Wat een schatjes!!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:28 schreef MissHobje het volgende:
Mini cupcakes voor verjaardags feestje hier thuus.
[ afbeelding ]
Prachtig inderdaad. Vooral die Bumba-taart.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:33 schreef Taartje het volgende:
Wauw, wat een mooie taarten zijn er weer geplaatst! Ik heb het idee dat steeds meer talent zich hier komt melden
Is inderdaad met en zonder flits. Dank je wel voor het compliment.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:57 schreef Pandora73 het volgende:
Ik vind ze er enorm professioneel uitzien hoor!
En heb je nou twee bladen gemaakt, of is het een verschil tussen met en zonder flits?
Alles wat er niet perfect genoeg uitziet om te serveren, moet je natuurlijk wel gelijk opeten...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:21 schreef trovey het volgende:
Volgens mij ben ik meteen 2 kilo aangekomen met het doorlezen van dit topic.![]()
Maar hele leuke resultaten, alleen niet zo'n goed idee om het zelf te doen.
Ik lust zelf de marsepein/fondant wat dan ook niet dus ik kan mij er zelf nooit misselijk in eten, is wel fijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Alles wat er niet perfect genoeg uitziet om te serveren, moet je natuurlijk wel gelijk opeten...
Er is niet toevallig nog een 3e kind dat Alexander heet he?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb vorige week 2 taarten gemaakt. Een voor een tweeling, vriendinnen van m'n dochter Sterre. En omdat ik die toch ging maken, heb ik er meteen een kleine bij gemaakt van 15 cm doorsnede, als verrassing voor mijn jarige zus. Want zo'n tweede is zo gemaakt als je iets meer botercreme en biscuitdeeg maakt.
De tweeling wilde een met groene marsepein beklede taart met blauwe letters en roze bloemetjes. Dat kon geregeld worden.Ik heb in de bloemetjes een blauw suikerpareltje gedaan en er nog een blauw sierrandje om gemaakt. De vulling was een laagje framboos en een laagje Funcakes botercreme.
[ afbeelding ]
Haha had gekundquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuke taart Amooma!
SV-tje, wat een prachttaarten en mooie petit fours! Wauw!Nee 92Merel, ze hebben nog 2 oudere zussen, geen broer.
Vandaag ben ik 13 jaar getrouwd, dus voor het eerst in lange tijd heb ik weer eens een taart gemaakt om zelf (met ons gezin, niet helemaal in m'n eentje natuurlijk) op te eten!
[ afbeelding ]
Hoe maak je die?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:56 schreef SV-tje het volgende:
Dank jullie wel voor de reacties op m'n bumba taart, wordt er verlegen van![]()
Later in de week ook nog petit fours gemaakt voor m'n vaders verjaardag, een stuk minder spectaculair, maar ook deze vielen weer in de smaak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Breathtaking: Voor de petit fours heb ik eerst een vierkante taart gebakken, deze in gelijke repen gesneden. De repen heb ik gevuld, afgesmeerd en bekleed. Daarna hebben we deze repen in gelijke stukken gesneden, eerst de ongelijke zijkantjes eraf en dan in stukken. Dus je hebt redelijk wat afvalstukken maar dat vind m'n vriend niet ergquote:
Dat zou dan hier ook het probleem zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Alles wat er niet perfect genoeg uitziet om te serveren, moet je natuurlijk wel gelijk opeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |