neuh, hoezo?quote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dude....
ben je al verliefd op haar?![]()
ok, ok, dan wel. *zucht*quote:Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet? Damn, ik begin het te verleren...
Nou ja zeg! Pfff!quote:Op maandag 27 september 2010 20:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Probeer het eens bij Turbomuis, die valt wel op jonge jochies
Ja grappig he. Kennlijk als je eenmaal in Het Lijstje aan de linkerkant staat, domino effect. Ofzo denk ik. Leuk!quote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je FoBo loopt trouwens best hard, ik zie je steeds tussen de nieuwe posts staan
Je lijstje zit vast onder de kreukelsquote:Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef Natalie78 het volgende:
Allemaal geen ruzie maken hoor hier. *vouwt Het Lijstje maar weer op en bergt potlood ook weer op*
Zo werkt het idd bij de vrouwen die in het lijstje staan.quote:Op maandag 27 september 2010 21:03 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja grappig he. Kennlijk als je eenmaal in Het Lijstje aan de linkerkant staat, domino effect. Ofzo denk ik. Leuk!
Opvouwen, uitvouwen, opvouwen, uitvouwen.quote:Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je lijstje zit vast onder de kreukels
Dus misschien theoretisch gezien kom je er dan nooit meer uit?quote:Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Zo werkt het idd bij de vrouwen die in het lijstje staan.
dt zou kunnen ja....quote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dus misschien theoretisch gezien kom je er dan nooit meer uit?
Als je pech hebt niet.quote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dan loopt je FoBo vol zonder dat je tijd hebt om alle reacties te lezenquote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, lekker! Zo'n pak heb ik overigens zo weg in m'n eentje.quote:Op maandag 27 september 2010 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
iemand een stroopwafel trouwens? voor een vrijgezel is zo'n heel pakje toch wat veel...
vang!quote:Op maandag 27 september 2010 21:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, lekker! Zo'n pak heb ik overigens zo weg in m'n eentje.
Dat is onderhand wel duidelijk!quote:Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vang!
en t was meer om te benadrukken hoe ik eenzaam ik ben.....
Ja waarom ook niet. Zet ik koffie. What else...quote:Op maandag 27 september 2010 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dt zou kunnen ja....
iemand een stroopwafel trouwens? voor een vrijgezel is zo'n heel pakje toch wat veel...
Ghe, dank je.quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dan loopt je FoBo vol zonder dat je tijd hebt om alle reacties te lezen![]()
Ik zal je ook wel even pluggen
Sjors Kloenie?quote:Op maandag 27 september 2010 21:17 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja waarom ook niet. Zet ik koffie. What else...
Jaaaa! Nespresso. Heul goed. Komteraan!quote:Op maandag 27 september 2010 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Sjors Kloenie?
maar lekker, ik lus wel een bakkie!
Wheh, reputatiequote:Op maandag 27 september 2010 21:03 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja grappig he. Kennlijk als je eenmaal in Het Lijstje aan de linkerkant staat, domino effect. Ofzo denk ik. Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |