I know, ik dacht ik open even snel en maak daarna een fatsoenlijke OP. Wat ik bij deze gedaan heb.quote:
quote:
Ik ben het niet zelf hoorquote:Op zondag 26 september 2010 22:02 schreef doehetzelfer het volgende:
goh... vind je nog steeds een lieke, haha
ow haha, waar komen die foto's dan vandaan? en wie beslist de naam??quote:
Ik zoek op Google Afbeeldingen op een bepaalde naam die ik in m'n hoofd heb. Dan plaatje opslaan onder neutrale naam en hier plaatsen.quote:Op zondag 26 september 2010 22:08 schreef doehetzelfer het volgende:
[..]
ow haha, waar komen die foto's dan vandaan? en wie beslist de naam??
quote:Op zondag 26 september 2010 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zoek op Google Afbeeldingen op een bepaalde naam die ik in m'n hoofd heb. Dan plaatje opslaan onder neutrale naam en hier plaatsen.
quote:Op zondag 26 september 2010 22:20 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat is dat nou weer voor rare naam
Nee, heb er nog nooit van gehoord haha.quote:
Yes!quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O nee, volgens mij is dat 'm
Klaas
Goed geraden! Jij mag weer.quote:Op zondag 26 september 2010 22:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik geef vast een schot voor de boeg: Liesbeth
Goeie poging.quote:
Haha jij gunt het mij niet he!quote:
Als deze geraden is ga ik wel even op het kruisje klikken, dit is vrij verslavendquote:Op zondag 26 september 2010 23:14 schreef fairytalessuck het volgende:
Niemand heeft wat te doen.
Noel
Klopt, ik moet voor school werken maar ben al de hele dag dit kutspel aan het doen.quote:Op zondag 26 september 2010 23:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als deze geraden is ga ik wel even op het kruisje klikken, dit is vrij verslavend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |