quote:Op donderdag 30 september 2010 22:12 schreef antidood1 het volgende:
ik wil graag een Postalgold-mannetje over mijn chrome-logo met lachende-huilende smiley (slaat nergens op maargoed)
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:19 schreef antidood1 het volgende:
[..]
bedoelde eigenlijk gewoon dat mannetje over mijn huidige plaatje
deze dus:
[ afbeelding ]
Fotosoep:quote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Trolololo kun je eens uitleggen hoe je die gifjes uitknipt?
hoef alleen maar van vuurvos naar soep te slepen en te exporterenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:23 schreef antidood1 het volgende:
[..]
veel scheelt het niet
(hoe doet ie dat zo snel trouwens?!)
firefoxquote:Op donderdag 30 september 2010 22:28 schreef trolololo het volgende:
[..]
Fotosoep:
Importeren als filmpje (met dus losse frames) en dan even snel ongeveer 8 seconden per frame de Postalgold meneer uitknippen en dan een achtergrond erachter plakken;
[..]
hoef alleen maar van vuurvos naar soep te slepen en te exporterenkind kan de was doen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:04 schreef blckbb het volgende:
Kan die bij mij misschien ook links/rechts onder? En dan bij deze:
[ afbeelding ]
Zelfde als ditquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:32 schreef o.us het volgende:
Hoi, TS. Ik wil er graag een maar mijn konijntje moet ook zichtbaar blijven dus niet met dat hoofd er voor geplakt. Kan je misschien iets leuks verzinnen?
oxoxoxoxo.us
PostalGold stuurde me 450 topics, dat was echt fantastisch.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:46 schreef antidood1 het volgende:
geniaal dit![]()
Postalgold neemt heel Fok! over!
O.usquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:32 schreef o.us het volgende:
Hoi, TS. Ik wil er graag een maar mijn konijntje moet ook zichtbaar blijven dus niet met dat hoofd er voor geplakt. Kan je misschien iets leuks verzinnen?
oxoxoxoxo.us
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |