Kloptquote:Op zondag 26 september 2010 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk en dat kan je niet hebben.
Dat gaik nu beslissen.quote:Op zondag 26 september 2010 23:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Cherry van Ratatat is ook al zo chill.
Mijne nooitquote:Op zondag 26 september 2010 23:46 schreef -SG- het volgende:
bah bah, mijn laptop loopt om de haverklap vast
Het is inslaapval muziekquote:
Mijne is 2 maanden oud denk ikquote:
Dat dan weer wel.quote:
-> KPDquote:
Wat voor doorsnedes? Welk programma werk je mee?quote:Op zondag 26 september 2010 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn ontwerp is echt onmogelijk om doorsnedes van te maken.
Geen, moet met de hand. En verticale doorsnede gewoonnnnnn. Maar ik heb een diagonale muur en daar dan ook weer een paar muren parallel aan en pfffffffffffffffquote:Op maandag 27 september 2010 00:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor doorsnedes? Welk programma werk je mee?
Das wel weer lastig. Het tekenprogramma waar ik in teken heeft functies waarin je gewoon een vlak kan plaatsen, en dan alles kan weghalen en de ene of andere kant van het vlakquote:Op maandag 27 september 2010 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen, moet met de hand. En verticale doorsnede gewoonnnnnn. Maar ik heb een diagonale muur en daar dan ook weer een paar muren parallel aan en pfffffffffffffff
Wat heb je aan een verticale doorsnede?quote:Op maandag 27 september 2010 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen, moet met de hand. En verticale doorsnede gewoonnnnnn. Maar ik heb een diagonale muur en daar dan ook weer een paar muren parallel aan en pfffffffffffffff
Ja leuk.quote:Op maandag 27 september 2010 00:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das wel weer lastig. Het tekenprogramma waar ik in teken heeft functies waarin je gewoon een vlak kan plaatsen, en dan alles kan weghalen en de ene of andere kant van het vlak
Of gedeeltes. Alles kan er mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |