Ik ben (gezond) jaloers.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:02 schreef -J-D- het volgende:
Net gekocht in de Vodafone-winkel in Nijmegen
Geen geheugenkaart erbij overigens. De 8 Gb kaart zat al in het toestel.
[ afbeelding ]
Ter vergelijking ook mijn oude Hero op de foto gezet, zodat je het verschil kan zien.
Meer real user foto's!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:02 schreef -J-D- het volgende:
Net gekocht in de Vodafone-winkel in Nijmegen
Geen geheugenkaart erbij overigens. De 8 Gb kaart zat al in het toestel.
[ afbeelding ]
Ter vergelijking ook mijn oude Hero op de foto gezet, zodat je het verschil kan zien.
Heb hem afgesloten met een 1jarige verlenging met Bel+SMS+Web 150.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:24 schreef ongelovelijk het volgende:
Is de hdh in een vf winkel duurder dan wanneer je hem online besteld via vf. Wil namelijk bestellen op internet en hier kost hij 0¤ bij een abbo van 20 euro(1e jaar).
Ik heb 'em ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:46 schreef -J-D- het volgende:
1e indruk =
Voelt niet veel te groot aan.
Wil elk jaar een nieuwe foonquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:07 schreef ongelovelijk het volgende:
heb hem toch maar besteld zojuist via vodafone.nl, hij is op voorraad dus binnen 5 a 10 werkdagen binnen, hoop volgende week. Zat zwaar te twijfelen tussen hdh en de sgs of iphone. maar toch maar voor de hdh gekozen tov. de sgs door het grotere scherm, flitser, ietsje sneller, en het feit dat ik al een paar mensen ken met een sgs en zo heb ik toch een toestel die net nieuw is. had liever een iphone maar vond deze toch te duur en wil geen t-mobile. scheelt me meer dan 500 euro in 2 jaar tijd en nog 100 smsjes meer ook per maand. weet iemand of je toevallig ergens online een extra batterij kan bestellen voor hdh?
-J-D- waarom kies jij voor een 1 jaarabbonement? bij vodafone betaal je in 2 jaar tijd voor bel, sms en web 200/400 maar 50 euro meer in 2 jaar tijd dan jou abbo in 1 jaar tijd?
Ik ben ook afgestapt van 2 jaar abbo's of telefoons gaan kapot of ik ben ze zat, 1 jaar abbo is superquote:
Heel slim inderdaad! Ik heb dat ook. Nieuwe telefoons komen steeds weer uit, een 2 jarig abbo nemen is jezelf gek maken.quote:
Ik vaker.quote:
iPhone komt ook bij KPN binnenkort, of is dat nieuws te laat?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:07 schreef ongelovelijk het volgende:
heb hem toch maar besteld zojuist via vodafone.nl, hij is op voorraad dus binnen 5 a 10 werkdagen binnen, hoop volgende week. Zat zwaar te twijfelen tussen hdh en de sgs of iphone. maar toch maar voor de hdh gekozen tov. de sgs door het grotere scherm, flitser, ietsje sneller, en het feit dat ik al een paar mensen ken met een sgs en zo heb ik toch een toestel die net nieuw is. had liever een iphone maar vond deze toch te duur en wil geen t-mobile. scheelt me meer dan 500 euro in 2 jaar tijd en nog 100 smsjes meer ook per maand. weet iemand of je toevallig ergens online een extra batterij kan bestellen voor hdh?
-J-D- waarom kies jij voor een 1 jaarabbonement? bij vodafone betaal je in 2 jaar tijd voor bel, sms en web 200/400 maar 50 euro meer in 2 jaar tijd dan jou abbo in 1 jaar tijd?
Wat voor een foto's wil je dan zien?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:46 schreef Warrick21 het volgende:
Waar blijven die foto's nou! ik wil het toestel echt zien, niet van die promo plaatjes enzo.
Kijk eens in het Tweakers topic.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:46 schreef Warrick21 het volgende:
Waar blijven die foto's nou! ik wil het toestel echt zien, niet van die promo plaatjes enzo.
Het ligt hier op een tafel en ik doe er niks mee, SIM zit nog in de gewone Desire tot JD antwoord geeft op de bluetooth-vraag.quote:
Ik hoor over het algemeen toch meer mensen zeggen dat ze voor de HTC Desire HD gaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:20 schreef Eurynox het volgende:
Mensen. De samsung galaxy s halen of drie weken wachten op deze. Zit namelijk bij hi en heb erg weinig geduld :-P
Op Tweakers staat anders een zeer mooie review, met self-made foto's.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:12 schreef Warrick21 het volgende:
De zijkanten. Achterkant en natuurlijk jouw eigen mening van het toestel zover.
Heb geen oude gegevens over gezet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Het ligt hier op een tafel en ik doe er niks mee, SIM zit nog in de gewone Desire tot JD antwoord geeft op de bluetooth-vraag.
Waar, kan nergens iets vinden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:48 schreef wolferl het volgende:
[..]
Op Tweakers staat anders een zeer mooie review, met self-made foto's.
http://tweakers.net/revie(...)hd2-met-android.htmlquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:18 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Waar, kan nergens iets vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |