen doen
Euh oké.. Je moet het maar lekker vinden..quote:Op maandag 27 september 2010 16:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ophangen aan vleeshaken
Als ik niet zo littekengevoelig was zou ik het eens willen doen
Geeft toch ook nietquote:Op maandag 27 september 2010 16:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat schrikken Trui! Gelukkig valt zijn schade mee.
Ik baal, de sleutel van de inloopkast is onder het gasfornuis gevallen. Die krijg ik niet van zn kant.
Djeez moet hoogst waarschijnlijk overwerken en is dan pas 20.00 thuis.
Er is nu een vriendinnetje te spelen. Ze hebben samen hel wat boterhamworst op. Meer kan ik niet aanbieden nu.
kan je niet ff purren met een lange naald ofzo?quote:Op maandag 27 september 2010 16:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat schrikken Trui! Gelukkig valt zijn schade mee.
Ik baal, de sleutel van de inloopkast is onder het gasfornuis gevallen. Die krijg ik niet van zn kant.
Djeez moet hoogst waarschijnlijk overwerken en is dan pas 20.00 thuis.
Er is nu een vriendinnetje te spelen. Ze hebben samen hel wat boterhamworst op. Meer kan ik niet aanbieden nu.
Ik heb een pijnlijke opgezwollen klier in mijn nek, zo groot als een knikker. Verder heb ik geen last van mijn keel, is er niks te zien maar is het wel lastig.quote:Op maandag 27 september 2010 16:14 schreef trui het volgende:
hij is vandaag al een heel zielig eendje.ligt nu te slapen.
maar wat heb jij dan precies, k_i_m?
lady-wrb, ik kan 't recept niet zien met die link! wat maak je precies? heb ook net 2 pompoenen gescoord.
Geprobeerd. En niet gelukt.quote:Op maandag 27 september 2010 16:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Geeft toch ook niet
En anders de sleutel van de buren lenen, grote kans dat ze dezelfde sleutel hebben.
Op zich dus goed nieuws... maar het blijft wel vervelend... hopelijk trekt de bult snel weg!! En ga je over 3 weken niet dood.quote:Op maandag 27 september 2010 16:12 schreef k_i_m het volgende:
Zo, daar ben ik weer, nat en wel. Er is niks met me aan de hand, ik ga nog steeds niet dood (tenzij hij er over 3 weken nog zit, dan wel) en ik weet weer waarom ik nooit naar de HA ga tenzij er ledematen los zijn enzo.
Of ik me zorgen maakte. Nee mevrouw, maar het doet ongelovelijk veel PIJN, en ik kan mijn nek niet meer goed draaien. Dat vond ik ook reden genoeg
. Toen ik daarna nog een afspraak voor oren uit laten spuiten wilde maken kon dat elke dag, tussen 11.00 en 12.00 Nou zeg ik; ik heb maandag vrij, doet u mij dan maar. Oh mevrouw, dan hebben we vakantie. Kunt u niet op een andere dag? WRAAAAAAAAAAAH!!!!
Jemig Trui, beterschap voor G. Dat zal wel goed zeer gaan doen morgen.
Voor moi ookquote:Op maandag 27 september 2010 17:14 schreef Ticootje het volgende:
Heeft iemand een leuk idee voor een tattoo met 2 namen?
quote:Op maandag 27 september 2010 11:56 schreef trui het volgende:
manlief gaat tegenwoordig met de fiets naar z'n werk, in 't kader van gezond en actief en afvallen enzo. wel twintig km enkele reis, erg knap. maar vanmorgen, toen hij er bijna was, is hij geschept door een auto...ik heb 'm dus op mogen halen, met fiets-die-'t-niet-meer-doet erbij. gelukkig lijkt de lichamelijke schade mee te vallen: hij heeft wel een hele dikke linkerhand en verder behoorlijke rugpijn, maar volgens de huisarts niks gebroken en we moeten dus maar even bekijken hoe 't gaat. pfff wat een schrik!
Ik zag net echt een haske leuke vlinder voor eronder.quote:
oh!quote:Op maandag 27 september 2010 19:04 schreef moussy het volgende:
ik wil een kersenbloesem op mn pols, 2 open blommetjes 1 nog in de knop.. ik moet alleen nog iemand vinden die hem wil tekenen... 60 jaren plan..
Leuk boven je venusheuvel ofzoquote:Op maandag 27 september 2010 19:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!
Beetje ver voor jou maar in R'dam zit iemand die een boel kan met blommen en Japse blommen in t bijzonder. Mn zusje heeft daar een hele grote tat laten zetten op haar rug.
Wel een heel mooi symbolisch idee trouwens zeg!
Ik vind deze tattoo mooi in zn eenvoud. Maar ik heb geen flauw idee waarom ik het zou laten zettendus dat doen we maar niet dan
[ afbeelding ]
da's een mooie zeg!quote:Op maandag 27 september 2010 19:04 schreef moussy het volgende:
ik wil een kersenbloesem op mn pols, 2 open blommetjes 1 nog in de knop.. ik moet alleen nog iemand vinden die hem wil tekenen... 60 jaren plan..
Kan P. niet iets tekenen? Die doet toch ook dingen met graveren enzo?quote:Op maandag 27 september 2010 19:12 schreef moussy het volgende:
Ik vind het heel moeilijk om hem door zo maar iemand te laten tekenen, hij moet echt perfect zijn/worden en al moet ik er voor reizen en trekken
Je kan toch een portfolio bekijken?quote:Op maandag 27 september 2010 19:12 schreef moussy het volgende:
Ik vind het heel moeilijk om hem door zo maar iemand te laten tekenen, hij moet echt perfect zijn/worden en al moet ik er voor reizen en trekken
ha!quote:Op maandag 27 september 2010 19:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je kan toch een portfolio bekijken?
Dan zie je ongeveer de teken stijl.
Ik hou van zeemans tattoo's (beetje oldskool dus) dus dan ga ik naar 25 to life.
Voor bloemen etc ga ik naar Inkstitution of Dragon tattoo ( wel wachttijden van een jaar)
Mijne was 15 euroquote:Op maandag 27 september 2010 19:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ha!
dat was hem
Inkstitution zo heet de zaak waar mn zusje haar tat vandaan heeft. Ik kon er al niet op komen
Idd loeilange wachtlijsten maar ze zijn wel goed van wat ik begrepen heb. en prijzig, zuslief haar tattoo heeft flink wat gekost, 800 geloof ik.
ik heb dus op mijn pols! Ik kan hem nu nog helemaal verbergen met een horloge maar ik denk aan een uitbreiding.quote:Op maandag 27 september 2010 19:22 schreef Lishe het volgende:
Mous, ik ben al een jaar bezig met eenzelfde idee. Een cover up over jeugdzonde op mn enkel, daar wil ik een bloem in de knop, binnenkant enkel dan 2 bloems. Maarja enzo. Ik zie me al zo'n zaak binnendreutelen..
Op de polsen vind ik het allermooist. Maar 'watzullenanderendanwelnietdenken' en zulks.
quote:Op maandag 27 september 2010 19:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat heb je k_i_m? ik heb dus geen tattoo's en het zal ook wel never niet gebeuren. Ik ben er geen tiep voor denk.
Parelketting-broekrok dakderben.
wattan?quote:Op maandag 27 september 2010 19:37 schreef k_i_m het volgende:
Oja, en als ze weg zijn, dan wil ik een nieuwe op mijn kuit.
Daar heeft Patricia Paay wat op gevonden!quote:Op maandag 27 september 2010 19:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat heb je k_i_m? ik heb dus geen tattoo's en het zal ook wel never niet gebeuren. Ik ben er geen tiep voor denk.
Parelketting-broekrok dakderben.
Iets met mooie kleurenquote:
oh leuk!quote:Op maandag 27 september 2010 19:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Cupcake met naam van de dame staat nog steeds op de planning
Ja, ik dacht ook al; huh, french manicure op de tenen?quote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Die van patricia Paay vind ik wel mooi. Alleen die teennagels Huuuuuuuuuuuuuu
kolerequote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef lily het volgende:
[..]
oh leuk!
Ik houd van taartjes en ijsjes tattoos![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 september 2010 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
thanks for pointing that out.ik had het gelukkig gemist. maar nu niet.
wees eens lief voor mijn innerbiblebeltmeisje![]()
Kan best hoor, zelfs op kortere nagelsquote:Op maandag 27 september 2010 19:53 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook al; huh, french manicure op de tenen?
Ik had het nog niet eerder gezien. Zou Paay dan ook gel erop hebben?quote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Kan best hoor, zelfs op kortere nagels![]()
Geen idee, dr zijn er wel die het doen, ik nietquote:Op maandag 27 september 2010 20:02 schreef lily het volgende:
[..]
Ik had het nog niet eerder gezien. Zou Paay dan ook gel erop hebben?
quote:Op maandag 27 september 2010 20:03 schreef Lishe het volgende:
Mous! Jij hebt echt mega-schattige voeten!
Die middelste is echt gaaaaaf!quote:Op maandag 27 september 2010 19:47 schreef debuurvrouw het volgende:
op je kuit? Wat dan?
[ http://www.tattoosdaily.com/hibiscus-tattoos/215447_0492.jpg&t=1]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets vind ik echt mooi. Alhoewel ik bij alledrie wel wat te zeiken heb.de laatste zijn de kleuren gewoon echt mooi van. Maar ja, hoe lang?
Worstentenen... ik heb ze ook!!quote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef moussy het volgende:
[..]ik deed ze nog wel netjes onder een linkje, omdat niet iedereen van tenen houdt
Mn kleine worstentenen
ja, dat heb ik dus ook. En dan? ik wil niet zo'n kromme colibrie erbij. Wel een mooie. Wie vertrouw je dat toe. Hoe snel ben ik het weer zat. Wanneer veranderd mijn smaak (weer eens)quote:Op maandag 27 september 2010 20:10 schreef cattie het volgende:
[..]
Die middelste is echt gaaaaaf!
Iets in mij wil wel een tattoo. maar ja, ik ben er toch te scheiterig voor. En als ik wat wil, dan wil ik niet zo'n lullig roosje op mijn schouderblad (sorry schoonzus, maar dat was echt geen porum op je trouwdag) maar zoiets groots op mijn rug of zij ofzo. Tegelijkertijd mag het niet zichbaar zijn als ik kleding aanheb, ivm bepaalde carrierewensen.
Pixiequote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef lily het volgende:
[..]
oh leuk!
[ afbeelding ]
van hoeveel cent?quote:Op maandag 27 september 2010 19:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb twee postzegels. op mijn bovenarm.
dees wil ik!quote:Op maandag 27 september 2010 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan zocht ik dus kersen hè. en toen struikelde ik over de leukste webwinkel éver. This is gonna kost me.![]()
http://www.lolalifelines.(...)at=26&categorieId=26
Ohquote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef lily het volgende:
[..]
oh leuk!
[ afbeelding ]
trui!!! heb je die pannenlappen uit de link van buuf gezien?quote:Op maandag 27 september 2010 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan zocht ik dus kersen hè. en toen struikelde ik over de leukste webwinkel éver. This is gonna cost me.![]()
Ja, nou ja, dat is dus hélemaal wat ik bedoel.quote:
ja maar voor de aankleding van een kinderkamer, dan mag t wat kosten toch?quote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat is dus hélemaal wat ik bedoel.die EHBO koffer.
de kleurtjes van de achtergrond. de jaren 50 dames..
het tafelzeil met kersen
het is wel duur achtig, sommige dingen.
Nee joh, gewoon voor in de keuken. en voor op mij.quote:Op maandag 27 september 2010 21:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja maar voor de aankleding van een kinderkamer, dan mag t wat kosten toch?![]()
misschien krijg k b. zover
oh men ik heb pagina's open van de dingen die ik leuk vind maar mn pc loopt vast erop![]()
ik moet ook bij alles aan Lishe denken trouwens haha![]()
hahaha ja nee jij moet idd gewoon voor jezelf enzoquote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon voor in de keuken. en voor op mij.als ik Buum eerst nog moet overhalen een kind te krijgen en dáárna nog een kinderkamer moet freubelen is alles al uitverkocht
Dat schijnt tegenwoordig belastingtechnisch heel aantrekkelijk te zijn. 4 kinderenquote:Op maandag 27 september 2010 21:10 schreef trui het volgende:
bovendien is 't inclusief kind nog veel duurder!
Oeh, denkaanmijdenkaanmijdenkaanmijquote:Op maandag 27 september 2010 21:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha ja nee jij moet idd gewoon voor jezelf enzoik heb nog een kind-op-komst om me achter te verschuilen
dat ik er dan hier en daar wat voor mezelf bij doe hoeft niemand te weten natuurlijk
Ik zie trouwens wel wat dingen die in China vrij gemakkelijk (en vrij goedkoop) te krijgen zijn. Ik ga es even kijken of ik B. zover krijg dat ie wat voor me mee sleept
quote:Op maandag 27 september 2010 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oeh, denkaanmijdenkaanmijdenkaanmij
Ja, hoi!quote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef huuphuup het volgende:
denk aan dit bijvoorbeeld dan hè, weet niet of t je ding is, maar die staan gewoon in de supermarkt voor wehnag bij mijn weten.
http://www.lolalifelines.(...)at=26&productId=3428
Gewoon doen!quote:Op maandag 27 september 2010 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! hélemaal mijn ding.en van die goeikope plastic zut. I'm a sucker for it.
![]()
Oh ja, ik moet een brief schrijven.ik weet niet hoe. Want ik wíl die baan. écht.
quote:Op maandag 27 september 2010 21:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, hoi!![]()
Die moet ik voor in mijn tuin-thee-huis!
PM Mevrouw van Dalen even! Zij heeft mij geweldig geholpen met een vorige briefquote:Op maandag 27 september 2010 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! hélemaal mijn ding.en van die goeikope plastic zut. I'm a sucker for it.
![]()
Oh ja, ik moet een brief schrijven.ik weet niet hoe. Want ik wíl die baan. écht.
Dat is het huup, je moet gewoon je eigen onderneming beginnen met toffe importspulletjes uit China en Japan enzo!quote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
misschien moet ik B. maar vanuit daar een doos vol zooi laten verschepen ofzo haha.![]()
ET oh als je die kans hebt moet je het écht doen
Goed idee! ga ik gelijk eens even doen.quote:Op maandag 27 september 2010 21:31 schreef innepin het volgende:
[..]
PM Mevrouw van Dalen even! Zij heeft mij geweldig geholpen met een vorige brief
Shit wat een link!quote:Op maandag 27 september 2010 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan zocht ik dus kersen hè. en toen struikelde ik over de leukste webwinkel éver. This is gonna cost me.![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Goed idee! ga ik gelijk eens even doen.
ah, ik heb geloof ik iets gemist!!quote:Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
de baan die ze speciaal voor mij bedacht hebben.
Ik voorzie een huupfee webshopjequote:Op maandag 27 september 2010 21:31 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
ff serieus he..bij het bedrijf waar de man werkt, wordt elke maand een zeecontainer vol spullen uit china naar hier verscheep. Kleine moeite om er spullen aan toe te voegen
Lief dat je eraan denktquote:Op maandag 27 september 2010 21:41 schreef mefke79 het volgende:
debuurvrouw, ik wil ook wel kijken hoor...pm maar.
Innepin, hoe gaat het met jouw zoektocht eigenlijk? Of ben je niet meer op zoek?
Maar dat trekt dan weer bij aan het eind van het jaar bij de belastingopgave.quote:Op maandag 27 september 2010 22:24 schreef moussy het volgende:
Ik vind het salarisstrookje van een baan er bij altijd zo om te huilen met die loonheffingskorting en zo die je maar aan 1 werkgever mag geven
quote:Op maandag 27 september 2010 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik wil ook een baan.![]()
En deze vind ik zó leuk. En zou me zó passen. maar ja. ik heb echt niks om te bewijzen dat ik het kan. En hoe krijg je nou over in een brief dat je het échtechtecht kan. en dat je die baan moet.![]()
Is het raar om naar je posthistorie te verwijzen?
Ik heb tot nu toe ieder jaar wel iets terug moeten betalen omdat er weer eens wat verkeerd gegaan wasquote:Op maandag 27 september 2010 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dat trekt dan weer bij aan het eind van het jaar bij de belastingopgave.
(Zo is me verteld in WGR).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
quote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef oeke het volgende:
Oh TF, die mooie foto van die bloem die je laatst maakte, dat is toch niet deze he?Nope en dat is ook geen aardbei. Ik weet wel hoe hij wel heet maar kan er ff niet opkomen. heb je niks aan he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
ik heb een aantal keer geprobeerd om ze te poten (je koopt ze in van die viezige knolletjes)quote:Op maandag 27 september 2010 23:41 schreef oeke het volgende:
Oh! Dank jullie wel!
We hebben er nu een, maar ik wil er veel! Ik vind ze zo mooi!
Ik stop ze in de grond als het al tijden regent. Dat wil ook welquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb een aantal keer geprobeerd om ze te poten (je koopt ze in van die viezige knolletjes)
maar ze kwamen nooit op.
tot ik las dat je ze eerst 24 uur onder water moet zetten voor ze de grond in gaan.
en toen deden ze het wel
Ik kom dan op 36u uit en F. gaat een dag minder werken. Kinderen dan in totaal 3,5 dag naar het kdv. Op het randje, maar nog wel acceptabel vinden wij zelf.quote:Op maandag 27 september 2010 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe ieder jaar wel iets terug moeten betalen omdat er weer eens wat verkeerd gegaan wasMaar das nu over, die werkgever heb ik niet meer
Ga jij proberen te fulltimen en stinkie een beetje dr bij of helemaal huisvaderen?
Ik zou graag zien dat M. nog een halve dag minder gaat werken.. Dan zitten de kindjes nog maar 3 dagen... Maar ik geef het weinig kans, meneer is opeens de carrieretijger aan het uithangen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Hopelijk slaat het aan Diaan!
[..]
Ik kom dan op 36u uit en F. gaat een dag minder werken. Kinderen dan in totaal 3,5 dag naar het kdv. Op het randje, maar nog wel acceptabel vinden wij zelf.
sealife?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef chacama het volgende:
*ploft neer*
Wie oh wie uit omgeving Den Haag (of gewoon wie dan ook) weet voor mij en de rest van de familie een leuk dagje uit. Het mooi weer programma is Madurodam, maar dan zoeken we ook nog een plekje om gezellig te eten en een slecht weer alternatief. De leeftijd van de kinderen zijn:
Jongens in de leeftijd: 2-5-8
Meinden: bijna 4 en 7
We zoeken iets voor binnen om te doen, maar geen binnenspeeltuin. En ter info mijn vader heeft ons uitgenodigd en we doen dit om mama's verjaardag te 'vieren'.
nee joh, daar is geen klap aan.. je betaalt je gek aan entreeprijzen en je staat binnen no-time weer buitenquote:
De laatste keer dat ik er was is ruim 10 jaar geleden...quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee joh, daar is geen klap aan.. je betaalt je gek aan entreeprijzen en je staat binnen no-time weer buiten
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Naturalis in Leiden is leuk.
Museon in Den Haag ook
ik stond er binnen een half uur weer buitenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef Pvoesss het volgende:
Sealife! is echt zoooo niets. Ik heb een kortingskaart en zelfs dan vind ik het nog erg veel geld.
Al is het wel vernieuwd dit jaar en hebben ze nu van alles nieuw.
Als je er langer dan een uur bent vind ik het knap
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is jouw vraagteken kapot chacama.
Zo ja, dan heb je er hier een om te knippen en plakken
?
quote:
Dat wordt best heftig voor jou lijkt me... ik moet er zelf niet aan denken om 36 uur te werken... ik vind 24 uur meer dan genoeg. Wel lekker dat F. een dag minder gaat werken... Bij Peace op het bedrijf doen ze daar erg moeilijk over en dan hebben we het over een dag per 2 weken...quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Hopelijk slaat het aan Diaan!
[..]
Ik kom dan op 36u uit en F. gaat een dag minder werken. Kinderen dan in totaal 3,5 dag naar het kdv. Op het randje, maar nog wel acceptabel vinden wij zelf.
Ja, wel heftig, maar er zijn ook echt heel veel plussen aan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wordt best heftig voor jou lijkt me... ik moet er zelf niet aan denken om 36 uur te werken... ik vind 24 uur meer dan genoeg. Wel lekker dat F. een dag minder gaat werken... Bij Peace op het bedrijf doen ze daar erg moeilijk over en dan hebben we het over een dag per 2 weken...
Mous, wat een mooiefoto's
![]()
Leuk!! Welke functie is het?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, wel heftig, maar er zijn ook echt heel veel plussen aan.
Wij zijn 2 jaar geleden geweest en langer dan een uur binnen geweest. Die zeepaardjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef Pvoesss het volgende:
Sealife! is echt zoooo niets. Ik heb een kortingskaart en zelfs dan vind ik het nog erg veel geld.
Al is het wel vernieuwd dit jaar en hebben ze nu van alles nieuw.
Als je er langer dan een uur bent vind ik het knap
Koomans, dat is het inderdaadquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:44 schreef chacama het volgende:
Jij mazzelaarI-phone
@ Max, helaas geen voorstellingen op de tiende zoals ik het kan zien. Poppentheater is denk ik Koomans poppentheater.
Neeee! Jouw kleine ei komt straks helemaal hoteldebotel tot over zn oren verliefd thuis met zo'n hele dame alquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Nog geen bericht dus BE?
oh ja brief schrijven.![]()
euh.
Maar eerst koffie.eerst ff zetten.
Mooie foto's van je kinders Mous!!dan is mijn ei nog maar echt een ei. Wat een dáme!
en Cas-met-de-pet.
en ja, poezebaby uitstraling, ik zei het al.
![]()
wil je graag PM TF?
het kan nog, tis nog geen 17 uurquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, stilte hier nog Buuf.
Maar goed, sollicitatie sloot gisteren en er was al vermeld dat de gesprekken donderdag zullen zijn, dus je kan alle voorbereidingen treffen mochten ze het pas morgen kunnen laten weten, maar ik hoopte eig. vandaag al iets te horen.
oh ja, spannend hè.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, stilte hier nog Buuf.
Maar goed, sollicitatie sloot gisteren en er was al vermeld dat de gesprekken donderdag zullen zijn, dus je kan alle voorbereidingen treffen mochten ze het pas morgen kunnen laten weten, maar ik hoopte eig. vandaag al iets te horen.
wat triestigquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
Pfoeh... Asiel belde net, ze hebben plek voor onze Janus...
Ergens een hele opluchting dat het nu gaat gebeuren, maar ik zit ook wel een beetje te bibberen hoor... Onze rooie goedzak...
Ik heb eigenlijk ook altijd wel een zwak voor Nerd-meisjes gehad (niet dat ik erop val ofzo)quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou Huup, ik geloof dat mijn ei een voorkeur heeft voor Nerd-meisjes.die dus nog op door hun moeder gekochte gezondheidsschoenen lopen enzo. En geen trek hebben in de laatste mode.
nou, ja, da's wel definitief hè. Wanneer ga je m brengen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
Pfoeh... Asiel belde net, ze hebben plek voor onze Janus...
Ergens een hele opluchting dat het nu gaat gebeuren, maar ik zit ook wel een beetje te bibberen hoor... Onze rooie goedzak...
ik begrijp je zwak helemaal.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:32 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook altijd wel een zwak voor Nerd-meisjes gehad (niet dat ik erop val ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |