Awww... ze weten niet wat ze missen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Kom je binnen met je chagrijnige ochtendhoofd, vang je zo een stukje gesprek op tussen collega's 2 bureaus verder.
"bla bla klets bla.... ja van die vreselijke sweaters kun je overal al wel kopen, met van die capuchons enzo.... bla klets bep"
Kijk je naar jezelf en zie je dat je een capuchonsweater aan hebt...
Onze thermostaat geeft gewoon aan hoeveel graden het is en als je dan op het knopje drukt geeft ie aan op hoeveel hij staat ingesteldquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is je thermostaat nog steeds stuk als ie 17 graden aangeeft terwijl het 20 graden is
ja en als je dan 10 seconden wacht springt ie weer terug naar hoeveel graden het IS. Daar ging het iig over.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Onze thermostaat geeft gewoon aan hoeveel graden het is en als je dan op het knopje drukt geeft ie aan op hoeveel hij staat ingesteld
Oh jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en als je dan 10 seconden wacht springt ie weer terug naar hoeveel graden het IS. Daar ging het iig over.
Huh? Die snap ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Inu het volgende:
Nee, ben thuis aan het werkAnders ben ik echt niet zo vroeg wakker
Handig! Ik heb helaas geen thermostaat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Onze thermostaat geeft gewoon aan hoeveel graden het is en als je dan op het knopje drukt geeft ie aan op hoeveel hij staat ingesteld
heb jij thermostaatradiatoren dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:15 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Handig! Ik heb helaas geen thermostaat.
Nee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij thermostaatradiatoren dan?
oh, ik legde een verkeerde link...quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik vrij zou zijn zou ik nu nog slapen
gashaard! bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb een moederhaard in de woonkamer staan, met stand 1 tot 5 en dat is het.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik legde een verkeerde link...
[..]
gashaard! bestaat dat nog?
laat je dan je balkon dichtmetselen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
![]()
En ze worden ook nog gemaakt hoor.
Maar de mijne moet wel vervangen worden in de komende jaren, dan wil een een cv combiketel op het balkon laten bouwen.
Er zit een nis op het balkon en daar laat ik dan een deur in zetten en van binnen laat ik m isoleren. Dan heb ik een kast waar de cv in kan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laat je dan je balkon dichtmetselen?
Oh da's wel hip! Scheelt een hoop ruimtequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Er zit een nis op het balkon en daar laat ik dan een deur in zetten en van binnen laat ik m isoleren. Dan heb ik een kast waar de cv in kan.
Zekers, en een moederhaard staat bijzonder lelijk in de woonkamer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh da's wel hip! Scheelt een hoop ruimte
wat had je geprobeerd dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:26 schreef -moppie- het volgende:
SQ, mijn nagellakpoging (2 stuks) van gisteravond zijn totaly mislukt!
gewoon lakken, maar het lukte niet!quote:
Dat heb ik standaard als ik mijn nagels lak.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gewoon lakken, maar het lukte niet!
Het zat overal, had druipers en op bijna al mijn nagels had ik een konadje (vingerafdruk)
Welk merk lak heb je gebruikt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gewoon lakken, maar het lukte niet!
Het zat overal, had druipers en op bijna al mijn nagels had ik een konadje (vingerafdruk)
nee dat is SQ!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:39 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat heb ik standaard als ik mijn nagels lak.Maar jij bent dus de nagellakkoningin van FOK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |