Ik heb inmiddels maar een verdwaalde toerist aan de haak geslagen. Tsja, als je niet komt opdagen he...quote:Op zondag 26 september 2010 23:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb een druk weekend gehad dus dan had ik weer geen tijd voor dates. Volgens mij staat er nog steeds een meiske op de kaasmarkt op me te wachten
.
En die zijn?quote:Op zondag 26 september 2010 23:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tijd wel, zin wel, maarja, m'n eigen voornemens zitten me in de weg
Lurken maakt me geen reet uit maar stuur aub geen bericht als je de vrouwelijke Robert Jensen bent bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 september 2010 22:59 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja dat doen dames in mijn leeftijdscategorie dus niet. Die lurken alleen maar (vast kliekje van een stuk of 10 dames)
wachten tot ik op z'n minst een baan, maar liefst ook weer een eigen woning heb.quote:
Ah okay ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.quote:Op zondag 26 september 2010 23:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wachten tot ik op z'n minst een baan, maar liefst ook weer een eigen woning heb.
Daten vanuit hier (woon bij m'n ouders) heb ik afgelopen voorjaar gedaan, en heb daar toch wat te weinig privacy voor, vind ik
misschien dat het werkt als ik iemand vind waarbij het niet realistisch is om op een avond "ff" op en neer te gaan, maarja als ik eenmaal met m'n hoofd in de wolken zit, is weinig me meer te gekquote:Op zondag 26 september 2010 23:10 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ah okay ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.
Spirit wil nog steeds niet happenquote:Op zondag 26 september 2010 22:59 schreef Natalie78 het volgende:
En weer wat wijzer, thanks. Toch maar eens kijken van de week.![]()
Maarre, Fok! dating op een laag pitje dus? *vouwt Het Lijstje dan maar op*
Gelukkig, jij hebt er ook last van. Ik dacht al dat ik de enigste was die alleen maar bi vrouwen kreegquote:Op zondag 26 september 2010 23:08 schreef Thornado het volgende:
Is het trouwens een hype, of is echt 90% van de OKC vrouwen biseksueel?
Ik word er een beetje moe van...
en datquote:Op zondag 26 september 2010 23:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Spirit wil nog steeds niet happen![]()
Haar datingmoto is dan ook "geen bericht geen interesse"quote:Op zondag 26 september 2010 23:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Spirit wil nog steeds niet happen![]()
[..]
Volgens mij date zij gewoon met niemand.quote:Op zondag 26 september 2010 23:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Haar datingmoto is dan ook "geen bericht geen interesse"
Haha dat is idd vervelend.quote:Op zondag 26 september 2010 23:24 schreef Thornado het volgende:
Stom...weer allemaal anonieme Fok!kers in mijn fotoboek. Die functie moeten ze echt uit Fok! slopen...no fun in that
Die user gluurt inderdaad wat af!quote:Op zondag 26 september 2010 23:24 schreef Thornado het volgende:
Stom...weer allemaal anonieme Fok!kers in mijn fotoboek. Die functie moeten ze echt uit Fok! slopen...no fun in that
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Heerlijk toch dat anoniem gluren? Net als op een terrasje mensen kijken alleen dan vanaf je eigen bank? Ik vind dat ook nog het leukste aan datingsites, aapjes kijken
Waarom anoniem, ben je bang dat ze anders tegen je gaan praten?quote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Heerlijk toch dat anoniem gluren? Net als op een terrasje mensen kijken alleen dan vanaf je eigen bank? Ik vind dat ook nog het leukste aan datingsites, aapjes kijken
Ja al die stapels fanmail, bah.quote:Op zondag 26 september 2010 23:52 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Waarom anoniem, ben je bang dat ze anders tegen je gaan praten?
Je kunt in het menu kiezen om foto's te beoordelen. Daar komen die cijfers voor je fotos uiteindelijk ook vandaan.quote:Op zondag 26 september 2010 22:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ah oke het klinkt nu wel ieeeeeeeetsje aantrekkelijker, thanks douche-eendje.
En Thornado geen idee, het is een grote mess van allerlei oproepen en berichten als ik op de website kom. Is je nickname hetzelfde daar? Wat ik ook niet begrijp is dat er mannen zijn die mijn naar aanleiding van mijn foto's een bericht hebben gestuurd. Maar hoe kunnen ze die zien dan?
Aah okay.quote:Op maandag 27 september 2010 07:31 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je kunt in het menu kiezen om foto's te beoordelen. Daar komen die cijfers voor je fotos uiteindelijk ook vandaan.
Als je dat doet, kan je voor credits ook een berichtje sturen naar iemand op die foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |