Ja het is best lastig een plaatje te vinden van een man met rode nagellak.quote:
neequote:Op maandag 27 september 2010 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Moppie, je PM-box is vol!
Maar de Chinaglazegroothandel op De Run heeft koopavond op maandag
Hee da's nieuw! Fuckers!quote:Op maandag 27 september 2010 09:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
neealleen 1e maandag van de maand!
pm-box is opgeschoond!quote:Op maandag 27 september 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hee da's nieuw! Fuckers!
Wel lol dat jij dat al wist trouwens
morgen komt de verhuisploegquote:
En voel jij jezelf al thuis?quote:Op maandag 27 september 2010 11:35 schreef Man_bijt_hond het volgende:
De hoogopgeleiden autisten SC gevonden.
meer uit de kast die ik voor feb leeg maak.quote:
Zitten wij te wachten tot Feb onderhand eens uit de kast komt, ga jij hem weer in een kast stoppenquote:Op maandag 27 september 2010 12:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
meer uit de kast die ik voor feb leeg maak.
nee nee, das meer om er in en dan meteen weer eruit te gaanquote:Op maandag 27 september 2010 12:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zitten wij te wachten tot Feb onderhand eens uit de kast komt, ga jij hem weer in een kast stoppen
quote:Op maandag 27 september 2010 12:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zitten wij te wachten tot Feb onderhand eens uit de kast komt, ga jij hem weer in een kast stoppen
LINK!!!!quote:Op maandag 27 september 2010 13:52 schreef FUFR het volgende:
Eigenaar Segway verongelukt op Segway
LONDEN - De steenrijke eigenaar van het Segway-bedrijf, is om het leven gekomen door een bizar ongeluk met zijn eigen Segway.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
werktijd = mijn tijdquote:
been there done thatquote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ga geld verdienen![]()
of bij wat wanbetalers langs de deur!
quote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gebruik je wel een glasvijl Fruf?
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
graag een kleiner plaatje ivm flippende telefoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |