Hmmm, er wordt nu ook wel lukraak maar wat genoemdquote:Op zondag 26 september 2010 23:14 schreef fairytalessuck het volgende:
Niemand heeft wat te doen.
Noel
Het was toch duidelijk een Marco?quote:Op zondag 26 september 2010 23:26 schreef Balisto het volgende:
lol, Marco was een wilde gok![]()
Volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens naar de bestandsnaam van de foto, en die van mijn vorige foto's, dan snap je mijn (en iBenny's) sarcasme.quote:Op zondag 26 september 2010 23:28 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik wil even mijn ongenoegen kwijt over die foto van Hooidraad.
Iemand noemde Arnoud en hij zei dat diegene in de buurt zat.
HOEZO LIJKT MARCO OP ARNOUD?
Dat doe ik nooit, leg het maar gewoon even uit.quote:Op zondag 26 september 2010 23:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kijk eens naar de bestandsnaam van de foto, en die van mijn vorige foto's, dan snap je mijn (en iBenny's) sarcasme.
De allereerste foto die ik in deze reeks heb gepost was rechtstreeks van FaceBook, dus iBenny had 'm meteen achterhaald. Mijn volgende foto's geef ik daarom al een naam (zoals deze: arnoud.jpg) om de volgende betweter te laten falen. iBenny is er zelf nog een keer in getrapt en bij mijn laatste foto was er weer iemand.quote:Op zondag 26 september 2010 23:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, leg het maar gewoon even uit.
Wat niet hoeft te betekenen dat het met een S begint.quote:Op zondag 26 september 2010 23:37 schreef Balisto het volgende:
Beginletter is geraden, eindletter ook.
Ik snap het half maar dat geeft niet, ik kijk toch niet naar de link.quote:Op zondag 26 september 2010 23:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De allereerste foto die ik in deze reeks heb gepost was rechtstreeks van FaceBook, dus iBenny had 'm meteen achterhaald. Mijn volgende foto's geef ik daarom al een naam (zoals deze: arnoud.jpg) om de volgende betweter te laten falen. iBenny is er zelf nog een keer in getrapt en bij mijn laatste foto was er weer iemand.
Vandaar iBenny's emo.gif en mijn 14.gif.
Capiche?
Degene die er nu nog in trapt krijgt -1 !
Wel de beginletter en eindletter van 1 genoemde naam?quote:Op zondag 26 september 2010 23:40 schreef Balisto het volgende:
[..]
Wat niet hoeft te betekenen dat het met een S begint.
Van 2 verschillende genoemde namen.quote:Op zondag 26 september 2010 23:41 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Wel de beginletter en eindletter van 1 genoemde naam?
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 00:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]jij bent te goed voor dit spel.
Oeps, toch wel!quote:Op maandag 27 september 2010 00:36 schreef Balisto het volgende:
De beginletter is overigens nog steeds niet genoemd!
Nee hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 00:47 schreef Monco10 het volgende:
zou me niks verbazen als de naam allang genoemd is
Krijg je dan extra lessen in rekenen of lezen??quote:Op maandag 27 september 2010 00:47 schreef BigBif het volgende:
hoef pas in februari weer na school, stage hea..
Falco?
Ja.quote:Op maandag 27 september 2010 00:49 schreef Monco10 het volgende:
Bestaat er een bekende nederlander met deze voornaam?
het is een turkse naamquote:Op maandag 27 september 2010 00:49 schreef Monco10 het volgende:
Bestaat er een bekende nederlander met deze voornaam?
Eindelijk!quote:
Yupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |