Ik heb op RP zojuist weer twee 30+ vrouwen een geen interesse berichtje gestuurd..quote:Op maandag 27 september 2010 17:11 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Een man van 38 een oudere man noemen? Mmm, ben ik dan dus een oudere vrouw? Nou, als je het niet erg vind wil ik mezelf nog niet zo zien
Je noemt mij gewoon veldwerkquote:Op maandag 27 september 2010 18:29 schreef Silenus het volgende:
Ik kreeg ook vaak berichtjes van vrouwen van 30+, zo vanaf m'n 24e ongeveer. Heb ook met aardig wat vrouwen in de leeftijd van 32-36 gedate, net zoals ik een tijd daarvoor vooral met meisjes van 21-24 datete.
Uiteindelijk match ik het best met vrouwen die ongeveer 2 jaar ouder zijn dan ik. Is dat veldwerk toch nog ergens goed voor geweest.
je wordt op waarde geschatquote:
nu niet gaan overdrijvenquote:Op maandag 27 september 2010 19:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik word in elk geval gewaardeerd
Ik daar net zo single als in het echte levenquote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Er zou eens een dating site voor 15 tot 20 jaar moeten komen, alleen voor jongeren dus.
Voor fok hebben we nu ook de Dating Chat
Hebben jullie nog niet genoeg te neuken, als ik al jullie hosselverhaaltjes moet geloven?quote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Er zou eens een dating site voor 15 tot 20 jaar moeten komen, alleen voor jongeren dus.
Voor fok hebben we nu ook de Dating Chat
'kon' ik maar met iemand neuken.quote:Op maandag 27 september 2010 19:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hebben jullie nog niet genoeg te neuken, als ik al jullie hosselverhaaltjes moet geloven?
Ben je stuk?quote:Op maandag 27 september 2010 20:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
'kon' ik maar met iemand neuken.
micropenis?quote:
Weet ik veel dat het een man is, die icoontjes voor je naam liegen wel eens.quote:
je kunt naar de hoeren gaan? of in de kroeg een breezertje volgooien. maar dat bedoel je vast nietquote:Op maandag 27 september 2010 20:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Word lastig, als je niemand hebt. . . .
Probeer het eens bij Turbomuis, die valt wel op jonge jochiesquote:Op maandag 27 september 2010 20:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
'kon' ik maar met iemand neuken.
Nee, dat bedoel ik niet. Maarja, hoeren.... Mag toch pas vanaf je 18e? Dan moet ik nog een jaartje wachten. En dan nog het prijskaartje. En hoeren zijn niks voor mij. Die hebben het al zo vaak gedaan.quote:Op maandag 27 september 2010 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt naar de hoeren gaan? of in de kroeg een breezertje volgooien. maar dat bedoel je vast niet
Goedkoper dan het prijskaartje van een date, maar dat zal als je jong bent wel anders zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 20:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Maarja, hoeren.... Mag toch pas vanaf je 18e? Dan moet ik nog een jaartje wachten. En dan nog het prijskaartje.
ze vragen vast niet om legitimatie.....en anders moet je ff aan achter t station kijken. staan vaak dames zichzelf in te enten en ze zijn niet duur. dat moet goed zijn!quote:Op maandag 27 september 2010 20:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Maarja, hoeren.... Mag toch pas vanaf je 18e? Dan moet ik nog een jaartje wachten. En dan nog het prijskaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |