Het ligt er natuurlijk ook wat ieder individu op dat moment doormaakt. Callie heeft weinig meegemaakt waar Arizona haar tegemoet bij moest komen, terwijl Arizona dat juist wel heeft, dus dan is het logisch dat Callie wat meer concessies doet.quote:Op maandag 1 november 2010 11:59 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je dingen voor elkaar over hebben en concessies doen in een relatie, maar Callie doet dit toch meer dan Arizona lijkt het. Kijk ook maar naar het feit dat Callie dolgraag kinderen wil en Arizona niet. Callie legt zich (een soort van) neer bij het feit dat Arizona geen kinderen wil omdat ze niet uit elkaar wil gaan.
De oplossing vind ik wel goed, want een aantal afleveringen een jammerende Callie over Arizona die weg is zitten weinig mensen op te wachten idd.
Tja maar was is dan egoïstischer, Arizona die gewoon naar Afrika gaat, of Callie die juist wil dat ze niet gaat?quote:Op maandag 1 november 2010 13:37 schreef emss het volgende:
Ja, maar ze kwam Callie pas tegenmoet toen ze samen de shooting hadden meegemaakt.. dus eerst was ze van: "Ok, jij wilt kinderen? Dan is het uit". Geen discussie, ze wilde Callie totaal niet tegemoet komen. Dus heeft Callie uiteindelijk gezegd: "ok, dan maar geen kinderen".
En nu weer. Arizona naar Afrika. Ze wilde perse gaan, dus ook als het uit zou gaan met Callie, maar uiteindelijk past Callie zich weer aan door met haar mee te gaan. Als het Callie was geweest die de beurs had gekregen was ze waarschijnlijk niet niet naar Afrika gegaan omdat ze de relatie niet wil verbreken. Terwijl Arizona voor haar eigen dromen kiest, en als dat niet binnen de relatie past, jammer dan.
Maar... ik vraag me dus af of ze wel naar Afrika gaan, als ze over een paar afleveringen alweer terug zijn...
Dat zou leuk zijn :-Dquote:Op maandag 1 november 2010 17:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wou het net zeggen, volgens mij komen ze terug met een geadopteerd kindje.
Idd! Deze is stomquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:29 schreef Koningin het volgende:
Ik wil de oude Christina terug, deze vind ik niets aan
T kwam idd wel op gang maar hoop dat t volgende week een gewone uitzending is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:54 schreef Luco het volgende:
Eerste shot deed me direct denken aan die live aflevering van ER. Dit viel gelukkig anders uit. Leuke aflevering, ook al moest het even op gang komen.
Inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 00:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap niet dat mensen het überhaupt als een optie zien dat ze dit nog een keer doen. Ze zijn niet achterlijk, dit werkt maar één keer en juist daarom is het zo goed
pm you've got.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:55 schreef Smash-it het volgende:
Nou moe, ik kan hem nergens vinden! Overal alleen maar tot E6.. Linkje in pm anyone?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:04 schreef OMG het volgende:
Ik vond het wel een goede aflevering. Dat met die kont. Oh, en April tijdens die training... dat was leuk, maar ik vind 't nog steeds een irritante muts.
Dat Cristina gedoe... in de trailer die direct na de aflevering werd uitgezonden was ze vermakelijker dan in de laatste paar afleveringen bij elkaar. Ook zij begon behoorlijk op m'n zenuwern te werken.
Ziet er tof uit!quote:
April en Alex gaan seks hebben, zit er nu al 5 afleveringen aan te komenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:04 schreef OMG het volgende:
Ik vond het wel een goede aflevering. Dat met die kont. Oh, en April tijdens die training... dat was leuk, maar ik vind 't nog steeds een irritante muts.
Dat Cristina gedoe... in de trailer die direct na de aflevering werd uitgezonden was ze vermakelijker dan in de laatste paar afleveringen bij elkaar. Ook zij begon behoorlijk op m'n zenuwern te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |