Heb ook een besneden pik, sinds m'n vierde. Toen mijn vriendjes gingen rukken, lukte me dat niet op de 'normale manier'. Ik ging altijd op m'n buik liggen en deed net alsof ik neukte, dan kwam ik altijd wel klaar (met heel veel vlekken in de matrashoes tot gevolg, die vast wel eens moeten zijn opgevallen als ik de hoes in de wasmand deed...

Later is het toch gelukt om te rukken zoals jongens mét voorhuid: je pik tussen duim en wijsvinger stevig beetpakken, ongeveer 2 cm. onder de rand van de eikel. Lekker heen en weer bewegen, steeds ietsje sneller. De huid van je staaf raakt dan af en toe even de rand van je eikel, wat (denk ik) ongeveer zo voelt als een voorhuid die over de rand van de eikel floept (maar ik rukte nog niet op m'n vierde, dus weet niet precies hoe dat voelt). De andere drie vingers bewegen lekker over je staaf heen en weer. Voor een nog beter resultaat: even een paar keer op je pik tuffen, alles gaat dan lekker glijden. Vanaf dat moment laat ik m'n duim en wijsvinger dan goed hard en snel helemaal over m'n eikel heen en weer glijden, klaarkomen is dan nog slechts een kwestie van doortuffen en -rukken. Tijdens het spuiten nog wat sperma als glijmiddel gebruiken en wie weet zit er een tweede lozing in. Veel plezier met die Duitse helm de volgende keer

!
P.S. Ik weet niet hoe een eikel eruit ziet onder een 'velletje', glimmen die altijd? Mijn eikel glimt niet altijd, maar als het zaakje stijf is, loopt ie te shinen bij het leven