abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:54:26 #76
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_87830013
-edit: dit is ONZ niet-

[ Bericht 48% gewijzigd door Mike op 22-10-2010 13:56:17 ]
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_87831950
Wie kan we helpen met het volgende:

ben al een gehele tijd op zoek naar een jeugdserie/film (denk dat het een serie is)
Gezien mijn leeftijd nu denk ik de jaren 80, maar kan ook eind 70 zijn geweest
Het ging over japanners/chinezen/samurai achtigen en het was een avaonturen / vechtserie met daarin, wat ik me zo kan herinneren, ook kale gasten met lange paardenstaarten, en er waren ook wat vrouwelijk hoofdrolspeelsters die goed met het zwaard om konden gaan.

Nu dacht ik een hele tijd geleden zelf aan Shogun, die heb ik inmiddels maar is het niet.

Op de 1 of andere manier denk ik aan Gengis Khan, maar daar vind ik geen series van, wel de films van de laatste jaren.

wie helpt me verder
pi_87844066
Ben op zoek naar de titel van een film waarin volgens mij Jack Nickelson & Jodie Foster of Helen Hunt speelt.
Hij is al wat ouder en krijgt een relatie met de jongere vrouw die nog een klein kind heeft.
Nichelson is volgens mij ooit een kind verloren.
Film speelt zich af in een dorp ofzo. Ze wonen in/bij een klein winkeltje of benzinestation.
D'r zit ook iets in mijn hoofd met een meer ofzo..volgens mij speelt daar de clou vd film zich ook af.
Wat is de titel van deze film HELLUP
pi_87844474
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:22 schreef MrNiles het volgende:
Ben op zoek naar de titel van een film waarin volgens mij Jack Nickelson & Jodie Foster of Helen Hunt speelt.
Hij is al wat ouder en krijgt een relatie met de jongere vrouw die nog een klein kind heeft.
Nichelson is volgens mij ooit een kind verloren.
Film speelt zich af in een dorp ofzo. Ze wonen in/bij een klein winkeltje of benzinestation.
D'r zit ook iets in mijn hoofd met een meer ofzo..volgens mij speelt daar de clou vd film zich ook af.
Wat is de titel van deze film HELLUP
As good as it gets ???
http://www.imdb.com/title/tt0119822/
pi_87845802
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:32 schreef kvd het volgende:

[..]

As good as it gets ???
http://www.imdb.com/title/tt0119822/
Ik denk dat hij The Pledge bedoelt....zonder Jodie Foster of Helen Hunt... :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:49:08 #81
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_87848584
Inderdaad, zijn plot is een mix van The Pledge & As Good as it Gets
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_87860082
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:00 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Ik denk dat hij The Pledge bedoelt....zonder Jodie Foster of Helen Hunt... :P
ok..thanx
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:32:58 #83
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_87934197
Ik ben al heel lang op zoek naar een Aziatische horror. Ik weet niet meer uit welk land. Het enige dat ik me herinner is een hele enge scene waarbij een aantal tieners in eetschaaltjes (van aardewerk met zo'n aardewerken lepel) moesten roeren om de geesten/wezens op afstand te houden en dat er toen per ongeluk één brak en de geesten één van die tieners aanvielen.
Ik zoek me echt al tijden een ongeluk hierom
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:35:58 #84
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87938742
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:47 schreef pulletje het volgende:
Een collega van me kwam met de vraag of ik wist in welke film een scene zit waarin een stel aan het vrijen is. Als hij klaarkomt, komt er allemaal vuurwerk, slaande klokken, ja-knikkers en dergelijke.
Meer wist hij er niet van.. Mij komt ie bekend voor maar zou echt geen titel kunnen noemen..

iemand?
Volgens mij zit in Amélie zo'n soort scene!
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:32:41 #85
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_87946239
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:35 schreef morgane het volgende:

[..]

Volgens mij zit in Amélie zo'n soort scene!
Bij Amélie zijn het allemaal mensen die op hetzelfde moment klaarkomen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:58:41 #86
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87947346
Hmm, dan was het een andere film waar ik het in gezien heb :P erg helpvol.
pi_88020931
ben op zoek naar een film maar ik kan me echt heel weinig herinneren, hopelijk weet iemand van de film Guru's welke ik bedoel.

Begin heeft het meeste indruk gemaakt en is ongeveer nog het enige wat ik kan herinneren.

Een heftige schietpartij van enkele minuten in de jungle
waarbij je in de bios heel goed de kogels van achter je hoorde aankomen vliegen en voor in sloegen. Na het minutenlange geknal is het doodse stilte. Je hoort letterlijk een vlieg rondvliegen in de film.
Van heel de film kan ik me verder weinig herinneren :-) maar ik wilde het surround geluid van deze film nog wel eens horen. Ow...denk dat het wel 10 tot 15 jaar geleden kan zijn dat ik deze film in de bioscoop heb gezien.

Nog een makkelijke bonus vraag dan...die film van Nicolas Cage dat ie een ambulance chauff is...zo slecht vond ik die dat ik m niet eens af heb kunnen zien. Misschien is mijn smaak veranderd dat ik er een 2de keer wel door kom :-)
pi_88024364
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 13:51 schreef MrNiles het volgende:
Nog een makkelijke bonus vraag dan...die film van Nicolas Cage dat ie een ambulance chauff is...
:')
pi_88126380
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:54 schreef coberg het volgende:
Wie kan we helpen met het volgende:

ben al een gehele tijd op zoek naar een jeugdserie/film (denk dat het een serie is)
Gezien mijn leeftijd nu denk ik de jaren 80, maar kan ook eind 70 zijn geweest
Het ging over japanners/chinezen/samurai achtigen en het was een avaonturen / vechtserie met daarin, wat ik me zo kan herinneren, ook kale gasten met lange paardenstaarten, en er waren ook wat vrouwelijk hoofdrolspeelsters die goed met het zwaard om konden gaan.

Nu dacht ik een hele tijd geleden zelf aan Shogun, die heb ik inmiddels maar is het niet.

Op de 1 of andere manier denk ik aan Gengis Khan, maar daar vind ik geen series van, wel de films van de laatste jaren.

wie helpt me verder

http://jeugdsentimenten.n(...)n-van-liang-shan-po/

http://www.imdb.com/title/tt0227975/

[ Bericht 4% gewijzigd door cobain1994 op 29-10-2010 23:33:39 ]
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:17:09 #90
307888 GloomySundae
My hours are slumberless
pi_88181890
Wie o wie kan mij helpen...

Ik zoek een film uit de jaren '80.
Een man heeft een (blind?) date met een vrouw. Ongever alles dat mis kan gaan gaat mis, het eindigt geloof ik met de hoofdrolspeler compleet ingepakt in het gips.
Het is NIET Blind Date met Bruce Willis.
pi_88186147
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:17 schreef GloomySundae het volgende:
Wie o wie kan mij helpen...

Ik zoek een film uit de jaren '80.
Een man heeft een (blind?) date met een vrouw. Ongever alles dat mis kan gaan gaat mis, het eindigt geloof ik met de hoofdrolspeler compleet ingepakt in het gips.
Het is NIET Blind Date met Bruce Willis.
Ik kom er twee tegen die redelijk bekend zijn uit die tijd:

After Hours
Mystery Date
  maandag 1 november 2010 @ 08:14:51 #92
22457 Patch
pi_88199207
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:50 schreef Xessive het volgende:

[..]

Ik kom er twee tegen die redelijk bekend zijn uit die tijd:

After Hours
Mystery Date
Ik dacht meteen aan The Night Before met Keanu Reeves
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 1 november 2010 @ 12:19:25 #93
307888 GloomySundae
My hours are slumberless
pi_88205226
Het is After Hours.

Heel erg bedankt! ^O^
pi_88218711
Ik zoek de titel van een film, die waarschijnlijk in 2010 is uitgekomen.
Wat ik me herinner van de trailer:
een groep romeinse soldaten patrouilleren door een boos met aan beide kanten heuvels.
langs die heuvels komen vuurballen naarbeneden rollen en de aanvoerder roept op dat moment keihard:
AMBUSH!
na de vuurballen komen er een soort van nomaden soldaten naar beneden gestormd om tegen de romeinen te vechten.

iemand enige idee welke film dit is?
pi_88218781
quote:
Op maandag 1 november 2010 18:53 schreef braampie het volgende:
Ik zoek de titel van een film, die waarschijnlijk in 2010 is uitgekomen.
Wat ik me herinner van de trailer:
een groep romeinse soldaten patrouilleren door een boos met aan beide kanten heuvels.
langs die heuvels komen vuurballen naarbeneden rollen en de aanvoerder roept op dat moment keihard:
AMBUSH!
na de vuurballen komen er een soort van nomaden soldaten naar beneden gestormd om tegen de romeinen te vechten.

iemand enige idee welke film dit is?
Centurion misschien?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_88219191
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Centurion misschien?
Dat was ontzettend snel, ben zelf al 3 uur aan het zoeken, thanks!
  maandag 1 november 2010 @ 23:42:04 #97
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_88232991
Ik zoek niet echt een titel, maar wel een goede (actie)film over de eerste wereldoorlog, hij hoeft niet heel erg nieuw te zijn, maar wel van na 1995 oid. het liefst wel wat actie want ik heb laatst passchendaele (oid) gekeken en wat een aanfluiting 1ste klas was dat zeg. (meer een kostuumdrama dan de beloofde actie). Flyboys heb ik ook al gezien btw..
Alvast bedankt!
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_88241492
hoj,

um geen idee of iemand weet wat ik bedoel xD haha maar in de tijd dat er yorin was,
was er een of andere tekenfilmserie en dan was er een (blauwe) jongen
die onderwater leefde met een roze rog (die me altijd deed denken aan tinkerbel),
en dan had die waterjongen normale vrienden,
beetje vaag misschien maar hoop dat iemand weet wat ik bedoel :P
pi_88318967
Weet niet of ik in het goede topic zit... maar een apart topic voor commercials kan ik niet vinden.

Een weekje geleden is op Nederland 1,2 of 3 een commercial geweest... dat ging volgens mij over babysterfte of ondervoeding. Beetje wreed thema... maar goed.

Een van de personages maakt aan het einde de opmerking van "zo nu heb ik honger".

Beetje vage beschrijving, maar ik heb de commercial zelf niet gezien.
Ik wil wel graag weten of die online staat, en of iemand hem herkend.

Iemand die ik ken heeft namelijk 2 jaar terug opnmes gehad voor een aantal VARA commercials, en een aantal beelden daarvan zijn gebruikt voor bovenstaande commercial (hoe slecht :') )
Dus nu heeft ie recht op een flinke Buy-Out :)

Weet iemand ondanks de gebrekkige beschrijving waar ik het over heb? :)
  donderdag 4 november 2010 @ 11:09:19 #100
22457 Patch
pi_88319099
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef animefanny het volgende:
hoj,

um geen idee of iemand weet wat ik bedoel xD haha maar in de tijd dat er yorin was,
was er een of andere tekenfilmserie en dan was er een (blauwe) jongen
die onderwater leefde met een roze rog (die me altijd deed denken aan tinkerbel),
en dan had die waterjongen normale vrienden,
beetje vaag misschien maar hoop dat iemand weet wat ik bedoel :P
Toevallig Flipper & Lopaka?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')