Dat kan best aan de stuurkogel liggen hoor!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:30 schreef The6thgate het volgende:
Nope was me nooit opgevallen.
Er zijn naast de remmen 2 dingen die me opvielen:
- vaag rateltje rechtsvoor ergens bij de motor, hopelijk is dat misschien die stabillisatorstang met speling.
-Hij trekt iets naar rechts, maar lijkt me dat dat niet wordt veroorzaakt door die stuurkogel
Ook de linker? :pquote:Op maandag 17 januari 2011 19:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat kan best aan de stuurkogel liggen hoor!
Hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:44 schreef GizartFRL het volgende:
En binnenkort weer een extra Peugeot op de Nederlandse wegen.
Vandaag afspraak gehad bij het RDW voor het invoeren van de recent aangeschafte Peugeot.
Een 205 Lacoste uit 1986 met 130.847 km op de teller.
RDW keuring was in een kwartiertje klaar.
nu wachten op de platen en dan APK afmelden.
Voor de niet kenners, dit type:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,3897915,page=1
( toevalligerwijs, mijn oude Lacoste, ( van KM 120K tot 180K gereden) zelfs nog van een andere fokker gekocht destijds. )
Ja, als je wiel iets afwijkt qua stand van de andere is er natuurlijk altijd kans dat je auto 1 kant op trekt. Kan ook komen doordat hij niet goed uitgelijnd is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:39 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ook de linker? :p
Eigenlijk best kut als je weinig van autotechniek af weet. Ben je gelijk een mooi doelwit voor oplichters die er zo even wat zaken bij verzinnen
Ik heb ook een 107 en erger me aan het vreselijk slechte geluid. Waar heb jij je geluid opgewaardeerd en voor hoeveel? En zit er in jou 107 ook een geïntegreerde audio module?quote:
Wat bedoel je met geïntegreerde audio module? Ik heb ervoor gekozen om de originele radio te behouden omdat dat gewoon het mooiste staat vind ik. Wel heb ik een Dension-300 erin gezet , zodat ik mijn iphone met de radio kan bedienen. Daarnaast heb ik een Axton subwoofer /versterker in 1, ingebouwd. En de voorspeakers vervangen door pioneers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb ook een 107 en erger me aan het vreselijk slechte geluid. Waar heb jij je geluid opgewaardeerd en voor hoeveel? En zit er in jou 107 ook een geïntegreerde audio module?
Daarmee bedoel ik dat de radio/cd module mooi in het dashboard zit. Zo dus:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:47 schreef Swindler het volgende:
[..]
Wat bedoel je met geïntegreerde audio module? Ik heb ervoor gekozen om de originele radio te behouden omdat dat gewoon het mooiste staat vind ik. Wel heb ik een Dension-300 erin gezet , zodat ik mijn iphone met de radio kan bedienen. Daarnaast heb ik een Axton subwoofer /versterker in 1, ingebouwd. En de voorspeakers vervangen door pioneers.
Ik weet niet of je het nieuwe of oude type hebt? In het oude type zijn de speakers om te huilen , in het nieuwe model , zijn de speakers nog best helder in combinatie met een subwoofer. Dit komt omdat je de bass niet meer over die speakers laat gaan.
Ja die heb ik ook nog:)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat de radio/cd module mooi in het dashboard zit. Zo dus:
[ afbeelding ]
Mijn 107 is van november 2010. De speakers zitten onder de voorruit (rechtsboven op de foto).
Rode en gele draad omwisselen aan de achterzijde van de radio!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef Mercer het volgende:
Ik zit met een probleem bij het installeren van een aftermarket radio in mijn 206. Hij gaat niet vanzelf aan, en hij vergeet de instellingen. Iemand hier dat ook gehad met een 206? En hoe heb je dat opgelost?Ik heb al ergens gelezen dat er eventueel een adapter is voor een 206 vanaf 2001>>>. Probleem is dat de mijne van begin 2000 is.
![]()
Werkt perfect!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Rode en gele draad omwisselen aan de achterzijde van de radio!
8.3 sec op de 100 en 206pk! Me ouwe hebben ook zo'n 406 Break met lederen interieur. Rijd inderdaad wel lekker maar het is maar een twee punt nulletje, automaat en op gas dus veel minder potentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:14 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ben zelf een Alfa-Romeo liefhebber, maar mijn ouders hebben een Peugeot 406 break v6, erg fijn om mee te rijden, vooral rechtdoor. Volgens mij zit deze op ruim 200pk, genoeg om veel gti'tjes bij stoplichten er uit te trekkenErg grappig omdat de 406 er nogal onschuldig uitziet
In de bochten doet hij het minder goed
Dan rij ik liever met mijn AR145, of 155. (1.8 en 2.0ts)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |