Hoezo?quote:Op maandag 27 september 2010 20:26 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind dit een heel raar topic worden zo...
wat doet ie dan ook in een datingsitetopic? daar komen toch alleen maar kanslozen? op je 17e moet nog wel wat te hosselen zijn als je wilt.....(niet dat mij dat ooit lukte, maar toch)quote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef Silenus het volgende:
Gasten, doe normaal. Die jongen is 17!
Lekker zelfbeeld, waarom noem je jezelf kansloos?quote:Op maandag 27 september 2010 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat doet ie dan ook in een datingsitetopic? daar komen toch alleen maar kanslozen? op je 17e moet nog wel wat te hosselen zijn als je wilt.....(niet dat mij dat ooit lukte, maar toch)
ik was de knipoog vergeten schatquote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lekker zelfbeeld, waarom noem je jezelf kansloos?
Eens met Spirit...quote:Op maandag 27 september 2010 20:26 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind dit een heel raar topic worden zo...
Dat was niet duidelijk nee...quote:
en daar ben ik het dan weer mee eens!quote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo wanhopig.. ik ga ECHT niet met je daten![]()
![]()
Okay, de meeste vrouwen snappen sarcasme niet...quote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Sorry?quote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Ze bedoelde het sarcastisch.quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef Thornado het volgende:
[..]
Sorry?
Alsjeblieft Spirit, donder a.u.b. even op en stop eens met het uithangen van het hooghartige grietje.
Ladies and Gentlemen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef Thornado het volgende:
[..]
Sorry?
Alsjeblieft Spirit, donder a.u.b. even op en stop eens met het uithangen van het hooghartige grietje.
hoe bedoel je?quote:
Eeeeeeeeeeegoooooooooooquote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
waarom?quote:
Dude....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |