Ik zal kijken of ik vandaag tijd heb. Ga morgenvroeg op vakantie, dus ben druk met de voorbereidingen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:12 schreef Warrick21 het volgende:
De zijkanten. Achterkant en natuurlijk jouw eigen mening van het toestel zover.
Ik ben vooral blij met die pijltjes-buttons ipv dat debiele trackballetje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik vandaag tijd heb. Ga morgenvroeg op vakantie, dus ben druk met de voorbereidingen.
Eerste indrukken:
Accu was gisteren snel leegHeb hem natuurlijk intensief gebruikt, maar ja....
Toestel is gigantisch rap en niet te groot... past goed in de broekzak.
Menu is allemaal net iets vriendelijker dan bij de Hero.
Interactie met htcsense.com heb ik nog amper bekeken, maar dat komt nog wel.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:18 schreef -J-D- het volgende:
Idd, APK..
Overigens:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=809322&page=20
Veel foto's en ervaringen van andere DHD users.
De schrijver zal wel geen Pakistaan geweest zijnquote:The sound from the build in speaker is good. It lacks some bass, but what else is new. It doesn't have a great max volume, but it sounds overall beter dan de Touch HD. (much less schrill)
Wanneer heb je hem besteld dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
[..]
De schrijver zal wel geen Pakistaan geweest zijn![]()
Anyway, mijn DHD is gisteren verzonden door Vodafone. Hopelijk vandaag nog levering door TNT/DHL, maar ik betwijfel of dat gaat lukken.
6 oktober, kreeg gisteren een mail van Vodafone dat hij verzonden is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:06 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem besteld dan?
Logisch.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:07 schreef APK het volgende:
Ik vind de kleuren op het scherm van de HD best flets in vergelijking met die van mijn Desire.
Zou toch niet zoveel uit moeten maken?quote:
Maak eens een foto van de twee toestellen naast elkaar?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Zou toch niet zoveel uit moeten maken?
Jammer dat je de saturation niet aan kunt passen...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maak eens een foto van de twee toestellen naast elkaar?
Misschien heeft de Desire HD slechte SLCD-schermen hoor, maar ik denk dat het gewoon het verschil van AMOLED vs. SLCD is.
android 3.0 komt eind dit jaar uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:25 schreef delano.888 het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen over dit toestel, wil heel graag een 4,3" android, maar 2.2 is onderhand al weer achterhaalt he, ben bang dat als er over 2 maanden android 3.0 uit komt er misschien ook wel een nieuw toestel komt met een 4,3" scherm en wat betere specs, want dit is nou niet heel heftig (heb een hd2)
Of gaat dat nog lang duren denken jullie? (android 3.0 en specs als een 1,5 ghz processor)
Ah, duidelijk, dat word dus wachten voor mij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
android 3.0 komt eind dit jaar uit.
Stuk minder crispy inderdaadquote:
Ik dacht ik wacht ook maar het gaat allemaal zo snel dan blijf ik wachtenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ah, duidelijk, dat word dus wachten voor mij.
Ik denk dat de Desire HD vrijwel zeker is van een update naar Android 3.0.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:25 schreef delano.888 het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen over dit toestel, wil heel graag een 4,3" android, maar 2.2 is onderhand al weer achterhaalt he, ben bang dat als er over 2 maanden android 3.0 uit komt er misschien ook wel een nieuw toestel komt met een 4,3" scherm en wat betere specs, want dit is nou niet heel heftig (heb een hd2)
Of gaat dat nog lang duren denken jullie? (android 3.0 en specs als een 1,5 ghz processor)
Waar heb je de desire voor 30 euro per maand besteld?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik dacht ik wacht ook maar het gaat allemaal zo snel dan blijf ik wachten![]()
Ik heb nu de normale 'oude' desire besteld 30 euro PM vodafone en niks bijbetalen voor 1 jaar![]()
Kan ik over een jaartje alweer wat nieuws uitzoeken
Hoewel ik ook wel erg graag de HD zou willen hebben vind ik bovenstaande een te goede aanbieding om te laten liggen![]()
Precies, want Android 3.5 staat gepland in najaar 2011.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik dacht ik wacht ook maar het gaat allemaal zo snel dan blijf ik wachten![]()
Pwned.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pwned.
Weer een toestel dat minder is dan de iPhone 4.
Don't feed the troll.
Ik heb daar geen last vanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mijn toestel, voorzover ik weet hebben alleen JD en ik zo'n ding.
Als anderen dat niet hebben ga ik gewoon terug naar de shop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |