Wist je al dat Greys en ik naar Mamma Mia zijn geweest, die musical?quote:Op zondag 26 september 2010 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Een eiland vol met ABBA-fans.
No thanks.
En dat ik hem op dvd heb? Hm?quote:Op zondag 26 september 2010 18:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wist je al dat Greys en ik naar Mamma Mia zijn geweest, die musical?![]()
The film was shot on location in Nanuya Levu, a privately-owned island in Fiji, whilst the blue lagoon scenes were shot in Champagne Bay, Vanuatuquote:Op zondag 26 september 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Waar is Blue Lagoon opgenomen eigenlijk?
Dat komt omdat ik nog even witregels aan het toevoegen was, de OP stond zo op elkaar gepropt in het vorige deel en met mijn speciale knopje pakt ie automagisch de OP van de vorige.quote:Op zondag 26 september 2010 18:29 schreef Goodbye het volgende:
En dat duurde wel erg lang Greys, als je bedenkt dat jij een 'speciaal knopje' hebt
DVD's kun je verbranden, uit het raam gooien, op stampen, in stukjes hakken en door het toilet spoelen....quote:
Hihiiiiiiiiiiiiiiihihihiquote:Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef APK het volgende:
'S avonds dringen op het strand om ook een kampvuur te kunnen maken om 'Fernando' te zingen.
Oh, ff zoeken. Hoewel Champagne Bay ook weer niet echt exotisch klinkt maar erg toeristerigquote:Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
The film was shot on location in Nanuya Levu, a privately-owned island in Fiji, whilst the blue lagoon scenes were shot in Champagne Bay, Vanuatu
Oh maar als hij het geluid uit zet vindt ie het vast wel een prettig filmpjequote:
Kan als vrouw ook prima, moet je Chloe maar eens kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 18:34 schreef Greys het volgende:
Wat zingt dat joch toch slecht.
En als ik man was, viel ik op haar
Hoe heet zij?quote:
Ga jij Chloe dan ook maar kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe heet zij?
Kan ik even zoeken zonder ABBA.
Oh dat zal ik zeker doen danquote:Op zondag 26 september 2010 18:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan als vrouw ook prima, moet je Chloe maar eens kijken
Is dat ook voor mannen het bekijken waard?quote:
Amanda Seyfried.quote:Op zondag 26 september 2010 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe heet zij?
Kan ik even zoeken zonder ABBA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |