Je mag me op vele manieren aanspreken maar naar Nat luister ik niet hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 22:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeg Nat, wanneer kan ik dat bakje koffie op komen halen?![]()
Dan strijden twee mannen bijvoorbeeld om de gunst van een vrouw.quote:Op maandag 27 september 2010 22:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wat is een battledate? Ik ben nooit lid geweest van Paiq.
Alie?quote:Op maandag 27 september 2010 22:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je mag me op vele manieren aanspreken maar naar Nat luister ik niet hoor.
quote:Op maandag 27 september 2010 22:08 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dan strijden twee mannen bijvoorbeeld om de gunst van een vrouw.
Ik heb net verloren van een vent wiens internet steeds uitviel
Dan moet je na zoveel minuten kiezen tussen twee mannen met wie je tegelijkertijd gechat hebt. Een keertje gedaan. Ik ben gewoon niet zo enthousiast over Paiq geloof ik.quote:Op maandag 27 september 2010 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
precies weet ik het niet, maar het gaat er om dat 2 paiqers met elkaar battelen om met jou te speeddaten. maar hoe dat battelen precies gaat...
*noteert*quote:Op maandag 27 september 2010 22:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je mag me op vele manieren aanspreken maar naar Nat luister ik niet hoor.
quote:
maar ik scoor wel! hoppa!quote:
quote:
Eigenlijk wel lachen, ik ga 2 vrouwen om me laten "battelen", ik geloof toch geen fuck op die site, dus niets te verliezen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
precies weet ik het niet, maar het gaat er om dat 2 paiqers met elkaar battelen om met jou te speeddaten. maar hoe dat battelen precies gaat...
Nee kan toch niet? Het is toch altijd 2 mannen en 1 vrouw?quote:Op maandag 27 september 2010 22:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Eigenlijk wel lachen, ik ga 2 vrouwen om me laten "battelen", ik geloof toch geen fuck op die site, dus niets te verliezen.
niet huilen! ik ben net van de thuisplaat af (ong 4cm)quote:
Bedankt voor het terughalen van mijn meest traumatische ervaring op internet.quote:Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu automatisch aan 2 girls 1 cup denken?
2 girls 1 cup? wat is dat nu weer????quote:Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee kan toch niet? Het is toch altijd 2 mannen en 1 vrouw?
ik geeft het op, ik ga m'n verdriet verdrinken in sloten caffeïnevrije koffiequote:Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet huilen! ik ben net van de thuisplaat af (ong 4cm)
Is dat zo? Dat is weer een beetje discriminerend dan, aangezien we allemaal gelijk zijn enzo.quote:Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee kan toch niet? Het is toch altijd 2 mannen en 1 vrouw?
voyeur(s)quote:Op maandag 27 september 2010 22:12 schreef Hardrebel het volgende:
voyeur(s) Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Euuhhh caffeïnevrij? Vaarwel!quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik geeft het op, ik ga m'n verdriet verdrinken in sloten caffeïnevrije koffie![]()
vaarwel [ afbeelding ]
't ga je goed jongen!quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik geeft het op, ik ga m'n verdriet verdrinken in sloten caffeïnevrije koffie![]()
vaarwel [ afbeelding ]
Waarom toch dat wantrouwen? Op RP bang voor fakers, op Paiq zullen ze ook wel niet deugen. Waarom registreer je je daar dan?quote:Op maandag 27 september 2010 22:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Eigenlijk wel lachen, ik ga 2 vrouwen om me laten "battelen", ik geloof toch geen fuck op die site, dus niets te verliezen.
iets anders is er niet in huisquote:
geen medelijden van jou, zo'n trap na heb ik niet verdiendquote:
Vaak kom je in een vaste kring van mensen terecht. Als daar geen interessante mensen rondlopen is internet een mooie manier om je horizon wat te verbredenquote:Op maandag 27 september 2010 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En waarom zou de populatie mannen op een datingsite leuker zijn, dan de populatie mannen in jouw omgeving?
Volgens mij trekt een datingsite eerder een poel van mensen met "slechte" eigenschappen aan, die al in een gewone omgeving (irl) niet "aan de bak" komen.
Zonder nu de klootzak te willen uithangen, maar gewoon puur wetenschappelijk bekeken.
quote:Op maandag 27 september 2010 22:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen medelijden van jou, zo'n trap na heb ik niet verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |