Ik heb maar een bodempje Whiskey erbij gepakt om de stroopwafels weg te spoelenquote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wordt het nou ineens gay-dating met stroopwafels in dit topic? Toffe wending voor Sil's soap...
ow, maar jij mag best een stroopwafeltje meeëten hoor!quote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wordt het nou ineens gay-dating met stroopwafels in dit topic? Toffe wending voor Sil's soap...
doet hetzelfde, maar dan met een lekker glas Dr. Foots!quote:Op maandag 27 september 2010 21:54 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik heb maar een bodempje Whiskey erbij gepakt om de stroopwafels weg te spoelen
Bespeur ik hier enige mate van jaloezie?quote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Beantwoord nou eerst maar de conclusie die ik over vrouwen op datingsites getrokken heb.quote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Pseudo-professor Lamon. heeft gesproken....quote:Op maandag 27 september 2010 21:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik soms een beetje toneel speel, dus ik pak ze wel, maar ze klagen tegen mij vooral over niet voor je mening uitkomen, simpelweg liegen, meelopen met de horde,onterecht arrogant zijn en geen ambitie en dromen hebben.
Ik maak er dankbaar gebruik van, maar ik zie hier ook een les voor de mannen die geen camelion zijn.
Toch, al doe ik uit simpel eigenbelang gewoon mee in de teleurstelling, denk ik niet dat het altijd terecht is...
Standaardriedeltje van vrouwen. Dat zeggen ze gewoon om ervoor te zorgen dat jij nog beter je best gaat doen, en dat doe je juist door lekker mee te gaan spelen. Heeft uiteindelijk toch geen succesquote:Op maandag 27 september 2010 21:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik soms een beetje toneel speel, dus ik pak ze wel, maar ze klagen tegen mij vooral over niet voor je mening uitkomen, simpelweg liegen, meelopen met de horde,onterecht arrogant zijn en geen ambitie en dromen hebben.
Ik maak er dankbaar gebruik van, maar ik zie hier ook een les voor de mannen die geen camelion zijn.
Toch, al doe ik uit simpel eigenbelang gewoon mee in de teleurstelling, denk ik niet dat het altijd terecht is...
zal voor sommige mannen ook wel opgaan.quote:Op maandag 27 september 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Beantwoord nou eerst maar de conclusie die ik over vrouwen op datingsites getrokken heb.
Jullie zijn teleurgesteld om vele redenen, en daarom zoeken velen van jullie een ideaalbeeld op internet volgens mij.
Ik denk dat de dames teleurgesteld zijn dat de heren hun troost zoeken in stroopwafels en koffie.quote:Op maandag 27 september 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Beantwoord nou eerst maar de conclusie die ik over vrouwen op datingsites getrokken heb.
Jullie zijn teleurgesteld om vele redenen, en daarom zoeken velen van jullie een ideaalbeeld op internet volgens mij.
Gezellig!quote:Op maandag 27 september 2010 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, maar jij mag best een stroopwafeltje meeëten hoor!
Jaahhh ik heb alleen nog cakejes..quote:Op maandag 27 september 2010 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige mate van jaloezie?
Wie ben jij en waarom zit je me af te kraken?quote:Op maandag 27 september 2010 21:57 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Pseudo-professor Lamon. heeft gesproken....
Je vond het een totale afknapper dat een RP-chickie haar profiel na jullie date heeft aangepast en zelf ga je PAIQ ondertussen even psychologiseren.
laat ze dan zichzelf als troostmeisj......ow, wacht. dat is een stomme opmerking!quote:Op maandag 27 september 2010 21:58 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik denk dat de dames teleurgesteld zijn dat de heren hun troost zoeken in stroopwafels en koffie.
Tja als ik RL zoveel hele leuke mannen tegenkwam hoefde ik niet meer op een datingsite he... Dus da's een beetje een "flauwe" conclusie naar mijn mening.quote:Op maandag 27 september 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
hey ik heb me gister aangemeld hequote:Op maandag 27 september 2010 22:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Tja als ik RL zoveel hele leuke mannen tegenkwam hoefde ik niet meer op een datingsite he... Dus da's een beetje een "flauwe" conclusie naar mijn mening.
En waarom zou de populatie mannen op een datingsite leuker zijn, dan de populatie mannen in jouw omgeving?quote:Op maandag 27 september 2010 22:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Tja als ik RL zoveel hele leuke mannen tegenkwam hoefde ik niet meer op een datingsite he... Dus da's een beetje een "flauwe" conclusie naar mijn mening.
of de beste leuke jongens en meiden die niet genoeg lef hebben een wildvreemde irl aan te spreken....quote:Op maandag 27 september 2010 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En waarom zou de populatie mannen op een datingsite leuker zijn, dan de populatie mannen in jouw omgeving?
Volgens mij trekt een datingsite eerder een poel van mensen met "slechte" eigenschappen aan, die al in een gewone omgeving (irl) niet "aan de bak" komen.
Zonder nu de klootzak te willen uithangen, maar gewoon puur wetenschappelijk bekeken.
Ik vind dat toch zo hard!quote:Op maandag 27 september 2010 22:03 schreef Thornado het volgende:
Ik zit nu in een battledate op paiq
Nee die conclusie heb ik nu ook wel getrokken...quote:Op maandag 27 september 2010 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En waarom zou de populatie mannen op een datingsite leuker zijn, dan de populatie mannen in jouw omgeving?
Volgens mij trekt een datingsite eerder een poel van mensen met "slechte" eigenschappen aan, die al in een gewone omgeving (irl) niet "aan de bak" komen.
Zonder nu de klootzak te willen uithangen, maar gewoon puur wetenschappelijk bekeken.
Tja, maar dat geldt dus ook voor mannen he... Als ik iets lees over Oh Oh Cherso ga ik , al kijk ik geen tv meer, ook denken dat vrouwen voorgoed verloren zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 22:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmmm, dat zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of de beste leuke jongens en meiden die niet genoeg lef hebben een wildvreemde irl aan te spreken....
*noteert*quote:Op maandag 27 september 2010 22:05 schreef Neelix het volgende:
Sinds ik in Het Lijstje sta is mijn fotoboek ook erg populair geworden...In het begin vooral de mannen hier uit het topic die nieuwsgierig waren wie er met Natalie ging daten, nu het weer over is is Anonieme Fokker ineens heel erg vaak langs geweest....
precies weet ik het niet, maar het gaat er om dat 2 paiqers met elkaar battelen om met jou te speeddaten. maar hoe dat battelen precies gaat...quote:Op maandag 27 september 2010 22:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wat is een battledate? Ik ben nooit lid geweest van Paiq.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |